Agnes Holvik

Autorisasjon (2007)

Askerlegene Telefonnummer66 75 37 3066 75 37 ...
Hagaløkkveien 7 1383 Asker
Agnes Holvik er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Agnes Holvik

Empatisk, tålmodig og forståelsesfull

Veldig fornøyd med Agnes. Hun tar seg god tid, Er nøyaktig og forståelsesfull. Hun er også veldig behjelpelig med evt henvisninger videre.
I tillegg veldig flink med barn, og til å følge opp og svare raskt på den digitale portalen.
Anbefales virkelig!

Tålmodig og samtidig effektiv

Virkelig en lege jeg kan anbefale. For meg er det viktig at legen er tålmodig, empatisk og tar en på alvor, dette oppfyller absolutt Agnes. Hun er også vennlig og har et glimt i øyet som gjør at man slapper av.

Hun er også god til å følge opp og informere om muligheter og å samarbeide med pasienten. Svært dyktig.

Imøtekommmende og empatisk lege

Omtalen gjelder vikar til Agnes Holvik, Are Kongshaug. Har ikke vært hos fastlegen Agnes Holvik. Han var imøtekommende, empatisk og virket dyktig. Følte meg godt ivaretatt. Slik en lege skal være! Veldig hyggelig sekretær på telefonen også. Anbefales.

En fantastisk lege.

Svært fornøyd med vikaren til Agnes, Are Kongshaug. Hjelpsom og positiv personlighet. Jeg følte meg veldig trygg og velkomne og var mødt med åpenhet og en åpen holdning. Han er lydhør, med godt humør og effektiv. Her er en dyktig lege.

missfornøyd

Jeg byttet fastlege til agnes pga flytting til Asker, men har dessverre ikke fått hatt henne da hun har vært i permisjon.Det var en fantastisk vikar for henne fram til i sommer, som virkelig forstod.Undersøkte deg, henviste deg videre om hun ikke kunne hjelpe deg.Ja rett og lett en sånn lege skal være. Denne vikaren sluttet dessverre og det kom inn enda en ny vikar. Pga den vikaren måtte jeg dessverre bytte lege.Da jeg ikke fikk noe hjelp hos han, han undersøkte meg nesten ikke.En gang kom jeg inn til han med veldig sterke smerter, og blei bare kasta ut igjen med at du vet hva det er. Lege kontoret i seg selv er veldig rotete, de i skranken/ telefonen er utrolig frekke.Utenom ei der som var utrolig hyggelig og forståelsefull.En gang ringte jeg angående hastetime, men blei bedt om å bare gå å bestille time på nettet.Så forklarte jeg noe jeg var missfornøyd med og da fikk jeg bare beskjed om å bytte lege og legekontor også slang hun på røret.

Ikke ett legekontor jeg ønsker å være på, Agnes er nok en kjempe lege selv om jeg aldri fikk truffet henne.