Mads Stene Johannessen

Gildheim Legesenter

2010

Gildheim Legesenter Telefonnummer73 18 61 8673 18 61 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Falkenborgveien 35c 7044 Trondheim
Mads Stene Johannessen er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Mads Stene Johannessen

En som er fullt og helt på din side

Mads jobbet hardt for å utrede meg da jeg ble langtidssyk. Han henviste til sykehus og privatklinikker, og han ville ikke gi opp før han fant ut mer. Han anbefalte kurs og kommunale tiltak der det måtte trenges. Da NAV ble trekt inn i bildet var han trygg å ha i ryggen.

Det er godt med en lege som tenker på helheten i livssituasjonen og det psykiske, ikke bare på fysiske symptomer. Anbefales på det aller aller varmeste.

Det var litt vanskelig å få time raskt og mye forsinkelser da det virker som det er stort pasienttrykk. Så tilgjengeligheten trekker litt ned.

Særdeles fornøyd

Jeg og min familie valgte Mads ved en tilfeldighet etter å ha flyttet lengre nord i byen med vår nyfødte baby. Det tilfeldige valget er også det beste valget vi har gjort. Mads er utrolig ivaretakende, varm, rask og pålitelig. Spesielt er Mads helt suveren med barn, noe som gjør oss foreldre ekstra trygge. Vi har ingenting å utsette på han som lege.

en ekstraordinær lege!

etter flere konsultasjoner, og fra flere i familien, kan jeg si: dette er en slik lege alle skulle hatt! lyttende og genuint opptatt av pasientens vel; å stille riktig diagnose, finne årsak og deler uoppfordret ekstra informasjon som kan være relevant. en lege som inkluderer og tar pasienten seriøst; med humør og varme setter han som medmenneske og lege mennesket i sentrum! en lege til eksempel for mange.

Tildels umoden

Mads Stene Johannessen er som lege helt ok, men ikke noe særlig mer enn det. Han tar seg god tid til hver pasient, noe som forsåvidt er bra, men han drar ut tiden veldig! Ironisk nok, sammenlignet med leger generelt. Det virker veldig som han er opptatt av å få inn nok penger. Ellers er han dårlig på å huske tidligere informasjon og kan bli fort fornærmet om du spør om noe han kanskje ikke har tenkt på. Litt verdensmester, om det er lov å kalle det det?

Er deg evig takknemmelig

Byttet fastlege da jeg ikke følte jeg ble ivaretatt av min tidligere fastlege.
Mads sendte meg ved første konsultasjon til ØNH og det ble raskt konstatert kreft i munnhulen.
Ble hasteoperert etter bare 5 dager den 22 des.2015 og ble utskrevet idag 29. feb. Etter 34 strålinger har jeg nok en lang vei å gå, men alt tilsier at jeg ble tatt hånd om i tide..
En fantastisk ung lege på alle måter som jeg varmt kan anbefale !