Lydia Iren Waage Henriksen

Gullhaug torg 1 0484 Oslo
Lydia Iren Waage Henriksen er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Lydia Iren Waage Henriksen

Vikar: Anette Nordeide Grytten

Da min fastlege sa opp sin stilling på Storo Legesenter, valgte jeg å bytte da jeg ikke helt fant noe kjemi(hverken personlig eller "faglig") med vedkommende som overtok stillingen.
Jeg byttet til Lydia Henriksen etter mange gode anbefalinger på nett og fra kjente. Første time på Nydalen legesenter fikk jeg møte hennes vikar, Anette Grytten.
Jeg har hatt flere konsultasjoner på ulike ting(både graviditetsrelatert, ting som trenger oppfølging etc), og hun har gitt et utrolig godt inntrykk. Hun er imøtekommende, blid og virker interessert i faget sitt. Dessuten ser hun "mellom linjene", og henviser dersom noe trenger undersøkelser. Hun er effektiv, men ikke avvisende. Hun har de medmenneskelige egenskapene som kanskje enkelte fastleger kan mangle litt av, men som betyr mye for pasienter.

Men selve kontoret og legesekretærene fortjener også ros, de er veldig blide og imøtekommende de også.

Nydalen Legesenter har vært heldige med denne legen - hun kan anbefales varmt.

Det er selvsagt ulempe at det er relativt lang ventetid, men jeg har tilgode å vente kort hos andre leger - og dessuten har årsaken gjerne vært hasteinnleggelser og annet som er helt forståelige grunner.

Veldig Fornøyd

Har hatt Lydia som fastlege i ca. 2 år, og har vært veldig fornøyd! Hyggelig og immøtekommende. Ble alltid tatt seriøst, selv om vi ikke kom til bunns i min sykdom, og fikk hjelp når jeg trengte det.

Kan være litt ventetid på vanlige konsultasjons timer.

Imøtekommende, blid og veldig hyggelig.

Ikke mange av denne type leger, beste av alt, tar seg tid til pasienten :) Føler du blir sett og hørt. Utrolig sympatisk og forståelsesfull. Første legen jeg har vært fornøyd med og kommer aldri til å bytte til noen andre så lenge hun praktiserer.

Virkelig den beste legen jeg har hatt!

Lydia er tålmodig og omsorgsfull, hun tar seg god tid til å lytte og forklare. Her føler man virkelig at man blir tatt på alvor selv om det kun er små ting. Jeg anbefaler henne til alle jeg kjenner!

Serviceinnstilt og kvikk

meget fornøyd med Lydia som fastlege. Tar alt du sier på alvor, henviser raskt videre om nødvendig og rask til å imøtekomme på alle måter. Kan anbefales.
Kan ikke uttale meg om hennes faglige nivå på "kompliserte" helsemessige problemstillinger, da jeg ikke har hatt behov for det.