Andreas Bliksås

• Nevrokirurgi

Autorisasjon (2003)

Siste vurderinger av Andreas Bliksås

En fantastisk lege!

Andreas er virkelig den beste legen jeg kunne fått. Han finnes ikke arrogant eller hoven. Han er en behagelig person, som alltid lytter og er genuint opptatt av å finne ut av problemer. Jeg har aldri hatt noen dårlig opplevelse med han. Han er et godt menneske tvers gjennom, som har hjulpet meg mye. Det skulle vært flere som han i dette yrket.

Hyggelig og imøtekommende

Føler jeg blir tatt på alvor. Han er lyttende og kompetent i tilbakemeldingene. Følge opp som forventet og er til å stole på.

Solid lege

Imøtekommende,engasjert. Gjør innsats på fritiden for å gi meg den raskeste og beste løsningen på mine problemer!

Fantastisk, ubeskrivelig lege!!

Jeg har aldri opplevd bedre menneske som lege, og jeg er så glad for at min sønn og jeg fikk kapret akkurat han! Han ser hele deg, og hjelper så langt han kan - og han henviser til noen med spesialitet om han ikke føler seg helt kompetent! Ingen arrogant og hoven lege, men snill og god og et helt fantastisk menneske!

dyktig og imøtekommende

dyktig og imøtekommende, flink i relasjon med barn, fikk barnet til å føle seg sett og hørt, og dermed trygg.