Nydalen Legesenter

Gullhaug Torg 1 0484 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Nydalen Legesenter

Frekk og uprofesjonell. Mangel på kunnskap.

Lege: Eli Ringstad Skeid Skrevet

Bryr seg ikke om pasienten. Ba meg om å ti stille for å kunne skrive ned noe. Hadde et til problem og gå igjennom som hun sa hun ikke kunne svare på og det ble for mye på en time selv om det var igjen 8 minutter av timen. introduserte seg ikke heller og hadde en uhyggelig og frekk atferd. Ikke noe forståelse ovenfor pasient. Aldri bytt til hun dama her!!

Helt ok

Lege: Marcus Bubandt Arentz Aune Skrevet

Oppfølgingen var helt ok, men jeg følte meg ofte i veien og gikk ut derfra enten med gråten i halsen eller dårlig samvittighet for at jeg brukte tiden hans.

Trygg og aerlig.

Lege: Marcus Bubandt Arentz Aune Skrevet

Opplever ett godt samarbeid og intresse for min situasjon. Marcus Aune lytter godt på meg som pasient og tar meg på allvor.

God oppfølging!!

Lege: Marcus Bubandt Arentz Aune Skrevet

Trygg og god oppfølging for ungdom i koronakarantene! Tok seg tid til å ringe, stille spørsmål, svare på spørsmål, og ungdommen opplevde det som en god samtale. «Jeg har en veldig god fastlege som er veldig bra..» Jente 16

Beste legen jeg har hatt

Lege: Lydia Iren Waage Henriksen Skrevet

Utrolig flink, nøye og gjør alltid det lille ekstra. Hun følger opp, og sørger for at jeg har det bra. Fins ikke noe negativt å si om henne. Fantastisk dame! Har anbefalt henne til flere venner, og de er like fornøyd som meg❤️