Agnes Holvik

Hagaløkkveien 7 1383 Asker
Agnes Holvik er en av 48 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Agnes Holvik

En fantastisk lege.

Svært fornøyd med vikaren til Agnes, Are Kongshaug. Hjelpsom og positiv personlighet. Jeg følte meg veldig trygg og velkomne og var mødt med åpenhet og en åpen holdning. Han er lydhør, med godt humør og effektiv. Her er en dyktig lege.

missfornøyd

Jeg byttet fastlege til agnes pga flytting til Asker, men har dessverre ikke fått hatt henne da hun har vært i permisjon.Det var en fantastisk vikar for henne fram til i sommer, som virkelig forstod.Undersøkte deg, henviste deg videre om hun ikke kunne hjelpe deg.Ja rett og lett en sånn lege skal være. Denne vikaren sluttet dessverre og det kom inn enda en ny vikar. Pga den vikaren måtte jeg dessverre bytte lege.Da jeg ikke fikk noe hjelp hos han, han undersøkte meg nesten ikke.En gang kom jeg inn til han med veldig sterke smerter, og blei bare kasta ut igjen med at du vet hva det er. Lege kontoret i seg selv er veldig rotete, de i skranken/ telefonen er utrolig frekke.Utenom ei der som var utrolig hyggelig og forståelsefull.En gang ringte jeg angående hastetime, men blei bedt om å bare gå å bestille time på nettet.Så forklarte jeg noe jeg var missfornøyd med og da fikk jeg bare beskjed om å bytte lege og legekontor også slang hun på røret.

Ikke ett legekontor jeg ønsker å være på, Agnes er nok en kjempe lege selv om jeg aldri fikk truffet henne.

har alltid tid til å høre på deg

Rolig.ikke stresset.alltid blid,selv om det er mye å gjøre.Imøtekommede og hjelpsom.