Nydalen Legesenter

Gullhaug Torg 1 0484 Oslo

Siste vurderinger av Nydalen Legesenter

Kunnskapsrik og omsorgsfull lege

Lege: Steven Hoel Skrevet

Jeg har hatt dr. Hoel i nesten tre år, og kunne ikke vært mer fornøyd. Han lytter, forstår og handler i motsetning til mange leger. Han er også veldig selvreflekterende, han kommer med egne erfaringer iblant for at jeg skal forstå at jeg ikke er den eneste som har slike problemer, og det er veldig betryggende. Jeg kommer aldri til å bytte lege😊

Oppriktig og tillitsvekkende

Lege: Eli Ringstad Skeid Skrevet

Eli har vært min fastlege i mange år. Hun er oppriktig og hun viser kunnskap innen både medisin og relasjonsbygging. Hun tar den tiden som er nødvendig, og hun viser omsorg sånn at jeg føler meg ivaretatt. Jeg vil også gi toppskår til alle i resepsjonen, de er både tilgjengelig og hjelpsomme.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Lydia Iren Waage Henriksen Skrevet

Hadde Lydia som fastlege da jeg bodde i Oslo.
Absolutt den beste fastlegen jeg har hatt.
Lytter til pasienten, tar alt på alvor og henviser raskt videre dersom det er nødvendig.
Hadde aldri skiftet fastlege hvis jeg fortsatt hadde bodd i Oslo.

Lun og trygg

Lege: Marcus Bubandt Arentz Aune Skrevet

Marcus er noe av det beste som jeg har truffet på som lege. Han er lun og rolig, samtidig som han tar mine plager, både fysiske og psykiske, på største alvor. Han tar seg tid til å lytte og i samtalene gir han meg alltid noe å tenke over. Takk for at slike leger som deg finnes!

Trygg, flink og gjør det beste for pasienten

Lege: Marcus Bubandt Arentz Aune Skrevet

Beste legen!!
Han tar seg tid, lytter og er kunnskapsrik.
Kunne ikke hatt en bedre lege og er så glad for at han endelig ble min fastlege.
Han er fin å snakke med og flink til å følge opp og henviser videre dersom det er behov.