Askerlegene

Hagaløkkveien 7 1383 Asker

Siste vurderinger av behandlere ved Askerlegene

En komfertabel lege

Lege: Erik Perez Råheim Skrevet

Har hatt Erik som fastlege i 3 år nå, og har vel besøkt ham 3 ganger. Han er ung, men virker faglig dyktig, og henviser til spesialist når han anser det som riktig. Litt vanskelig å få time, men svarer raskt på e-konsultasjon. Anbefales.

Ryddig og gir av seg selv

Lege: Erik Perez Råheim Skrevet

Hatt Erik som fastlege et pr år. Får alltid god hjelp, han lytter og tar meg alltid på alvor. Samtidig har han en lun humor og tar alt med et smil. Han setter seg inn i sykdomsbildet, er ryddig og svært kjapp til å svare på e-konsultasjon. Aldri problem med å få nødvendige henvisninger!

Trygg og tillitvekkende

Lege: Erik Perez Råheim Skrevet

Er veldig glad jeg endelig har havnet hos en lege jeg føler tar meg på alvor. Streng men rettferdig, og flink til å lytte.

Flink og hyggelig

Lege: Riikka Mari Berg-Pedersen Skrevet

Svarer på e konsultasjoner samme dag som regel. Undersøker nøye og er heller ikke redd for å be om råd fra kollegaer. Hun er alltid høflig, hyggelig og viser interesse for å hjelpe. Jeg har vært hos henne flere ganger i år og er veldig fornøyd

Legen er hjelpsom

Lege: Riikka Mari Berg-Pedersen Skrevet

Legen bryr seg om pasientene. Legen har også erfaringer fra andre land. Jeg er glad for at jeg fikk denne legen.