Anne Elise Blokkum Pedersen

MediSyd A/S

2007

MediSyd A/S Telefonnummer72 88 77 5572 88 77 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vestre Rosten 79 7075 Tiller
Anne Elise Blokkum Pedersen er en av 176 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Anne Elise Blokkum Pedersen

Kunnskapsrik, imøtekommende og effektiv

Blokkum Pedersen er både min og min datters fastlege. Hun er lyttende, grundige og henviser raskt videre ved behov. Hun følger opp med å ta kontakt pr SMS og brev raskt hvis videre oppfølging er nødvendig. Opplever henne som støttende og empatisk, godt humør og kort ventetid. Vil anbefale.

Ikke fornøyd

Det virker som hun allerede har gjort seg opp en mening før man kommer til timen. Lite interessert i å finne løsninger. Ofte blitt avfeid med at "sånn er det".

lite empatisk

Startet veldig bra da hun var ny. Var lyttende og henviste videre ganske kjapt. Etter noen besøk hos henne, byttet jeg lege. Hun hørte ikke på hva jeg sa og var lite villig til å finne løsninger.

Ikke en lege å anbefale

Ikke en god lege i heletatt! Tar deg ikke på alvor. Skrev ut medisiner som jeg ikke kunne bruke pga graviditet. Føler man må forklare henne hvordan hun skal gjøre jobben sin. Heldigvis er hun så lite tilgjengelig at jeg havner stortsett til en vikar eller annen lege.

en lege som mener man må forvente å være syk.

En lege som ikke helt tar deg på alvor og mener at man burde forvente å være litt syk. Noe som jeg undres litt over. Terskelen for å henvise deg videre er veldig høy, man må nesten be om det. Sikkert en god lege for mange men funket ikke for meg.