Bjørn Draugedalen

Legene i Arkaden

2010

Legene i Arkaden Telefonnummer35 52 30 6035 52 30 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bruene 1 3724 Skien
Bjørn Draugedalen er en av 46 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Bjørn Draugedalen

Trygg og godt ivaretatt

Kenner meg ikke igjen i enkelte av disse vurderinger som ligger her, jeg har hatt forskjellige leger gjennom årene da jeg har bodd i en del forskjellige kommuner på grunn av arbeids situasjonen, har vel aldrig hatt en mer sympatisk og behagelig lege enn dette, en lege som virkelig tar seg tid til å lytte å tar seg god tid til å samtale om problemene mine. i mine øyne er han meget kunnskapsrik og empatisk og flott lege, jeg har fullstendig tillit til ham

Legen Bjørn

Han er flink til å høre på meg han har. Humor og en fantastisk lege for meg er viktig brike han hjelper meg med en gang

Empatisk og forståelsesfull

Bjørn er hyggelig og empatisk, lytter til hva man sier, og tar en på alvor. Er alltid blid og i godt humør.

god til og lytte ,men lite handlinger

får regning på en uteblitt time,hvor jeg ikke har fått skriftlig innkalling,,,hatt mange timer nå hvor jeg har ytret spesifikke ønsker og vært ærlig om hva som må gjøres,med,og hva jeg sliter men det er mye prat ,men ingen henvisning videre og ingenting har blitt satt igang av noe av det jeg ønsker iforhold til med behandling eller utredning,ringer aldri tilbake eller gir tilbakemld av noe slag..så misfornøyd med service nå!

Ubrukelig, frekk og mangel på empati

Han har mangel på empati og lytter ikke til meg som pasient. Han er uhøffelig, frekk og bryr seg lite.