Nicola Maria Herzig

Orstad Legesenter
Kvinne, 50 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Autorisert

2000

Ledige plasser

2 av 600

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert.

Praksis

Orstad Legesenter
Orstadvegen 191 4353 Klepp Stasjon
Tlf: 51 78 98 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Nicola Maria Herzig er en av 20 fastleger i Klepp

Brukernes vurderinger

Samlet vurdering
4 vurderinger
Tilgjengelighet
4 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
4 vurderinger
Service
4 vurderinger

Siste vurderinger av Nicola Maria Herzig

Den beste fastlegen man kan få

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Har i perioder store behov for legehjelp til alvorlig sykt barn samt egen helse. Får god oppfølging på begge fronter, opplever fra første time å bli tatt på alvor og hørt av denne legen. Når hun ikke er tilgjengelig til øyeblikkelig hjelp oppleves legekontoret orstad legekontor som profesjonelt, og jeg har enda til gode å komme til en "dårlig" lege der nede. Samtlige av deres ansatte jobber godt for å få pasienter til å føle seg ivaretatt. Man kan beregne litt ventetid noen ganger, men det skyldes som regel at legen tar seg god tid til deg når du da kommer inn på time. Nicola som fastlege tar seg tid, lytter, henviser til spesialist når det er behov og har også høy aksept for psykiske lidelser, utbrenthet og mental helse. Vegrer seg ikke for å sjekke vitaminstatus ved forespørsel og fremstår som et varmt menneske med omsorg for sitt yrke.

Kjempefornøyd :)

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

De.Herzig er til å anbefale, hun tar seg god tid og bryr seg om pasienten, i tillegg har hun stor kunnskap.

Den beste legen jeg har hatt

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Beste legen ever!! Lytter, forstår og finner den beste løsningen med gode begrunnelser. Tar seg tid, og virker som om hun genuint bryr seg. Veldig god på å gi informasjon til pasienten. Selv om hun ikke er tilgjengelig ofte, synes jeg at det ikke gjør noe ettersom hun gjør en meget grundig jobb når hun er der. Er også veldig fornøyd med hele legekontoret, og alle som jobber der er vennlige og imøtekommende. De tar pasienter på alvor, og virker som om de samarbeider godt.

kan bli bedre

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Høre på hva pasientene sier, og følge opp pasientenes ønske er noe som kan bli bedre her. I tillegg er det vanskelig å få time, da legen kun er tilstede to dager i uken.