Andreas Bliksås

• Nevrokirurgi

2003

Siste vurderinger av Andreas Bliksås

Dyktig og ivaretakende

Andreas er virkelig en god lege, og dyktig på det mellommenneskelige. Var flink til oppfølging, og her følte jeg at jeg var godt i varetatt. Det slår meg også at han var nøye. Jeg er rett og slett meget fornøyd med å ha hatt Andreas Bliksås.

Arrogant

Hadde denne legen, men måtte etterhvert bytte. Følte ikke at legen tok meg på alvor. Oppførte seg arrogant, hørte ikke på hva jeg hadde å si, men snakket bare over hodet på meg. Ringte heller aldri til avtalt tid.

En fantastisk lege!

Andreas er virkelig den beste legen jeg kunne fått. Han finnes ikke arrogant eller hoven. Han er en behagelig person, som alltid lytter og er genuint opptatt av å finne ut av problemer. Jeg har aldri hatt noen dårlig opplevelse med han. Han er et godt menneske tvers gjennom, som har hjulpet meg mye. Det skulle vært flere som han i dette yrket.

Hyggelig og imøtekommende

Føler jeg blir tatt på alvor. Han er lyttende og kompetent i tilbakemeldingene. Følge opp som forventet og er til å stole på.

Solid lege

Imøtekommende,engasjert. Gjør innsats på fritiden for å gi meg den raskeste og beste løsningen på mine problemer!