Sara Leirfall

Gildheim Legesenter

2009

Gildheim Legesenter Telefonnummer73 18 61 8673 18 61 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Falkenborgveien 35c 7044 Trondheim
Sara Leirfall er en av 171 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Sara Leirfall

Kanskje bare en dårlig match?

Faglig dyktig. Har likevel ikke blitt ytterligere imponert. Har fått en stygg kommentar som ikke hører hjemme i en samtale mellom bruker/pasient og lege.

Dyktig og hyggelig.

Hun er en meget hyggelig lege, som gir deg en trygghet om at du blir godt ivaretatt.
Anbefales på varmeste.

bra

Trivelig lege, god å prate med. Hjelper med å komme til bunns i problematikken, gjerne ved å henvise videre.

Beste fastlegen jeg noen gang har hatt!

Hun tar meg på alvor, er faglig dyktig, ærlig, empatisk og ikke minst veldig hyggelig. Gruer meg til jeg må bytte fastlege. Vil absolutt anbefale både henne og gildheim legesenter.

Den beste legen jeg har hatt

Utrolig imøtekommende, empatisk og dyktig lege! Som IBS- pasient har jeg i mange år blitt avfeid og mistrodd, så det var fantastisk å komme til en lege som faktisk lyttet og fulgte opp med henvisninger og prøver. Takket være Sara gruer jeg meg ikke lengre til jeg MÅ på legekontoret for ett eller annet. Er sjelden mer enn 3 ganger i året hos legen, så hun sa at det bare var å komme oftere dersom jeg hadde behov for det. DET var ikke noe jeg har hørt før!