Jon Steinar Birkeland

Spannavegen 152 5535 Haugesund
Jon Steinar Birkeland er en av 30 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Jon Steinar Birkeland

Anbefales ikke

Har heldigvis byttet til en annen fastlege nå, men kan være greit å gi en vurdering likevel.
Positivt:
-Pleier å få time samme dag
-Han henviser raskt videre til spesialist/sykehus

Negativt:
-Veldig vanskelig å få sykemelding av han, samme hvor syk man er
-Syns han kan være spydig i kommentarene sine innimellom
-Tar seg ikke tid til pasienten, føler ikke at han lytter skikkelig
-Sittet stort sett å søker på dataen uansett hva man spør om

Trygg

Føler meg trygg med Jon, han later ikke som han er altvitende, men sjekker opp for å være 100% sikker.

Fantastisk!

Trygg, dyktig, hyggelig og sympatisk. Jeg har tidligere hatt mange leger, og begynte etterhvert å miste troen på fastlegene. Birkeland ga meg tryggheten tilbake, hørte meg og hjalp meg. Nå har jeg flyttet til Bergen og måtte dessverre bytte fastlege. Takk for at du har vært legen min de siste årene, gjennom to svangerskap og mer til!

kunnskapsrik og hyggelig

ung og flink familielege. føler oss alltid godt ivaretatt. fortjener kun ros. Følger opp i etterkant av time, ringer for å gi resultater.

En lege som bryr seg

Ble litt paff av alle de dårlige vurderingene. Jeg har et helt annet inntrykk. Slet skikkelig når jeg byttet til han, han fikset en spesialist for diagnose. Han sa det var bra om jeg klarte å jobbe men fikk sykemeldinger når jeg trengte det. (Er på aap nå) Ville ha meg innom ofte for å passe på hvordan jeg hadde det i begynnelsen når jeg ikke hadde begynt i terapi enda. Å fikk beskjed at jeg kunne ringe å nå han med engang om det var noe. For behandling så fant han forskjellige alternativer å han kontaktet de jeg ønsket meg. Følte jeg det ikke funket så hjalp han meg å finne andre behandlinger. Var jo ikke Birkeland som bestemte medisin men psykiatere jeg har gått til, men var ikke noe problem fikk det jeg trengte. Han har virkelig fulgt meg opp. Han tar problemet mitt seriøst å han lytter. Å jeg blir aldri jaget ut fort, sitter ofte over tiden når det er noe viktig jeg trenger hjelp med. Føler han faktisk bryr seg noe jeg ikke har følt med andre leger.