Lydia Iren Waage Henriksen

Autorisasjon (2008)

Lydia Iren Waage Henriksen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Lydia Iren Waage Henriksen

Virkelig den beste legen jeg har hatt!

Lydia er tålmodig og omsorgsfull, hun tar seg god tid til å lytte og forklare. Her føler man virkelig at man blir tatt på alvor selv om det kun er små ting. Jeg anbefaler henne til alle jeg kjenner!

Serviceinnstilt og kvikk

meget fornøyd med Lydia som fastlege. Tar alt du sier på alvor, henviser raskt videre om nødvendig og rask til å imøtekomme på alle måter. Kan anbefales.
Kan ikke uttale meg om hennes faglige nivå på "kompliserte" helsemessige problemstillinger, da jeg ikke har hatt behov for det.

Den beste legen jeg har hatt

Hun er veldig forståelsesfull, åpensinnet og flink til å lytte. Hun gir meg innsikt i hva hun tenker om behandling og sykdommen min. Hun spør om meg og viser at hun husker hva jeg forteller om og bryr seg! Hun er kjempesnill og har gitt meg god, svært nyttig hjelp! Det har vært en fin prosess å jobbe MED henne, for å bli frisk :) Jeg har fått mye forståelse og godhet! Takk!

Veldig dyktig lege!

Jeg er superfornøyd med Lydia som min lege. Hun lytter, og hun tar deg seriøst. Den beste fastlegen jeg har hatt!
Det er også veldig fint at man kan fornye resept gjennom nettsiden.

En dyktig og forståelsesfull lege

Lydia er faglig dyktig, omsorgsfull og støttende. Hun har en svært behagelig væremåte, og tar seg god tid. Hun er definitivt den beste fastlegen jeg har hatt.