Jens Kristian Lind-Larsen

Tørkoppveien 10 1570 Dilling
Tlf: 69 23 62 30 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Jens Kristian Lind-Larsen er en av 7 fastleger i Rygge

Siste vurderinger av Jens Kristian Lind-Larsen

Profesjonell, kunnskapsrik, empatisk, omsorgsfull og engasjert

Av samtlige leger jeg har hatt er Larsen et positivt avvik i vårt samfunn. Han ser ikke på klokka eller rusher igjennom, selv om han kan være etter skjemaet, nei han ser deg 100% uansett.Ikke bare ser han deg som pasient, men han er genuint opptatt av å hjelpe deg. Dette er en lege som har stor kunnskap på en rekke områder i tilegg er han dyktig til å skrive. Flere andre leger har påpekt dette når jeg har blitt henvist til andre steder. Jeg tenker at det ikke er vanlig at andre leger eller spesialister påpeker legens skrivekunst, så det sier vel sitt. Denne legen skiller seg klart ut på mange måter. Hadde det vært lov å gi leger gaver er jeg overbevist om at Larsen hadde hatt kontoret fullt med takknemelighets-gaver fra sine pasienter. Flere er enig med meg om at Larsen er en fantastisk lege.

Lytter og følger opp.

Den beste legen jeg har hatt noen ganger!
Han forklarer slik at en novise som meg forstår, han diskuterer løsninger og forklarer hvorfor han går for akkurat denne løsningen. Og jeg slipper å forholde meg til en som blar i medisinsk håndbok, han ser meg som pasient.

Ikke veldig engasjert

Legen har veldig ofte hatt en forutinntatt meninger om mine plager/sykdommer og jeg har ofte følt at han ikke tar meg på alvor.

Han tar ofte en belærende tone om hvordan jeg skal føle meg uten at han egentlig kan vite dette.

Han trenger å lære seg å lytte til pasienten før han stiller noen diagnose.

Fantastisk

Det er ikke så mye annet å si en fantastisk! Han er engasjert, snill, menneskelig og hennviser deg fort videre om det er behov for det. Denne legen tror på det du sier og følger deg opp.

Jens Kristian er fantastisk

Dette er en lege jeg virkelig vil anbefale. Han er dyktig, empatisk, seriøs og veldig lett å prate med. Føler meg alltid godt ivaretatt.

Seriøs og empatisk

En veldig god samtalepartner og støttespiller. Flink til å lytte, lett å kommunisere med, kunnskapsrik og dyktig. Jeg er superfornøyd!

Lege kun på papiret!

Tilsynelatende empatisk, men har alltid dårlig tid. Blir rett og slett stresset av konsultasjonen og føler at han ikke lytter eller tar seg særlig tid til å forstå problemstillingen eller plagen. Alltid forsinkelser, så ikke rart at formålet med "legetimen" er å få inn nestemann.

beste legen jeg har hatt i alle år!

har hatt 4 forskjellige leger på under 1år. og ikke vært borti en lege som Jens. Flink til å lytte, finne årsaker til mine sykdommer, og gitt meg tips og råd på hva som kan forbedres istedenfor å bare skrive ut smertestillende som de andre legene har gjort uten en gang å undersøke meg. Er på bedringens vei takket være en lege som følger mine prosesser steg for steg!

evig takknemlig!

En kompetent og ydmyk lege

Dr. Lind Larsen er en kompetent og flink lege. Han lytter, er opptatt av pasienten, er ydmyk og tar seg tid når det trengs.
Som pasient får man følelsen av å bli inkludert i avgjørelser knyttet til egen helse.
Nøler ikke med å henvise videre ved behov.

En fantastisk lege!

En lege med mye kunnskap og empati. Opplever at det er meg pasienten som er i fokus. Holder seg oppdatert i min sykehistorie og møter meg der jeg er hver gang vi møtes. God samtalepartner også i de tunge stunder. Rett person for meg i en vanskelig tid i mitt liv!

En flink og hyggelig lege

Lind-Larsen er dyktig lege som interesserer seg for deg som pasient når du er på besøk og følger deg opp....

FANTASTISK LEGE

Dette er en lege jeg anbefaler på det sterkeste. Han er en god lytter og tar deg på alvor. Han bruker god tid å forklare hva og hvorfor han gjør ting og du føler deg godt ivaretatt. Sekretærene er hyggelig og flinke!

Arrogant

Min opplevelse av han er, lytter dårlig, arrogant å har en for inntatt holdning!
Så jeg står ikke på lista hans i Januar det er helt sikkert!!

Kjempehyggelig!

Kjempehyggelig lege som virket oppriktig interessert i meg som pasient. Han var nøye, behagelig og hadde god tid. Veldig fornøyd og anbefaler ham gjerne videre!

Uempatisk,bombastisk,brautete og superstresset lege.

Selvsikker ovenfra-og-ned holdning.
En av legenes hovedoppgave er å lytte til pasientene,det bør han bli fil flinkere til!
Dårlig til å lytte og kommer med forhastede konklusjoner.
Virker som han alltid har dårlig tid, flere ganger har han svart på private samtaler på mobilen sin,som står på full lyd,fint hvis den hadde vært på lydløs,at pasienten hadde vært i fokus.