Jens Kristian Lind-Larsen

Ekholt legekontor .

• Allmennmedisin
  • Indremedisin

2007

Ekholt legekontor . Telefonnummer69 23 62 3069 23 62 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tørkoppveien 10 1570 Dilling
Jens Kristian Lind-Larsen er en av 7 fastleger i Rygge

Siste vurderinger av Jens Kristian Lind-Larsen

Profesjonell og flink lege

Tok meg på alvor med mine symptomer, som tidligere lege hadde avfeid med en enkel diagnose som egentlig ikke hjalp meg annet enn at jeg kunne få et navn på hva jeg opplevde. Fant i grunn ingenting klinisk galt i første omgang, men ga meg et tips om noe merksnodig endring av kosthold, noe som ser ut til å ha fungert. Så han fremstår som godt informert og gir seg ikke selv om symptomer og prøvesvar ikke gir enkle svar.

Profesjonell, kunnskapsrik, empatisk, omsorgsfull og engasjert

Av samtlige leger jeg har hatt er Larsen et positivt avvik i vårt samfunn. Han ser ikke på klokka eller rusher igjennom, selv om han kan være etter skjemaet, nei han ser deg 100% uansett.Ikke bare ser han deg som pasient, men han er genuint opptatt av å hjelpe deg. Dette er en lege som har stor kunnskap på en rekke områder i tilegg er han dyktig til å skrive. Flere andre leger har påpekt dette når jeg har blitt henvist til andre steder. Jeg tenker at det ikke er vanlig at andre leger eller spesialister påpeker legens skrivekunst, så det sier vel sitt. Denne legen skiller seg klart ut på mange måter. Hadde det vært lov å gi leger gaver er jeg overbevist om at Larsen hadde hatt kontoret fullt med takknemelighets-gaver fra sine pasienter. Flere er enig med meg om at Larsen er en fantastisk lege.

Lytter og følger opp.

Den beste legen jeg har hatt noen ganger!
Han forklarer slik at en novise som meg forstår, han diskuterer løsninger og forklarer hvorfor han går for akkurat denne løsningen. Og jeg slipper å forholde meg til en som blar i medisinsk håndbok, han ser meg som pasient.

Ikke veldig engasjert

Legen har veldig ofte hatt en forutinntatt meninger om mine plager/sykdommer og jeg har ofte følt at han ikke tar meg på alvor.

Han tar ofte en belærende tone om hvordan jeg skal føle meg uten at han egentlig kan vite dette.

Han trenger å lære seg å lytte til pasienten før han stiller noen diagnose.

Fantastisk

Det er ikke så mye annet å si en fantastisk! Han er engasjert, snill, menneskelig og hennviser deg fort videre om det er behov for det. Denne legen tror på det du sier og følger deg opp.