Andreas Bliksås

• Allmennmedisin
  • Nevrokirurgi

Autorisasjon (2003)

Siste vurderinger av Andreas Bliksås

Bliksås er en veldig dyktig fastlege som lytter og viser forståelse for min sykdom. Han er svært kompetent, og dersom det er noe han er usikker på er han ikke redd for å innrømme det og forteller meg hva mer helsevesenet må gjøre for å finne ut av mitt problem. Han bygger tillitt og er et anker under mine sykdomsforløp. Jeg er svært fornøyd med Bliksås som fastlege, og kommer ikke til å skifte selv om jeg flytter til et annet sted i byen.

Kompetent og vis

Dr. Bliksås fremstår for meg som svært kompetent. Jeg vet at han basert på symptom gjør grundige undersøkelser for å finne underliggende årsaker til symptomene. Han forsøker så langt råd er å finne gode løsninger for kundene sine. Det betyr at han også kan hjelpe kunden til å innse at legen sin anbefaling bør følges. En meget dyktig lege.

Eksemplarisk

Ord kan ikke beskrive dyktigheten til denne legen. Er han usikker så slår han opp i boken sin (e.l.) eller henviser deg. En fastlege spiller en vesentlig rolle i krevende perioder når det gjelder somatiske eller psykiske belastninger. Denne rollen mestrer Bliksås eksemplarisk.

Dyktig lege

Han er lyttende,effektive og grundig. Lite venting.Er også uptodate på elektroniske flater. Behagelig vesen. Lener seg tilbake og ser på deg.

Trygg, forståelsesfull og følger opp avtaler

Dette er den beste legen jeg har hatt. Han skårer full skåre på alle punkter; oppfølging, tilgjengelighet, kunnskap og trygghet. Rett og slett en dyktig lege som jeg desverre måtte bytte ut pga. flytting. Anbefaler han til alle!!