Jens Kristian Lind-Larsen

Tørkoppveien 10 1570 Dilling
Jens Kristian Lind-Larsen er en av 7 fastleger i Rygge

Siste vurderinger av Jens Kristian Lind-Larsen

Fantastisk

Det er ikke så mye annet å si en fantastisk! Han er engasjert, snill, menneskelig og hennviser deg fort videre om det er behov for det. Denne legen tror på det du sier og følger deg opp.

Jens Kristian er fantastisk

Dette er en lege jeg virkelig vil anbefale. Han er dyktig, empatisk, seriøs og veldig lett å prate med. Føler meg alltid godt ivaretatt.

Seriøs og empatisk

En veldig god samtalepartner og støttespiller. Flink til å lytte, lett å kommunisere med, kunnskapsrik og dyktig. Jeg er superfornøyd!

Lege kun på papiret!

Tilsynelatende empatisk, men har alltid dårlig tid. Blir rett og slett stresset av konsultasjonen og føler at han ikke lytter eller tar seg særlig tid til å forstå problemstillingen eller plagen. Alltid forsinkelser, så ikke rart at formålet med "legetimen" er å få inn nestemann.

beste legen jeg har hatt i alle år!

har hatt 4 forskjellige leger på under 1år. og ikke vært borti en lege som Jens. Flink til å lytte, finne årsaker til mine sykdommer, og gitt meg tips og råd på hva som kan forbedres istedenfor å bare skrive ut smertestillende som de andre legene har gjort uten en gang å undersøke meg. Er på bedringens vei takket være en lege som følger mine prosesser steg for steg!

evig takknemlig!