Rossabø legesenter

Spannavegen 152 5535 Haugesund

Siste vurderinger av Rossabø legesenter

bare for folk 70+

Lege: Veronica Iversen Tøgersen Skrevet

Her har jeg desverre ikke mye godt å komme med.

Ikke ble jeg fulgt opp under sykemelding og ikke ble jeg tatt på alvor da jeg kom inn syk første gang heller.
Jeg hadde voks i håret å greie klær, så jobbe kunne jeg visst uansett, hun skulle jo tross alt i permisjon snart... Svimte av på arbeid den dagen å fikk ikke ny legetime ved forespørsel dagen etter. uprofft.

Her virker det som det er viktigere å snakke om eget liv enn å høre på pasienten. Er du ung er du visst ikke kvalifisert for annet enn å være frisk.

Nå skal jeg ikke engang beynne å fortelle om hvordan jeg ble møtt i resepsjon da jeg la frem saken, dere opplever det nok selv om dere fortsatt vil ta risikoen.

Frarådes på det desidert sterkeste.

Fantastisk!

Lege: Jon Steinar Birkeland Skrevet

Trygg, dyktig, hyggelig og sympatisk. Jeg har tidligere hatt mange leger, og begynte etterhvert å miste troen på fastlegene. Birkeland ga meg tryggheten tilbake, hørte meg og hjalp meg. Nå har jeg flyttet til Bergen og måtte dessverre bytte fastlege. Takk for at du har vært legen min de siste årene, gjennom to svangerskap og mer til!

kunnskapsrik og hyggelig

Lege: Jon Steinar Birkeland Skrevet

ung og flink familielege. føler oss alltid godt ivaretatt. fortjener kun ros. Følger opp i etterkant av time, ringer for å gi resultater.

En lege som bryr seg

Lege: Jon Steinar Birkeland Skrevet

Ble litt paff av alle de dårlige vurderingene. Jeg har et helt annet inntrykk. Slet skikkelig når jeg byttet til han, han fikset en spesialist for diagnose. Han sa det var bra om jeg klarte å jobbe men fikk sykemeldinger når jeg trengte det. (Er på aap nå) Ville ha meg innom ofte for å passe på hvordan jeg hadde det i begynnelsen når jeg ikke hadde begynt i terapi enda. Å fikk beskjed at jeg kunne ringe å nå han med engang om det var noe. For behandling så fant han forskjellige alternativer å han kontaktet de jeg ønsket meg. Følte jeg det ikke funket så hjalp han meg å finne andre behandlinger. Var jo ikke Birkeland som bestemte medisin men psykiatere jeg har gått til, men var ikke noe problem fikk det jeg trengte. Han har virkelig fulgt meg opp. Han tar problemet mitt seriøst å han lytter. Å jeg blir aldri jaget ut fort, sitter ofte over tiden når det er noe viktig jeg trenger hjelp med. Føler han faktisk bryr seg noe jeg ikke har følt med andre leger.

Super lege

Lege: Jon Steinar Birkeland Skrevet

Jon Steinar er familien vår sin lege. Vi er en større familie med flere barn samt to voksne. Så vi har vært hos han endel ganger gjennom de siste årene. Vi er super fornøyde med ham. Han har fulgt oss opp langt bedre enn noen andre leger jeg har vært hos, du føler at han er en lege som bryr seg om deg og tar deg seriøst.

Etter å ha vært hos private legesentre i Stavanger i flere år, var jeg litt skeptisk til å begynne på et kommunalt legesenter. Bekymringene mine ble gjort til skamme ! Korte ventetider for å komme inn til legen, kort telefontid før jeg får snakke med en legesekretær og hyggelige folk både på laben samt sekretærene.