Rossabø legesenter

Spannavegen 152 5535 Haugesund

Siste vurderinger av behandlere ved Rossabø legesenter

Imøtekommende og genuint tilstedeværende.

Lege: Torfinn Waage-Rasmussen Skrevet

Har hatt Torfinn som fastlege siden puberteten,og er nå 44 år. En viktig brikke som alltid har vist meg svært mye personlig forståelse og respekt. Han gir en følelse av at han har tid til deg selv om hele venterommet koker, og det er noe av det jeg alltid har satt mest pris på,hans evne til humør i alvorlige temaer og evne til å stanse tiden mens jeg er der.

En lege som lytter når du forteller

Lege: Veronica Iversen Tøgersen Skrevet

Hun ga meg et meget godt inntrykk. Lyttet når jeg fortalte, og sjekket det som var mulig. Henviste videre når dette viste seg å være nødvendig.

Dette er en lege jeg fikk tillit til, og følte meg ivaretatt av.

Trygg, omsorgsfull og tilgjengelig

Lege: Torfinn Waage-Rasmussen Skrevet

Har fulgt meg siden jeg var liten, er nå i 30 årene. Jeg har alltid følt meg hørt, sett og forstått.

Tryggheten selv

Lege: Torfinn Waage-Rasmussen Skrevet

Kunne ikke hatt bedre fastlege. Altid tilgjengelig, konstruktiv og kunnskapsrik. I tillegg så har han en fatastisk personlighet. Gruer meg til den dagen han må slutte

Dyktig lege som bryr seg

Lege: Monica Haga Skrevet

Veldig fornøyd med Monica som min lege i en 6 år nå. Hun er en flink og dyktig lege som bryr seg, prøver så godt hun kan å hjelpe, og det er veldig godt og behagelig å prate med henne. Kan anbefale monica som fastlege. Det er litt ventetid for å få time, men det går som regel bra!