Nydalen Legesenter

Gullhaug Torg 1 0484 Oslo

Siste vurderinger av Nydalen Legesenter

Trygg og god fastlege

Lege: Eli Ringstad Skeid Skrevet

Jeg har hatt Eli som fastlege i mange år og er strålende fornøyd. Hun tar seg tid til å lytte til problemstillingen og til å prate litt ekstra. Hun er heller ikke redd for å gi klare anbefalinger der hvor andre kanskje er redd for å påvirke pasienten for mye. Det synes jeg er bra, det er jo derfor man går til legen.

Avslappet og kompetent!

Lege: Steven Hoel Skrevet

Anbefales!

Jordnær, dyktig og har en veldig behagelig væremåte. Har vært hos ham i forbindelse med relativt uskyldelige plager.

Snill og omtenksom

Lege: Lydia Iren Waage Henriksen Skrevet

Forklarer godt og stiller spørsmål. Fremstår som snill og omtenksom.
Fornøyd med legesenteret, kort ventetid.

Uinteressert og rotete

Lege: Eli Ringstad Skeid Skrevet

Jeg har hatt Eli som fastlege noen år og angrer på at jeg ikke har byttet før. Eli fremstår som uinteressert og lite empatisk. Under svangerskapet følte jeg meg dårlig fulgt opp og Eli glemte å ta viktige tester som jeg burde ha fått. Jeg følte meg til bryderi når jeg kom inn døren hos henne. Hun var også travel og hadde lite tid til å snakke med meg. Under en time satt hun med mobilen sin og ringte og tekstet, og var ikke interessert i å høre på meg. Jeg opplevde det som frekt og arrogant.

Menneskelig og kunnskapsrik

Lege: Eli Ringstad Skeid Skrevet

Hatt Eli Skeid som fastlege i snart 6 år - føler alltid at hun har tid, god lytter og man føler seg alltid godt tatt vare på av en profesjonell og varm lege.