Sandvika Legesenter

Engervannsveien 29 1337 Sandvika

Siste vurderinger av Sandvika Legesenter

Uinteressert, ikke engasjert

Lege: Astrid Boon Mundal Skrevet

Da jeg trenge noen, var til og med fastlegen fraværende. Jeg har brukt denne legen i noen år. De gangene jeg har oppsøkt henne fordi jeg trengte hjelp, har jeg opplevd henne som uinteressert og fraværende. Min bror døde bare 40 år gammel. Dødsfallet skjedde brått og uventet. Selvfølgelig et sjokk og et traume, spesielt siden jeg hadde mistet så mange bare få år tidligere. Jeg oppsøkte Mundal og forklarte situasjonen, blant annet fordi jeg trengte sykemelding. Jeg var nærmeste pårørende til avdøde, og i tillegg til sorgen var det mye praktisk som skulle håndteres etter dødsfallet. Legen virket helt uinteressert. Hun så inn i pc-skjermen da jeg snakket og virket uvillig til å gi meg sykemelding, selv da jeg forklarte at dødsfallet var ekstra belastende siden min eldste bror døde av leukemi noen år tidligere. Jeg hadde kanskje forventet at legen skulle foreslå hjelp, som sorggrupper eller lignende, men i stedet gikk jeg ut av legekontoret uten støtte og med sykemelding på fire dager! Dette er noen år siden, og jeg føler at jeg aldri fikk tid eller rom til å bearbeide sorgen på en ordentlig og verdig måte.

Fantastisk dyktig lege

Lege: Thomas Helvig Skrevet

Har hatt Thomas som lege siden februar, og er den beste legen jeg har hatt i mitt liv. Han tar deg seriøst, lytter, og er samarbeidsvillig. Minus med legesenteret er telefonkøen, som er umulig å komme gjennom til tider.

Dyktig, profesjonell og imøtekommende

Lege: Thomas Helvig Skrevet

Jeg har hatt Thomas Helvig som fastlege i 7 måneder nå, og har slitt med en del helserelaterte problemer. Thomas har tid på kort varsel, tar seg god tid, hører på deg som pasient og man merker at man blir tatt alvorlig og ivaretatt godt som pasient. Til tross for at jeg nå har flyttet ut av Bærum kommune, har jeg beholdt Thomas som fastlege grunnet hans behagelige vesen og nivå av profesjonalitet. Han er et medmenneske som ser deg som et individ, ikke kun en diagnose.

Ikke den beste legen jeg har hatt

Lege: Astrid Boon Mundal Skrevet

Legen skriver journalen mens pasienten forteller om sitt problem. Gir sjelden råd men spør pasienten hva den vil.

Veldig go lege

Lege: Astrid Boon Mundal Skrevet

Jeg er så glad for å ha fått deg som lege:)
Du er veldig godt menneske å veldig hjelpsom. Om du ikke får hjelpt så henviser du til folk som kan hjelpe til. Jeg er enormt takknemlig for alt du har gjort for meg. Anbefaller deg på det sterkeste :)