Mads Stene Johannessen

Autorisasjon (2010)

Gildheim Legesenter Telefonnummer73 18 61 8673 18 61 ...
Falkenborgveien 35c 7044 Trondheim
Mads Stene Johannessen er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Mads Stene Johannessen

Tipp topp

Meget god fastlege. Har alltid bistått og gitt gode råd. Som regel noen minutter og vente, noe jeg opplever er kronisk i hele helsevesnet.

En lege som støtter deg ❤️

Mads er en lege som viser mye forståelse og er en lagspiller.

Ser flere her som skriver at han «ikke følger opp og er vanskelig å få tak i» men tenker slik at man skal ta litt ansvar for egen helse også, det er en travel hverdag som lege med mange pasienter. Jeg har forøvrig aldri opplevd dette fra han.

Ønsker du en lege som lytter, forstår og gir deg 100% hver gang er dette en fantastisk lege. Han har alltid bistått meg i møte med spesialhelsetjenesten og andre instanser. Jeg har hatt han hele mitt voksne liv, jeg føler jeg har funnet en lege for livet. Anbefales på det varmeste

Hyggelig, men ikke pålitelig

Hadde Mads tidligere, og han var veldig hyggelig når man hadde time. Men han fulgte ikke opp med hva vi snakket om, skrev ikke dokumentene vi ble enige om samt jeg måtte purre i 3 måneder og resultatet ble ikke i nærheten av hva som stemte.

Jeg vil tro Mads er en kjekk fastlege dersom man har mindre og lette helseproblemer, men for større og kompliserte situasjoner var han ikke pålitelig nok og skapte meg mye større problemer i stedet for å hjelpe.

Fantastisk fastlege å ha!

Mads er en fastlege som alle bør ha, sku gjerne ha tatt han med på flyttelasset slik at jeg fikk behold han.

Lytter bestandig, gode råd og behandlinger. Humor har han og!

Dyktig lege

God lege som lytter og tar seg tid til deg. Gir konkrete råd. Alltid positiv og service innstilt. Anbefales!