Nydalen Legesenter

Gullhaug Torg 1 0484 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Nydalen Legesenter

Verdens beste fastlege

Lege: Lydia Iren Waage Henriksen Skrevet

Lydia er en varm og fin fastlege. Hun lytter og tar meg på alvor. Jeg føler meg trygg når jeg forteller om problemene mine og vi har alltid en god dialog rundt det. Hun setter seg virkelig inn i hvordan jeg som pasient har det. Hun bruker alt av ressurser som er nødvendig for behandling, finner gode løsninger på problemer som dykker opp underveis og henviser meg videre der det er nødvendig.

jeg er veldig glad☺️ Med steven hole

Lege: Steven Hoel Skrevet

Jeg er en veldig fornøyd pasient med tjenestene til dr ☺️ steven hole.velig glad,han hjeple meg mye.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Marcus Bubandt Arentz-Aune Skrevet

Jeg har fått svært godt oppfølging av Marcus i en årrekke. Kunnskapsrik på mange felt og det han ikke vet undersøker han.

Varm og omtenksom lege

Lege: Lydia Iren Waage Henriksen Skrevet

Lydia er en varm lege som går den ekstra milen, for at man om bare psykisk skal føle seg noe bedre.

Hun er en lege som er genuint interessert i problemet ditt, hun blir rørt og er samtidig svært nedpå uten å være kald og fremmedgjørende.

Takk for at du er en varm og hensynsfull praktiserer av legefaget.

Vanskelig å få tilbakemeldinger og kare svar.

Lege: Steven Hoel Skrevet

I utgangspunktet en hyggelig lege som er pratsom om løst og fast. Men han blir støtt når man ikke er enig i hans versjon av status. Det har vist seg vanskelig å få klare tilbakemeldinger, flere ganger bunner behandlingen ut i spørsmål fra han fremfor forslag til videre behandling/løsning.
Jeg har nå skiftet fastlege.