Sara Leirfall

Gildheim Legesenter
Falkenborgveien 35c 7044 Trondheim
Sara Leirfall er en av 170 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Sara Leirfall

Beste fastlegen jeg noen gang har hatt!

Hun tar meg på alvor, er faglig dyktig, ærlig, empatisk og ikke minst veldig hyggelig. Gruer meg til jeg må bytte fastlege. Vil absolutt anbefale både henne og gildheim legesenter.

Den beste legen jeg har hatt

Utrolig imøtekommende, empatisk og dyktig lege! Som IBS- pasient har jeg i mange år blitt avfeid og mistrodd, så det var fantastisk å komme til en lege som faktisk lyttet og fulgte opp med henvisninger og prøver. Takket være Sara gruer jeg meg ikke lengre til jeg MÅ på legekontoret for ett eller annet. Er sjelden mer enn 3 ganger i året hos legen, så hun sa at det bare var å komme oftere dersom jeg hadde behov for det. DET var ikke noe jeg har hørt før!

Veldig fornøyd!

Utrolig dyktig lege. Lett å prate med og veldig empatisk. Følte meg godt ivaretatt.

Eneste negativet er at det tok et par uker før jeg fikk time, men så bestilte jeg i august og da er det sikkert ganske stor pågang

God lege!

Veldig fornøyd med Sara, om hun er forsinket med 2-3 minutter beklager hun for det og forsetter legetimen. Hun er svært empatisk og jeg føler meg godt ivaretatt! Hun er også personlig i jobben som gjør det enklere å snakke om vanskelige ting. Anbefales

Fantastisk lege som hører på deg

Etter at jeg ikke fikk den hjelpen jeg trengte fra min forrige fastlege, så byttet jeg til Sara. Hun hørte på meg, og tok plagene mine på alvor. Jeg fikk behandlingen den forrige legen ikke ville gi meg, og jeg ble bra. Hun lytter til deg og er åpen for å prøve ulike behandlinger når tidligere behandlinger ikke har gitt resultat. Anbefales på det sterkeste! Er veldig lei meg for at jeg nå er nødt til å bytte grunnet flytting.