Lydia Iren Waage Henriksen

Autorisasjon (2008)

Lydia Iren Waage Henriksen er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Lydia Iren Waage Henriksen

Grundig, dyktig og empatisk!

Vi er en familie som har hatt Anette Grytten (vikarlege for Lydia) som lege i ett år nå ca. Vi har fått mye god hjelp. Hun ser pasienten, er empatisk, pedagogisk, ærlig og gjør en grundig jobb. Vi skulle ønske hun kunne ha fortsatt på Nydalen legesenter! Våre varmeste anbefalinger og takk, Anette!

Veldig fornøyd med vikarlegen

Jeg har hatt et par konsultasjoner hos Anette Grytten som er vikar for Lydia Henriksen og har fått et veldig godt inntrykk. Hun er vennlig, imøtekommende og grundig. Hun tar seg god tid og forklarer det du måtte lure på.
Hun har gjort et lite kirurgisk hudinngrep på meg med veldig pent resultat.
God oppfølging.

Vikar: Anette Nordeide Grytten

Da min fastlege sa opp sin stilling på Storo Legesenter, valgte jeg å bytte da jeg ikke helt fant noe kjemi(hverken personlig eller "faglig") med vedkommende som overtok stillingen.
Jeg byttet til Lydia Henriksen etter mange gode anbefalinger på nett og fra kjente. Første time på Nydalen legesenter fikk jeg møte hennes vikar, Anette Grytten.
Jeg har hatt flere konsultasjoner på ulike ting(både graviditetsrelatert, ting som trenger oppfølging etc), og hun har gitt et utrolig godt inntrykk. Hun er imøtekommende, blid og virker interessert i faget sitt. Dessuten ser hun "mellom linjene", og henviser dersom noe trenger undersøkelser. Hun er effektiv, men ikke avvisende. Hun har de medmenneskelige egenskapene som kanskje enkelte fastleger kan mangle litt av, men som betyr mye for pasienter.

Men selve kontoret og legesekretærene fortjener også ros, de er veldig blide og imøtekommende de også.

Nydalen Legesenter har vært heldige med denne legen - hun kan anbefales varmt.

Det er selvsagt ulempe at det er relativt lang ventetid, men jeg har tilgode å vente kort hos andre leger - og dessuten har årsaken gjerne vært hasteinnleggelser og annet som er helt forståelige grunner.

Veldig Fornøyd

Har hatt Lydia som fastlege i ca. 2 år, og har vært veldig fornøyd! Hyggelig og immøtekommende. Ble alltid tatt seriøst, selv om vi ikke kom til bunns i min sykdom, og fikk hjelp når jeg trengte det.

Kan være litt ventetid på vanlige konsultasjons timer.

Imøtekommende, blid og veldig hyggelig.

Ikke mange av denne type leger, beste av alt, tar seg tid til pasienten :) Føler du blir sett og hørt. Utrolig sympatisk og forståelsesfull. Første legen jeg har vært fornøyd med og kommer aldri til å bytte til noen andre så lenge hun praktiserer.