Askerlegene

Hagaløkkveien 7 1383 Asker

Siste vurderinger av behandlere ved Askerlegene

Empatisk, tålmodig og forståelsesfull

Lege: Agnes Holvik Skrevet

Veldig fornøyd med Agnes. Hun tar seg god tid, Er nøyaktig og forståelsesfull. Hun er også veldig behjelpelig med evt henvisninger videre.
I tillegg veldig flink med barn, og til å følge opp og svare raskt på den digitale portalen.
Anbefales virkelig!

Flink og respekfull lege

Lege: Erik Perez Råheim Skrevet

Jeg er så fornøyd med dr Erik.
Jeg har en kompleks sykdom bilde og har byttet fastlege flere ganger. Dr Erik lytter, viser respekt og er interessert å hjelpe. Han er nysgjerrig og kunnskaprik. Takk for hjelp. Gracias

Ung, men engasjert

Lege: Erik Perez Råheim Skrevet

Erik er fremdeles svært ung og ny til lege å være, men han er fantastisk hyggelig og virker som at han virkelig vil lære for å bli best mulig egnet til å gi deg hjelpen du trenger.
Ekstremt takknemlig for at han tar ting på alvor og er rask med henvisninger osv.

Trygg og kunskapsrik

Lege: Erik Perez Råheim Skrevet

Erik er en av de beste legene  jeg har truffet. Opplever ham som kunnskapsrik, tålmodig og oppmerksom. Lytter på pasienter, slik at man føler seg trygg. Han er veldig lett å prate med. Behandler pasienter med respekt.

Trygg og kunnskapsvis

Lege: Erik Perez Råheim Skrevet

Etter å ha skiftet fastlege og kun hatt to konsultasjoner mener jeg at denne nye legen, for meg, etter å ha hatt en fantastisk fastlege i over 30 år samt ett noe dårlig forhold i ett par har fått jackpot! Maken til engasjement og nøye sjekk har jeg manglet ett par år!