Jens Kristian Lind-Larsen

Tørkoppveien 10 1570 Dilling
Jens Kristian Lind-Larsen er en av 7 fastleger i Rygge

Siste vurderinger av Jens Kristian Lind-Larsen

Seriøs og empatisk

En veldig god samtalepartner og støttespiller. Flink til å lytte, lett å kommunisere med, kunnskapsrik og dyktig. Jeg er superfornøyd!

Lege kun på papiret!

Tilsynelatende empatisk, men har alltid dårlig tid. Blir rett og slett stresset av konsultasjonen og føler at han ikke lytter eller tar seg særlig tid til å forstå problemstillingen eller plagen. Alltid forsinkelser, så ikke rart at formålet med "legetimen" er å få inn nestemann.

beste legen jeg har hatt i alle år!

har hatt 4 forskjellige leger på under 1år. og ikke vært borti en lege som Jens. Flink til å lytte, finne årsaker til mine sykdommer, og gitt meg tips og råd på hva som kan forbedres istedenfor å bare skrive ut smertestillende som de andre legene har gjort uten en gang å undersøke meg. Er på bedringens vei takket være en lege som følger mine prosesser steg for steg!

evig takknemlig!

En kompetent og ydmyk lege

Dr. Lind Larsen er en kompetent og flink lege. Han lytter, er opptatt av pasienten, er ydmyk og tar seg tid når det trengs.
Som pasient får man følelsen av å bli inkludert i avgjørelser knyttet til egen helse.
Nøler ikke med å henvise videre ved behov.

En fantastisk lege!

En lege med mye kunnskap og empati. Opplever at det er meg pasienten som er i fokus. Holder seg oppdatert i min sykehistorie og møter meg der jeg er hver gang vi møtes. God samtalepartner også i de tunge stunder. Rett person for meg i en vanskelig tid i mitt liv!