Rossabø legesenter

Spannavegen 152 5535 Haugesund

Siste vurderinger av behandlere ved Rossabø legesenter

Tryggheten selv

Lege: Torfinn Waage-Rasmussen Skrevet

Har hatt Torfinn som fastlege i 35 år. Han har alltid god tid til deg, er alltid saklig og er noe viktig kommer du alltid til. Flink til å henvise videre om du skulle ha behov for det.

Det jeg husker aller best fra alle disse årene er da min sønn var baby. Vi kom til ganske med en gang, men har var ikke i form. Rett før stengetid ringte de fra kontoret og opplyste om at de stengte nå, men ville bare sjekke om alt var OK med han. Det forteller meg at både han og hans medarbeidere faktisk bryr seg om deg, og du ikke bare er en kilde til penger.

Det eneste å sette fingeren på er at du alltid må påregne ventetid. Sånn må det jo bli så lenge han alltid har tid til alle.

Imøtekommende og genuint tilstedeværende.

Lege: Torfinn Waage-Rasmussen Skrevet

Har hatt Torfinn som fastlege siden puberteten,og er nå 44 år. En viktig brikke som alltid har vist meg svært mye personlig forståelse og respekt. Han gir en følelse av at han har tid til deg selv om hele venterommet koker, og det er noe av det jeg alltid har satt mest pris på,hans evne til humør i alvorlige temaer og evne til å stanse tiden mens jeg er der.

En lege som lytter når du forteller

Lege: Veronica Iversen Tøgersen Skrevet

Hun ga meg et meget godt inntrykk. Lyttet når jeg fortalte, og sjekket det som var mulig. Henviste videre når dette viste seg å være nødvendig.

Dette er en lege jeg fikk tillit til, og følte meg ivaretatt av.

Trygg, omsorgsfull og tilgjengelig

Lege: Torfinn Waage-Rasmussen Skrevet

Har fulgt meg siden jeg var liten, er nå i 30 årene. Jeg har alltid følt meg hørt, sett og forstått.

Tryggheten selv

Lege: Torfinn Waage-Rasmussen Skrevet

Kunne ikke hatt bedre fastlege. Altid tilgjengelig, konstruktiv og kunnskapsrik. I tillegg så har han en fatastisk personlighet. Gruer meg til den dagen han må slutte