Lydia Iren Waage Henriksen

Nydalen Legesenter

2008

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Nydalen Legesenter
Gullhaug torg 1 0484 Oslo
Tlf: 22 15 70 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Lydia Iren Waage Henriksen er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Lydia Iren Waage Henriksen

Grundig, dyktig og empatisk!

Vi er en familie som har hatt Anette Grytten (vikarlege for Lydia) som lege i ett år nå ca. Vi har fått mye god hjelp. Hun ser pasienten, er empatisk, pedagogisk, ærlig og gjør en grundig jobb. Vi skulle ønske hun kunne ha fortsatt på Nydalen legesenter! Våre varmeste anbefalinger og takk, Anette!

Veldig fornøyd med vikarlegen

Jeg har hatt et par konsultasjoner hos Anette Grytten som er vikar for Lydia Henriksen og har fått et veldig godt inntrykk. Hun er vennlig, imøtekommende og grundig. Hun tar seg god tid og forklarer det du måtte lure på.
Hun har gjort et lite kirurgisk hudinngrep på meg med veldig pent resultat.
God oppfølging.

Vikar: Anette Nordeide Grytten

Da min fastlege sa opp sin stilling på Storo Legesenter, valgte jeg å bytte da jeg ikke helt fant noe kjemi(hverken personlig eller "faglig") med vedkommende som overtok stillingen.
Jeg byttet til Lydia Henriksen etter mange gode anbefalinger på nett og fra kjente. Første time på Nydalen legesenter fikk jeg møte hennes vikar, Anette Grytten.
Jeg har hatt flere konsultasjoner på ulike ting(både graviditetsrelatert, ting som trenger oppfølging etc), og hun har gitt et utrolig godt inntrykk. Hun er imøtekommende, blid og virker interessert i faget sitt. Dessuten ser hun "mellom linjene", og henviser dersom noe trenger undersøkelser. Hun er effektiv, men ikke avvisende. Hun har de medmenneskelige egenskapene som kanskje enkelte fastleger kan mangle litt av, men som betyr mye for pasienter.

Men selve kontoret og legesekretærene fortjener også ros, de er veldig blide og imøtekommende de også.

Nydalen Legesenter har vært heldige med denne legen - hun kan anbefales varmt.

Det er selvsagt ulempe at det er relativt lang ventetid, men jeg har tilgode å vente kort hos andre leger - og dessuten har årsaken gjerne vært hasteinnleggelser og annet som er helt forståelige grunner.

Veldig Fornøyd

Har hatt Lydia som fastlege i ca. 2 år, og har vært veldig fornøyd! Hyggelig og immøtekommende. Ble alltid tatt seriøst, selv om vi ikke kom til bunns i min sykdom, og fikk hjelp når jeg trengte det.

Kan være litt ventetid på vanlige konsultasjons timer.

Imøtekommende, blid og veldig hyggelig.

Ikke mange av denne type leger, beste av alt, tar seg tid til pasienten :) Føler du blir sett og hørt. Utrolig sympatisk og forståelsesfull. Første legen jeg har vært fornøyd med og kommer aldri til å bytte til noen andre så lenge hun praktiserer.

Virkelig den beste legen jeg har hatt!

Lydia er tålmodig og omsorgsfull, hun tar seg god tid til å lytte og forklare. Her føler man virkelig at man blir tatt på alvor selv om det kun er små ting. Jeg anbefaler henne til alle jeg kjenner!

Serviceinnstilt og kvikk

meget fornøyd med Lydia som fastlege. Tar alt du sier på alvor, henviser raskt videre om nødvendig og rask til å imøtekomme på alle måter. Kan anbefales.
Kan ikke uttale meg om hennes faglige nivå på "kompliserte" helsemessige problemstillinger, da jeg ikke har hatt behov for det.

Den beste legen jeg har hatt

Hun er veldig forståelsesfull, åpensinnet og flink til å lytte. Hun gir meg innsikt i hva hun tenker om behandling og sykdommen min. Hun spør om meg og viser at hun husker hva jeg forteller om og bryr seg! Hun er kjempesnill og har gitt meg god, svært nyttig hjelp! Det har vært en fin prosess å jobbe MED henne, for å bli frisk :) Jeg har fått mye forståelse og godhet! Takk!

Veldig dyktig lege!

Jeg er superfornøyd med Lydia som min lege. Hun lytter, og hun tar deg seriøst. Den beste fastlegen jeg har hatt!
Det er også veldig fint at man kan fornye resept gjennom nettsiden.

En dyktig og forståelsesfull lege

Lydia er faglig dyktig, omsorgsfull og støttende. Hun har en svært behagelig væremåte, og tar seg god tid. Hun er definitivt den beste fastlegen jeg har hatt.

veldig god lege

hun er en av de beste legene jeg har hatt, hun tar seg god tid og gir gode råd men du må finne ut av mye selv det er i vertfall det jeg har gjort men det funker bra

Bryr seg ikke

Hun tar deg ikke seriøst, må flere legetimer til før tar problemer for hånd, hun er ikke til mye hjelp.
Ting tar mye lengre tid enn det burde.

Setter standarden for dagens almenleger!

Veldig dyktig lege som lytter og følger opp pasienten sin. Jeg hadde henne som vikar lege på et annet legekontor. Da jeg hørte at henne byttet til Nydalen byttet jeg etter.

Fantastisk duktig, effektiv och hjälpsam

Jag kan inte vara mer nöjd! Hon är trevlig, lyssnar, tar sig tid, frågar relevanta frågor, svarar på de frågor du måtte ha - och tar prøver som du faktiskt får svar på! Mailkontakt gällande uppdatering av recept har också fungerat väldigt raskt!
Receptionen är extremt effektiv, idag fick jag svar på mitt mail gällande timebestilling efter 1 minut. (!!) Kan vara väldigt svårt att komma igenom på telefon, men väldigt lätt att kommunicera per mail. Den ENDA minuset jag kan tänka mig är att de inte har en hemsida, där man kan få mer information om Legesenteret. Allt i allt är jag dock 110% førnøyd!

Veldig dyktig og flink lege

Jeg byttet til Lydia etter en veldig dårlig opplevelse med en annen fastlege, og nå kunne jeg ikke vært mer fornøyd. Lydia er fantastisk! Hun er veldig dyktig og sympatisk. Hun tar seg god tid, gjør de undersøkelsene som trengs, lytter og stiller relevante spørsmål. Lydia kan absolutt anbefales.

Imøtekommende og vennlig lege

Fint å bli møtt av en lege som viser genuin interesse, og som tar seg tid til å stille de "riktige" spørsmålene.

Upraktisk at det ikke er internettbestilling av tid, siden det kan ta lang ventetid på tlf.

Meget dyktig og sympatisk

Meget dyktig og sympatisk. Tar seg god tid, lytter og stiller relevante spørsmål.
Henviser videre når det er nødvendig og gjør de undersøkelsene som trengs.

Kan ta tid å komme gjennom på telefon. Legesenteret tilbyr ikke sms/internett bestilling.

Veldig god lege

Byttet til henne etter en grusom opplevelse med en annen fastlege. Lydia er fantastisk! Flink faglig og har god empati. Anbefales!

Väldigt bra!

Min första fastlege i Norge och jag är supernöjd både med Lydia och med Nydalen legesenter. Jätte fint och alla är trevliga.

Lydia är väldigt trevlig och lyssnar!