Lydia Iren Waage Henriksen

Gullhaug torg 1 0484 Oslo
Lydia Iren Waage Henriksen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Lydia Iren Waage Henriksen

Veldig Fornøyd

Har hatt Lydia som fastlege i ca. 2 år, og har vært veldig fornøyd! Hyggelig og immøtekommende. Ble alltid tatt seriøst, selv om vi ikke kom til bunns i min sykdom, og fikk hjelp når jeg trengte det.

Kan være litt ventetid på vanlige konsultasjons timer.

Imøtekommende, blid og veldig hyggelig.

Ikke mange av denne type leger, beste av alt, tar seg tid til pasienten :) Føler du blir sett og hørt. Utrolig sympatisk og forståelsesfull. Første legen jeg har vært fornøyd med og kommer aldri til å bytte til noen andre så lenge hun praktiserer.

Virkelig den beste legen jeg har hatt!

Lydia er tålmodig og omsorgsfull, hun tar seg god tid til å lytte og forklare. Her føler man virkelig at man blir tatt på alvor selv om det kun er små ting. Jeg anbefaler henne til alle jeg kjenner!

Serviceinnstilt og kvikk

meget fornøyd med Lydia som fastlege. Tar alt du sier på alvor, henviser raskt videre om nødvendig og rask til å imøtekomme på alle måter. Kan anbefales.
Kan ikke uttale meg om hennes faglige nivå på "kompliserte" helsemessige problemstillinger, da jeg ikke har hatt behov for det.

Den beste legen jeg har hatt

Hun er veldig forståelsesfull, åpensinnet og flink til å lytte. Hun gir meg innsikt i hva hun tenker om behandling og sykdommen min. Hun spør om meg og viser at hun husker hva jeg forteller om og bryr seg! Hun er kjempesnill og har gitt meg god, svært nyttig hjelp! Det har vært en fin prosess å jobbe MED henne, for å bli frisk :) Jeg har fått mye forståelse og godhet! Takk!