Nicola Maria Herzig

Autorisasjon (2000)

Orstad Legesenter Telefonnummer51 78 98 6051 78 98 ...
Orstadvegen 191 4353 Klepp Stasjon
Nicola Maria Herzig er en av 22 fastleger i Klepp

Siste vurderinger av Nicola Maria Herzig

Veldig god lege

Føler meg veldig trygg og godt ivaretatt. Hun er lett å snakke med å god til å lytte. Hun finner løsninger som passer best pasienten og får meg til å tro at ting ordner seg. Anbefaler hun på det sterkeste.

Fantastisk lege

Hjelpsom og hører etter på problemer. Føler meg veldig trygg og ivaretatt. Tar grundige prøver og imøtekommer pasientens behov.

Den beste fastlegen man kan få

Har i perioder store behov for legehjelp til alvorlig sykt barn samt egen helse. Får god oppfølging på begge fronter, opplever fra første time å bli tatt på alvor og hørt av denne legen. Når hun ikke er tilgjengelig til øyeblikkelig hjelp oppleves legekontoret orstad legekontor som profesjonelt, og jeg har enda til gode å komme til en "dårlig" lege der nede. Samtlige av deres ansatte jobber godt for å få pasienter til å føle seg ivaretatt. Man kan beregne litt ventetid noen ganger, men det skyldes som regel at legen tar seg god tid til deg når du da kommer inn på time. Nicola som fastlege tar seg tid, lytter, henviser til spesialist når det er behov og har også høy aksept for psykiske lidelser, utbrenthet og mental helse. Vegrer seg ikke for å sjekke vitaminstatus ved forespørsel og fremstår som et varmt menneske med omsorg for sitt yrke.

Kjempefornøyd :)

De.Herzig er til å anbefale, hun tar seg god tid og bryr seg om pasienten, i tillegg har hun stor kunnskap.

Den beste legen jeg har hatt

Beste legen ever!! Lytter, forstår og finner den beste løsningen med gode begrunnelser. Tar seg tid, og virker som om hun genuint bryr seg. Veldig god på å gi informasjon til pasienten. Selv om hun ikke er tilgjengelig ofte, synes jeg at det ikke gjør noe ettersom hun gjør en meget grundig jobb når hun er der. Er også veldig fornøyd med hele legekontoret, og alle som jobber der er vennlige og imøtekommende. De tar pasienter på alvor, og virker som om de samarbeider godt.