Tjølling Legekontor

Skolerønningen 1 3280 Tjodalyng

Siste vurderinger av behandlere ved Tjølling Legekontor

Trygg

Lege: Fredrik Hanson Skrevet

Fredrik Hanson er virkelig en dyktig lege som lytter og tar vare på sine pasienter. Han tar deg på alvor og sender deg videre om det er behov for det. Han svarer raskt og ringer om han ønsker å få svar eller gi svar raskt. Han svarer også ofte i helger eller ferier, og bare det viser hva slags menneske han er, med et hjerte som brenner for pasientene sine. Alle skulle hatt en lege som han, og jeg er så glad jeg har han som lege.
En bedre lege skal du virkelig lete lenge etter.

Verdens beste fastlege

Lege: Eivind Ree Hanson Skrevet

Tar deg på alvor, lytter, henviser videre ved behov. Opplever at han ser hele familien. Ville ikke hatt en annen lege.

Forståelsesfull

Lege: Vibeke Øfsti Skrevet

Jeg stoler 100% på Vibeke. Hun er dyktig og rolig. Gir seg ikke før hun finner en løsning på problemet. Hun er lett å snakke med.

Hyggelig og flink

Lege: Vibeke Øfsti Skrevet

Hun virker dyktig, hun gir svar og råd om det jeg spør om. Kan hun ikke svare akkurat med en gang, skriver hun ned det jeg lurer på å kommer med svar litt senere.

Perfekt lege

Lege: Astrid Helene Bjerklund Nilsson Skrevet

Jeg har hatt en del leger opp igjennom mine 38 år, men INGEN kan måle seg med Astrid! Hun er jo som en mor, med den type morsomsorg man ønsker seg, bare at hun er lege og kan hjelpe mer enn en mor kan. Astrid lytter alltid med hele seg og er oppmerksom og jeg opplever at hun har tid til meg når jeg er der. Hun svarer raskt på meldinger og følger opp det som skal følges opp! Hun skal jeg ha til døden skiller ad😊