Bjørn Draugedalen

Cappelens gate 15 3717 Skien
Tlf: 35 52 30 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Bjørn Draugedalen er en av 47 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Bjørn Draugedalen

Ubrukelig, frekk og mangel på empati

Han har mangel på empati og lytter ikke til meg som pasient. Han er uhøffelig, frekk og bryr seg lite.

ikke fornøyd

ikke fornøyd forliten iformasjon om sykdomen.Feil at diagnosen kommer frem på sykemelding og ikke at en har fått beskjed om det først.Blir rimelig sjokkert over dette.

Meget dyktig

En fastlege med kunnskap, tålmodighet og empati. Meget dyktig. Han tar seg tid til å lytte, ser deg som pasient og nøler ikke med henvisning om det er nødvendig. Anbefaler denne legen.

Ikke til og stole på

Denne legen er ikke og anbefale. Han blåser en lang marsj i sine pasienter. Han skulle hendvise meg videre til 2 forskjellige avdelinger på sykehuset. Etter og ha ventet i noen uker uten og få time på sykehuset så viser det seg at nei det har han ikke gjort. Så nå blir det ny runde med ny lege og nye uker med venting

Ubrukelig

Denne legen er fullstendig ubrukelig. Later som han er veldig empatisk og lytter til pasienten mens han egentlig ikke bryr seg en døyt. Han sender ikke viktige skjemaer i tide og lover gang på gang at sykemeldinger og andre skjemaer skal være klare dagen etter, noe de ikke er. Gang på gang sender han purringer på regninger som er betalt. Dette er bare noen av problemene jeg har opplevd med denne legen og jeg aldri fått beklagelse på noe som helst. Han er svært arrogant

Møter pasienten med respekt

Jeg byttet fastlege pga. manglende tillit hos tidligere fastlege. Møte med Draugedalen ble et positivt møte i en sårbar situasjon. Han tar seg tid, lytter, stiller spørmål. Jeg opplever han som genuint opptatt av pasienten og han utviser stor grad av medmenneskelighet samtidig som han stiller krav. Jeg opplever han som en god sparringspartner som er opptatt av å finne gode varige løsninger sett ut fra den helsesituasjonen pasienten har. Kan anbefales