Mads Stene Johannessen

Gildheim Legesenter Mann, 35 år

Autorisert2010
Ledige plasser 4 av 1100
Vil du bytte til denne fastlegen?

Gildheim Legesenter

Falkenborgveien 35c 7044 Trondheim
Mads Stene Johannessen er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Mads Stene Johannessen

Særdeles fornøyd

Jeg og min familie valgte Mads ved en tilfeldighet etter å ha flyttet lengre nord i byen med vår nyfødte baby. Det tilfeldige valget er også det beste valget vi har gjort. Mads er utrolig ivaretakende, varm, rask og pålitelig. Spesielt er Mads helt suveren med barn, noe som gjør oss foreldre ekstra trygge. Vi har ingenting å utsette på han som lege.

en ekstraordinær lege!

etter flere konsultasjoner, og fra flere i familien, kan jeg si: dette er en slik lege alle skulle hatt! lyttende og genuint opptatt av pasientens vel; å stille riktig diagnose, finne årsak og deler uoppfordret ekstra informasjon som kan være relevant. en lege som inkluderer og tar pasienten seriøst; med humør og varme setter han som medmenneske og lege mennesket i sentrum! en lege til eksempel for mange.

Tildels umoden

Mads Stene Johannessen er som lege helt ok, men ikke noe særlig mer enn det. Han tar seg god tid til hver pasient, noe som forsåvidt er bra, men han drar ut tiden veldig! Ironisk nok, sammenlignet med leger generelt. Det virker veldig som han er opptatt av å få inn nok penger. Ellers er han dårlig på å huske tidligere informasjon og kan bli fort fornærmet om du spør om noe han kanskje ikke har tenkt på. Litt verdensmester, om det er lov å kalle det det?

Er deg evig takknemmelig

Byttet fastlege da jeg ikke følte jeg ble ivaretatt av min tidligere fastlege.
Mads sendte meg ved første konsultasjon til ØNH og det ble raskt konstatert kreft i munnhulen.
Ble hasteoperert etter bare 5 dager den 22 des.2015 og ble utskrevet idag 29. feb. Etter 34 strålinger har jeg nok en lang vei å gå, men alt tilsier at jeg ble tatt hånd om i tide..
En fantastisk ung lege på alle måter som jeg varmt kan anbefale !

God lege

En ung og flink lege. Jeg følte meg godt tatt imot.

Kan bli bedre på å se mennesket bak, men dette kommer nok med litt erfaring. Jeg kan trygt anbefale denne legen.