Jon Steinar Birkeland

Bleikemyr Legesenter Mann, 32 år

Autorisert2013
Ledige plasser 43 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Bleikemyr Legesenter

Bleikemyr Legesenter Myrullvegen 3 5518 Haugesund
Jon Steinar Birkeland er en av 32 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Jon Steinar Birkeland

Helt grei lege

Han er en god lege, som vil bli bedre med tid og erfaring.
Kort ventetid, men kan bli oppfattet som om at han vil helst ha deg ut raskest mulig.
Har litt å hente/lære på det medmenneskelige.
De som har et sterkt behov for å snakke mye med legen sin, vil kanskje ikke være fornøyd med han.

Får ikke snakket ferdig

Som noen andre har skrevet før- han har allerede bestemt seg for konklusjon før du får snakket ferdig. Følte vel ikke helt at jeg fikk frem det jeg ville si før jeg ble avbrutt.

Anbefales ikke.

Óg trenger du sykemelding; da er ikke denne legen for deg. Han var en lege som ikke brukte sykemeldinger så mye sa han...

Lytter ikke!!

Dette er en lege som ikke hører på hva pasienten har å si. Samme hvilket problem du kommer med, har han allerede bestemt seg for hva han skal si. Han hører ikke på hva du sier og bryr seg lite om pasientene. Han er travel, fyker inn og ut av kontoret mens pasienten er inne, og kaster deg ut på grunn av at tiden er gått ut.
Han gjentar seg selv når han ikke har noe annet å svare, og kan ikke gi skikkelige råd om hva man kan gjøre.
Ikke bytt fastlege til Jon Steinar Birkeland!!!

Ingen lege for gamle folk

Hadde med min mor som var dement. Ville jo ha best mulig hjelp for henne. Han mente det var nesten best at hun døde. Lite empatisk, og forferdelig å få høre noen si noe slikt om sin egen mor.
Jeg var helt sjokkert når jeg kom ut derfra.

God lege, lett å få snarlig time

Hører på pasienten og er tilbakeholden me antibiotika for å unngå resistens. flink til å få til snarlig time ved behov. Veldig fornøyd !