Vibeke Øfsti

• Allmennmedisin
  • Generell kirurgi

2001

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Tjølling Legekontor
Skolerønningen 1 3280 Tjodalyng
Tlf: 33 18 05 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Vibeke Øfsti er en av 43 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Vibeke Øfsti

Lyttende, personlig og trygg

Jeg har over lang tid slitt med å finne en lege jeg klarer åpne meg 100% for, og Vibeke er den første fastlegen jeg har klart dette med. Hun lytter, er veldig hyggelig, og stresser ikke i det hele tatt når du sitter å prater med henne. Var en gang hun skrev ned personlig for hånd hvordan jeg skulle behandle et utslett som plaget meg over lang periode, og et brev jeg fikk i posten ang noen prøver jeg hadde tatt hadde hun også skrevet for hånd en personlig melding nede i hjørnet. Veldig hyggelig! Hun forsikrer seg også alltid om at du forstår alt hun sier.

Jeg er med stor beklagelse nødt til å bytte bort fra Vibeke da jeg har flyttet til en annen plass i landet.

Eneste som er negativt med denne legevakten er at de som tar imot telefonsamtaler kan ofte oppleves som veldig sure, men Vibeke sin hjelp veier opp for de sure kollegene hennes.

Hun er veldig snill.

Som lege, må hun kjekke på Google om medisiner eller annet, ikke så bra når er du gravid. Men veldig snill til å snakke med.

Dyktig

Førsteinntrykket var ikke så godt men nå har jeg helt nytt syn. Veldig fornøyd, følger opp, sender deg vidre, uansett svar på prøver så sender hun deg brev i posten. Forstår pas om de sliter med noe veldig hjelpsom. Lett å snakke med. Ikke vanskelig å få resept om du trenger det samtidig som hun følger deg nøye opp. Får time på dagen. De fleste kontor damene er kjempe koselig bortsett fra ei som har fått mye tilsnakk ikke gøy når henne tar tlf legger på røret før man får snakket ferdig.