Bjørn Draugedalen

Cappelens gate 15 3717 Skien
Bjørn Draugedalen er en av 45 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Bjørn Draugedalen

Ikke til og stole på

Denne legen er ikke og anbefale. Han blåser en lang marsj i sine pasienter. Han skulle hendvise meg videre til 2 forskjellige avdelinger på sykehuset. Etter og ha ventet i noen uker uten og få time på sykehuset så viser det seg at nei det har han ikke gjort. Så nå blir det ny runde med ny lege og nye uker med venting

Ubrukelig

Denne legen er fullstendig ubrukelig. Later som han er veldig empatisk og lytter til pasienten mens han egentlig ikke bryr seg en døyt. Han sender ikke viktige skjemaer i tide og lover gang på gang at sykemeldinger og andre skjemaer skal være klare dagen etter, noe de ikke er. Gang på gang sender han purringer på regninger som er betalt. Dette er bare noen av problemene jeg har opplevd med denne legen og jeg aldri fått beklagelse på noe som helst. Han er svært arrogant

Møter pasienten med respekt

Jeg byttet fastlege pga. manglende tillit hos tidligere fastlege. Møte med Draugedalen ble et positivt møte i en sårbar situasjon. Han tar seg tid, lytter, stiller spørmål. Jeg opplever han som genuint opptatt av pasienten og han utviser stor grad av medmenneskelighet samtidig som han stiller krav. Jeg opplever han som en god sparringspartner som er opptatt av å finne gode varige løsninger sett ut fra den helsesituasjonen pasienten har. Kan anbefales