Thomas Helvig

Autorisasjon (2012)

Sandvika Legesenter Telefonnummer67 80 86 5067 80 86 ...
Engervannsveien 29 1337 Sandvika
Thomas Helvig er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Thomas Helvig

overfladisk

Har hatt han som fastlege i et par år, men han sjekker aldri blodtrykket, blodprøver blir tatt uhyre sjelden. Når jeg klager over smerter i muskulaturen klemmer han så hardt til at jeg skriker. Jeg blir ikke orientert om undersøkelser tatt hos sykehus eller spesialist, det har jeg krav på om resultatet er positivt eller negativt.
Føler at jeg kaster bort hans tid når jeg er der.

Kjempegod!

Jeg byttet til Helvig for 4-5 år siden, etter å ha vært svært misfornøyd med tidligere leger.
I mine øyne er han super; han tar seg tid til å høre på problemene mine, han er enkel, rolig, og behagelig å snakke med. Han er veldig jordnær og hjelper deg med hva enn du skulle trenge (han har til og med gitt meg anbefalinger på steder å dra da jeg skulle på backpacking :D ). Han tar tester for ting for "sikkerhets skyld", selv om han kanskje tror det ikke er noe farlig. Dette synes jeg er veldig beroligende.
Dessverre så må jeg bytte fastlege nå, grunnet flytting, men om jeg flytter tilbake skal jeg definitivt ha ham som fastlege igjen!

Dyktig og hyggelig.

Alltid får hjelp og svar på det jeg lurer på. Veldig effektivt og dyktig lege. Anbefales på det sterkeste.

Profesjonell og serviceminded

Jeg har hatt Helvig som fastlege et par år og er strålende fornøyd. Heldigvis har jeg lite med legen å gjøre, men når jeg har vært syk har jeg fått time på kort varsel og profesjonell og vennlig oppfølging. Svært bra.

Fantastisk dyktig lege

Har hatt Thomas som lege siden februar, og er den beste legen jeg har hatt i mitt liv. Han tar deg seriøst, lytter, og er samarbeidsvillig. Minus med legesenteret er telefonkøen, som er umulig å komme gjennom til tider.