Charlottenlund Legesenter

Telefonnummer73 84 81 8073 84 81 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no

Siste vurderinger av Charlottenlund Legesenter

Trygg, ser mennesket, flink

Lege: Stein Inge Suphellen Skrevet

Denne supermannen av en lege har reddet mitt liv minst en gang, om ikke flere. Han ser mennesket bak pasienten, og er meget flink både faglig og sosialt.

Meget tilfreds med den mottakelsen og behandlingen jeg har fått.

Lege: Andreas Bliksås Skrevet

Meget behagelig lege. Forstår utfordringene med min sykdom. Har god innsikt og viser mye omtanke for hvordan sykdomsbildet er og utvikler seg.

Dyktig og ivaretakende

Lege: Andreas Bliksås Skrevet

Andreas er virkelig en god lege, og dyktig på det mellommenneskelige. Var flink til oppfølging, og her følte jeg at jeg var godt i varetatt. Det slår meg også at han var nøye. Jeg er rett og slett meget fornøyd med å ha hatt Andreas Bliksås.

Arrogant

Lege: Andreas Bliksås Skrevet

Hadde denne legen, men måtte etterhvert bytte. Følte ikke at legen tok meg på alvor. Oppførte seg arrogant, hørte ikke på hva jeg hadde å si, men snakket bare over hodet på meg. Ringte heller aldri til avtalt tid.

Varm og hjelpsom

Lege: Ellen Judith Kjølstad Skrevet

Alltid blid, varm og forståelsesfull. Oppleves veldig trygg og kompetent. Jeg blir alltid møtt med respekt, forståelse og tålmodighet, føler jeg blir sett og hørt. Effektiv og hjelpsom ifht oppfølging og henvisning. Veldig takknemlig for å ha henne som fastlege.