Lydia Iren Waage Henriksen

Autorisasjon (2008)

Lydia Iren Waage Henriksen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Lydia Iren Waage Henriksen

veldig god lege

hun er en av de beste legene jeg har hatt, hun tar seg god tid og gir gode råd men du må finne ut av mye selv det er i vertfall det jeg har gjort men det funker bra

Bryr seg ikke

Hun tar deg ikke seriøst, må flere legetimer til før tar problemer for hånd, hun er ikke til mye hjelp.
Ting tar mye lengre tid enn det burde.

Setter standarden for dagens almenleger!

Veldig dyktig lege som lytter og følger opp pasienten sin. Jeg hadde henne som vikar lege på et annet legekontor. Da jeg hørte at henne byttet til Nydalen byttet jeg etter.

Fantastisk duktig, effektiv och hjälpsam

Jag kan inte vara mer nöjd! Hon är trevlig, lyssnar, tar sig tid, frågar relevanta frågor, svarar på de frågor du måtte ha - och tar prøver som du faktiskt får svar på! Mailkontakt gällande uppdatering av recept har också fungerat väldigt raskt!
Receptionen är extremt effektiv, idag fick jag svar på mitt mail gällande timebestilling efter 1 minut. (!!) Kan vara väldigt svårt att komma igenom på telefon, men väldigt lätt att kommunicera per mail. Den ENDA minuset jag kan tänka mig är att de inte har en hemsida, där man kan få mer information om Legesenteret. Allt i allt är jag dock 110% førnøyd!

Veldig dyktig og flink lege

Jeg byttet til Lydia etter en veldig dårlig opplevelse med en annen fastlege, og nå kunne jeg ikke vært mer fornøyd. Lydia er fantastisk! Hun er veldig dyktig og sympatisk. Hun tar seg god tid, gjør de undersøkelsene som trengs, lytter og stiller relevante spørsmål. Lydia kan absolutt anbefales.