Angelina Lied Rimehaug

Autorisasjon (2013)

Triangel Legesenter Telefonnummer465 00 900465 00 9 ...
Parkvegen 1 A 7500 Stjørdal
Angelina Lied Rimehaug er en av 27 fastleger i Stjørdal

Siste vurderinger av Angelina Lied Rimehaug

Ikke fornøyd

Jeg opplevde å ikke bli hørt av denne legen. Måten hun møtte meg på var negativ og jeg opplevde henne som dømmene. Det endte med mye ubehag og vonde følelser for meg etter legebesøk hos denne legen, og jeg ble ikke tatt på alvor. Jeg møtte motstand når jeg ønsket nærmere undersøkelse av et helseproblem jeg hadde.

Beste legen!

Angelina er en fantastisk lege som har mye kunnskap ifh til både fysisk og psykisk sykdom! Full av empati og omsorg, og samtidig tydelig og ærlig! Bestandig blid og tar seg tid til deg! Kommer med gode og kloke råd! Hun er grundig i undersøkelser og tar deg på alvor! Jeg har møtt mye fagfolk, både leger, psykologer og psykiatere, men INGEN av de kan måle seg med henne! Hun er den beste jeg har hatt og jeg kommer aldri til å bytte fastlege! Anbefales på det sterkeste!

Den beste legen.

Har hatt Angelina som lege i 2 år, og vært hos henne flere ganger med ulike problem. Får bestandig hjelp, blir hørt og får med smil og omsorg i tillegg. Hun rådfører seg med andre ved behov, eller henviser videre. Hun lytter og tar seg tid til meg. For hver gang jeg går derfra tenker jeg at hun må være den beste legen!

Styr unna.

Dårlig tid, dårlig kommunikasjon og ikke minst dårlig holdning hos meg som pasient. Anbefales ikke..

Trygg og profesjonell

Svært fornøyd med henne. Vurderer min helse sammen med meg og foreslår tiltak. En klok og imøtekommende person og lege. Hun ser meg virkelig