Charlottenlund Legesenter

Telefonnummer73 84 81 8073 84 81 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no

Siste vurderinger av Charlottenlund Legesenter

Dyktig og ivaretakende

Lege: Andreas Bliksås Skrevet

Andreas er virkelig en god lege, og dyktig på det mellommenneskelige. Var flink til oppfølging, og her følte jeg at jeg var godt i varetatt. Det slår meg også at han var nøye. Jeg er rett og slett meget fornøyd med å ha hatt Andreas Bliksås.

Arrogant

Lege: Andreas Bliksås Skrevet

Hadde denne legen, men måtte etterhvert bytte. Følte ikke at legen tok meg på alvor. Oppførte seg arrogant, hørte ikke på hva jeg hadde å si, men snakket bare over hodet på meg. Ringte heller aldri til avtalt tid.

Varm og hjelpsom

Lege: Ellen Judith Kjølstad Skrevet

Alltid blid, varm og forståelsesfull. Oppleves veldig trygg og kompetent. Jeg blir alltid møtt med respekt, forståelse og tålmodighet, føler jeg blir sett og hørt. Effektiv og hjelpsom ifht oppfølging og henvisning. Veldig takknemlig for å ha henne som fastlege.

En fantastisk lege!

Lege: Andreas Bliksås Skrevet

Andreas er virkelig den beste legen jeg kunne fått. Han finnes ikke arrogant eller hoven. Han er en behagelig person, som alltid lytter og er genuint opptatt av å finne ut av problemer. Jeg har aldri hatt noen dårlig opplevelse med han. Han er et godt menneske tvers gjennom, som har hjulpet meg mye. Det skulle vært flere som han i dette yrket.

Innehar gode kunnskaper og er effektiv

Lege: Axel Christian Sellgren Skrevet

Topp lege, anbefales!

Innehar gode kunnskaper og er forståelse full. Han har min fulle tillit vica versa.