Andreas Bliksås

• Allmennmedisin
  • Nevrokirurgi

Autorisasjon (2003)

Siste vurderinger av Andreas Bliksås

Trygg, forståelsesfull og følger opp avtaler

Dette er den beste legen jeg har hatt. Han skårer full skåre på alle punkter; oppfølging, tilgjengelighet, kunnskap og trygghet. Rett og slett en dyktig lege som jeg desverre måtte bytte ut pga. flytting. Anbefaler han til alle!!

Meget tilfreds med den mottakelsen og behandlingen jeg har fått.

Meget behagelig lege. Forstår utfordringene med min sykdom. Har god innsikt og viser mye omtanke for hvordan sykdomsbildet er og utvikler seg.

Dyktig og ivaretakende

Andreas er virkelig en god lege, og dyktig på det mellommenneskelige. Var flink til oppfølging, og her følte jeg at jeg var godt i varetatt. Det slår meg også at han var nøye. Jeg er rett og slett meget fornøyd med å ha hatt Andreas Bliksås.

Arrogant

Hadde denne legen, men måtte etterhvert bytte. Følte ikke at legen tok meg på alvor. Oppførte seg arrogant, hørte ikke på hva jeg hadde å si, men snakket bare over hodet på meg. Ringte heller aldri til avtalt tid.

En fantastisk lege!

Andreas er virkelig den beste legen jeg kunne fått. Han finnes ikke arrogant eller hoven. Han er en behagelig person, som alltid lytter og er genuint opptatt av å finne ut av problemer. Jeg har aldri hatt noen dårlig opplevelse med han. Han er et godt menneske tvers gjennom, som har hjulpet meg mye. Det skulle vært flere som han i dette yrket.