Sara Leirfall

Autorisasjon (2009)

Gildheim Legesenter Telefonnummer73 18 61 8673 18 61 ...
Falkenborgveien 35c 7044 Trondheim
Sara Leirfall er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Sara Leirfall

Du finner ingen bedre fastlege enn dette!

Sara er fantastisk. Jeg har bodd i Trondheim i 10 år, og hatt flere tilfeldige fastleger som ble valgt etter hvor jeg bodde. Det var også ganske tilfeldig at jeg endte opp til Sara til slutt, hun hadde noen ledige plasser og jobber relativt sentralt. At jeg landet her for 4-5 år siden anser jeg som et av de heldigste hendelsene i livet mitt, og endret helt synet mitt på fastleger. Her blir du tatt seriøst med både stort og smått, du får ærlige tilbakemeldinger og konkrete svar og løsninger. Sara har hjulpet meg både psykologisk og fysiologisk. Hos Sara føler man seg alltid velkommen, og man må sjeldent vente lenge på time eller for å komme inn. Sara har satt meg i kontakt med den kommunale helsetjenesten når jeg hadde en personlig krise (med god oppfølging fra henne), tatt celleprøver, satt inn spiral, sjekket føflekker, tatt blodprøver, henvist meg videre ved behov - tatt saken selv dersom det ikke var nødvendig. Hun lytter 100%. Hun er også fenomenal på oppfølging. Jeg mener oppriktig at denne kvinnen har bidratt til at jeg har et bedre liv. Har anbefalt henne videre til flere jeg kjenner, og en venninne som også nå bruker henne er minst like fornøyd som meg - selv om hun har hatt helt andre utfordringer enn det jeg har. Anbefales på det aller varmeste.

En fantastisk dyktig lege

Sara er en helt fantastisk lege. Jeg ble veldig fort trygg på henne og på at hun ville meg det beste. Hun er tålmodig og lytter til alle mine problemer, store og små, og tar alt på alvor. Hun er svært dyktig faglig, og selv om kroppen er rar og man ikke alltid har noe svar på problemet, opplever jeg at hun kommer med gode tips og råd.

Trygg, ærlig og hyggelig

Sara er den beste fastlegen jeg noengang har hatt. Hun lytter til meg og bryr seg oppriktig om både plagene og meningene mine. Hun er veldig ærlig, og kan nesten virke litt skarp på grunn av det, men jeg setter veldig stor pris på det.
Hun han være veldig forsinket til tider, men det bryr meg ikke. For jeg vet at det er på grunn av at hun tar seg tid til pasientene sine. Tar hun seg tid til meg, så må hun få ta seg tid til alle andre også.

Veldig fornøyd med både legen og legesenteret.
ANBEFALES

Meget dyktig og tillitsfull lege

Sara er den beste legen jeg har hatt. Føler hun tar meg på alvor, er tillitsfull og har god kunnskap. Spesielt på kvinnehelse og psykisk helse. Synes hun er tydelig med tilbakemeldinger og gjør seg godt kjent med deg. I tillegg har hun humor, noe jeg setter pris på. Og best av alt så føler jeg meg ikke til bry.

Det er så synd at jeg må bytte lege pga flytting, for endelig hadde jeg funnet lege nummer 1.

Veldig fornøyd!

Jeg har ingenting negativt å si om Sara og den behandlingen jeg fikk hos henne. Hun tok seg tid til å høre på meg og henviste meg videre ved behov. Har også kun gode erfaringer med Gildheim Legesenter generelt.

Skulle ønske jeg kunne beholde Sara som fastlege selv om jeg flytter til Oslo, men har kommet frem til at det dessverre kanskje blir litt upraktisk.