Bjørn Draugedalen

Legene på Lie

2010

Legene på Lie Telefonnummer35 52 30 6035 52 30 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Cappelens gate 15 3717 Skien
Bjørn Draugedalen er en av 46 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Bjørn Draugedalen

god til og lytte ,men lite handlinger

får regning på en uteblitt time,hvor jeg ikke har fått skriftlig innkalling,,,hatt mange timer nå hvor jeg har ytret spesifikke ønsker og vært ærlig om hva som må gjøres,med,og hva jeg sliter men det er mye prat ,men ingen henvisning videre og ingenting har blitt satt igang av noe av det jeg ønsker iforhold til med behandling eller utredning,ringer aldri tilbake eller gir tilbakemld av noe slag..så misfornøyd med service nå!

Ubrukelig, frekk og mangel på empati

Han har mangel på empati og lytter ikke til meg som pasient. Han er uhøffelig, frekk og bryr seg lite.

ikke fornøyd

ikke fornøyd forliten iformasjon om sykdomen.Feil at diagnosen kommer frem på sykemelding og ikke at en har fått beskjed om det først.Blir rimelig sjokkert over dette.

Meget dyktig

En fastlege med kunnskap, tålmodighet og empati. Meget dyktig. Han tar seg tid til å lytte, ser deg som pasient og nøler ikke med henvisning om det er nødvendig. Anbefaler denne legen.

Ikke til og stole på

Denne legen er ikke og anbefale. Han blåser en lang marsj i sine pasienter. Han skulle hendvise meg videre til 2 forskjellige avdelinger på sykehuset. Etter og ha ventet i noen uker uten og få time på sykehuset så viser det seg at nei det har han ikke gjort. Så nå blir det ny runde med ny lege og nye uker med venting