Anne Elise Blokkum Pedersen

Tlf: 72 88 77 55 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anne Elise Blokkum Pedersen er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Anne Elise Blokkum Pedersen

Ikke fornøyd

Det virker som hun allerede har gjort seg opp en mening før man kommer til timen. Lite interessert i å finne løsninger. Ofte blitt avfeid med at "sånn er det".

lite empatisk

Startet veldig bra da hun var ny. Var lyttende og henviste videre ganske kjapt. Etter noen besøk hos henne, byttet jeg lege. Hun hørte ikke på hva jeg sa og var lite villig til å finne løsninger.

Ikke en lege å anbefale

Ikke en god lege i heletatt! Tar deg ikke på alvor. Skrev ut medisiner som jeg ikke kunne bruke pga graviditet. Føler man må forklare henne hvordan hun skal gjøre jobben sin. Heldigvis er hun så lite tilgjengelig at jeg havner stortsett til en vikar eller annen lege.

en lege som mener man må forvente å være syk.

En lege som ikke helt tar deg på alvor og mener at man burde forvente å være litt syk. Noe som jeg undres litt over. Terskelen for å henvise deg videre er veldig høy, man må nesten be om det. Sikkert en god lege for mange men funket ikke for meg.

Super lege!

Fornøyd fra første stund. Denne legen er lyttende, ser pasienten og gir seg ikke før alt er løst. Var helt super i en vanskelig periode i mitt liv.

Ikke tatt på alvor

Føler meg ikke tatt på alvor. Virker som om hun gjort seg opp en mening før jeg er ferdig med å forklare. Lite løsningsorientert!

MISFORNØYD!

Gikk kun til denne legen bare to ganger, før jeg ville bytte. Hører ikke på deg, er ikke interessert i å hjelpe! Vil absolutt IKKE anbefale henne!!

Kjempe fornøyd!

Vært hos hun et par ganger og er så fornøyd! Bruker god tid når jeg har time og gir meg den oppfølgingen jeg trenger! Anbefales!

Inte nöjd

Mycket dålig läkare. Lysnar inte på ens problem.
Vill heller inte hjälpa en att få bättre hjälp med att sända en till specialist. vägrade att sända mitt till gynekolog.
Inte förnöjd över denna läkaren.

Fornøyd

Fornøyd med legen. Har vært hos henne med 2 forskjellige problem. Fikk den videre undersøkelser og oppfølgingen som jeg trengte.

Lite tiltaksdyktig

Utrolig nedlatende lege som ikke hører på det du har å si. Vår families oppfatning er at man går ut av kontoret uten å ha fått hverken hjelp eller blitt hørt. Tydeligvis lite kunnskap om den psykologiske delen av et menneske. Kommer ikke selv med løsninger, men spør gjerne tilbake hva man som syk forventer. Har vært her med sykt barn flere ganger, både jeg og mannen min, men aldri fått opplevelsen av å blitt tatt på alvor.