Sandvika Legesenter

Engervannsveien 29 1337 Sandvika

Siste vurderinger av behandlere ved Sandvika Legesenter

Kjempegod!

Lege: Thomas Helvig Skrevet

Jeg byttet til Helvig for 4-5 år siden, etter å ha vært svært misfornøyd med tidligere leger.
I mine øyne er han super; han tar seg tid til å høre på problemene mine, han er enkel, rolig, og behagelig å snakke med. Han er veldig jordnær og hjelper deg med hva enn du skulle trenge (han har til og med gitt meg anbefalinger på steder å dra da jeg skulle på backpacking :D ). Han tar tester for ting for "sikkerhets skyld", selv om han kanskje tror det ikke er noe farlig. Dette synes jeg er veldig beroligende.
Dessverre så må jeg bytte fastlege nå, grunnet flytting, men om jeg flytter tilbake skal jeg definitivt ha ham som fastlege igjen!

Kunnskapsrik, men uinteressert

Lege: Astrid Boon Mundal Skrevet

Jeg har hatt Astrid i over ett år. Hun er nogenlunde dyktig, og henviser deg videre eller utreder - men ofte bare hvis du ber om det og står på ditt. Hun leser seg ofte opp/researcher underveis i timen, som tar en del tid, men dette er også noe som kan være bra. Dessverre er legen totalt uinteressert i deg som pasient, lytter ikke aktivt, og gir deg en uggen følelse av at du ikke blir tatt på alvor. Hun virker useriøs og "sliten" i sin rolle.

Tilbakemelding

Lege: Kenneth Sagedal Skrevet

Jeg vil takke spesiell til vår fast lege Keneth Sagedal, for at han alltid har tatt vare på hele familien min og spesielt i den vanskelige tiden.🙏
Hilsen,

Dyktig og hyggelig.

Lege: Thomas Helvig Skrevet

Alltid får hjelp og svar på det jeg lurer på. Veldig effektivt og dyktig lege. Anbefales på det sterkeste.

Hyggelig/trygg/kunnskapsrik/snill

Lege: Kenneth Sagedal Skrevet

Kjempehyggelig lege, hører på pasienten er er positiv og gir gode råd. Tror jeg bytter lege til sønnen min , veldig bra at fastlegen hans hadde ferie sånn at vi kunne komme i kontakt med Kenneth :)