Andreas Bliksås

Allmennlegespesialist, fastlege og nevrokirurg
Mann, 50 år

Spesialisering

  • Allmennmedisin
  • Nevrokirurgi

Godkjenning

Autorisasjon (2003)

Ledige plasser

0 av 1400
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass

Venteliste

59 personer

Sist ledig plass

Se når legen sist åpnet sin liste for nye pasienter utenom ventelisten

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Charlottenlund Legesenter Telefonnummer73 84 81 8073 84 81 ...
Christian Bloms veg 2A 7058 Jakobsli
Vis kart
Andreas Bliksås er en av 207 fastleger i Trondheim

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(22)
22 vurderinger
Tilgjengelighet
(17)
17 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(18)
18 vurderinger
Service
(16)
16 vurderinger

Siste vurderinger av Andreas Bliksås

dyktig og imøtekommende

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

dyktig og imøtekommende, flink i relasjon med barn, fikk barnet til å føle seg sett og hørt, og dermed trygg.

Inkluderende og ordentlig

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Fikk et flott førsteinntrykk, som bare har blitt bekreftet ved senere besøk. Han er hyggelig, inkluderende, tar pasienten på alvor, og forklarer forståelig.

Anbefales

Den beste legen jeg har hatt

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Første gangen i mitt liv jeg ikke har måttet sitte langt over tiden og vente på legen, utrolig imøtekommende, flink til å berolige, samtidig ta problemene seriøst og er svært løsningsorientert og positiv.
Bruker ikke et vanskelig faglig språk, men gjør det forståelig. Har god tid og virker interessert.
Svært fornøyd!

Alle tiders!

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Veldig fornøyd med legen! Veldig nøye og omstendelig i alt han har foretatt seg ifht meg og mine problemstillinger. Hører etter og viser interesse.

Hastverk

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Har ikke tid til å høre på pasienten. Får beskjed om å bestille ny time for å få fremlagt sine problemer. Nå er det slik at vi som pasienter også har en jobb å passe og da blir det utidig å måtte reise frem og tilbake mange ganger bare for at legene skal få kvernet flest mulig pasienter gjennom systemet slik at de får økt sin inntekt. De har tross alt en fast godtgjørelse for hver pasient i tillegg til det de får ved hver konsultasjon. Jeg opplever at det er økt inntjening som er hovedfokuset og ikke pasientens ve og vel. Det må sies at dette problemet ikke er unikt for denne legen da jeg har hørt tilsvarende opplevelser fra venner og bekjente.

Vis flere...