Elin Johanne Hansteen Strøm

Autorisasjon (2004)

Gildheim Legesenter Telefonnummer73 18 61 8673 18 61 ...
Falkenborgveien 35c 7044 Trondheim
Elin Johanne Hansteen Strøm er en av 196 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Elin Johanne Hansteen Strøm

Fantastisk lege

Elin er en fantastisk lege! Hun bryr seg om pasientene sine og er generelt et herlig menneske :-) Anbefaler henne på det sterkeste :-)

Fantastisk lege

Jeg byttet lege midt i en utredning og var i en sårbar situasjon. Hadde dårlige erfaringer fra tidligere fastlege. Når jeg fikk Elin som fastlege fikk jeg endelig ordentlig hjelp. Hun er blid, empatisk, forståelsesfull, støttende, oppdatert kunnskapsmessig og faglig dyktig. Gildheim legesenter er et moderne legesenter som virkelig kan anbefales.

Ikke fornøyd

Da jeg flyttet til Trondheim som student fikk jeg Elin som fastlege. De første to timene jeg bestilte var hun meget interessert i å bli kjente med meg og lytte. Senere opplevde jeg at hun var stresset og ikke hadde tid til meg, og helst bare ville få inn neste person i køen. Hun virket overgitt når jeg kom flere ganger (mye syk med ulike infeksjoner og sykdom et halvt års tid) og så ikke hele sykdomsbildet.

Veldig missfornøyd med folkene i resepsjonen. Jeg fikk frekke korte svar og de virker irritert for spørsmål. Lite hjelpsome og utrivelige slik jeg opplevde dem. Fikk flere ganger beskjed om at jeg måtte være kort og rask dersom jeg skulle få lov å snakke med fastlegen min.

Trivelig og dyktig

Elin er blid og vennlig, og framstår som en samvittighetsfull og ansvarlig lege. Hun tok seg god tid da jeg var innom, forklarte og gikk gjennom det som skjulle skje der det var nødvendig, og var lett å snakke med hele veien.

Jeg kommer absolutt ikke til å "grue" meg til legetimer i framtiden. Beste fastlegen jeg har hatt i Trondheim til nå.

Imøtekommende, seriøs og dyktig lege

En lege som virkelig tar sine pasienter seriøst, viser støtte og forståelse. Tar seg god tid og er nøye. Veldig hyggelig som person også, blid og forståelsesfull.