Vibeke Øfsti

Allmennlegespesialist, fastlege og generell kirurg

• Allmennmedisin
  • Generell kirurgi

Autorisasjon (2001)

Tjølling Legekontor Telefonnummer33 18 05 8033 18 05 ...
Skolerønningen 1 3280 Tjodalyng
Vibeke Øfsti er en av 47 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Vibeke Øfsti

Innsikt, forståelse og trygghet

Etter lang sykehistorie med ulike symptomer og diffuse plager, har hun ikke gitt seg før hun har fått svar på hva som feilte meg. Jeg ble sendt til spesialister og andre undersøkelser helt til rett diagnose forelå. Deretter ble jeg godt fulgt opp underveis og selv nå i ettertid, tar hun alt jeg forteller på største alvor. Jeg kan ikke få fullrost min lege. Jeg er heldig. Hun gir seg ikke før jeg har det bra.
Forøvrig møter jeg kompetente, blide og hyggelige ansatte på lab og resepsjon, jeg føler meg ivaretatt hver gang jeg kommer dit.
Skulle ønske det var programsending på tv på venterommet.

Fantstisk ❤️

Beste legen ❤️❤️❤️ Otrolig snill og hjelpsom mot patienten , tar sig tid at forklare ting og gjør patient / lege kontakt tryg och sikker .

Vil ikke anbefale denne fastlegen.

Stoler ikke på råd og anbefalinger fra denne fastlegen, da det ved flere tilfeller har vist seg å være feil anbefalinger. Med begrunnelse i motsatte anbefalinger fra spesialister og annet helsepersonell. Opplevde att denne legen ikke tok seg tid til å svare på flere spørsmål enn hovediagnosen, legen virket da irritert og ga beskjed om å bestille ny time for disse problemene.

Lyttende, personlig og trygg

Jeg har over lang tid slitt med å finne en lege jeg klarer åpne meg 100% for, og Vibeke er den første fastlegen jeg har klart dette med. Hun lytter, er veldig hyggelig, og stresser ikke i det hele tatt når du sitter å prater med henne. Var en gang hun skrev ned personlig for hånd hvordan jeg skulle behandle et utslett som plaget meg over lang periode, og et brev jeg fikk i posten ang noen prøver jeg hadde tatt hadde hun også skrevet for hånd en personlig melding nede i hjørnet. Veldig hyggelig! Hun forsikrer seg også alltid om at du forstår alt hun sier.

Jeg er med stor beklagelse nødt til å bytte bort fra Vibeke da jeg har flyttet til en annen plass i landet.

Eneste som er negativt med denne legevakten er at de som tar imot telefonsamtaler kan ofte oppleves som veldig sure, men Vibeke sin hjelp veier opp for de sure kollegene hennes.

Hun er veldig snill.

Som lege, må hun kjekke på Google om medisiner eller annet, ikke så bra når er du gravid. Men veldig snill til å snakke med.