Sandvika Legesenter

Telefonnummer67 80 86 5067 80 86 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Engervannsveien 29 1337 Sandvika

Siste vurderinger av Sandvika Legesenter

Dyktig, hjelpsom og blid

Lege: Astrid Boon Mundal Skrevet

Har brukt Dr. Mundal i 28 år, og er så glad for å ha henne som min fastlege.
Jeg opplever hun tar mine henvendelser til seg, og er bestandig behjelpelig. Hun lytter og utviser gode kunnskaper. Jeg stoler på henne, og er aldri i tvil om hun gir de beste råd og utfører den beste behandling.
Tusen takk!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Kenneth Sagedal Skrevet

Dr Sagedal er den beste fastlegen jeg har hatt.Til tross for at jeg har flyttet ut av Bærum bruker jeg han forsatt.Han er det jeg vil kalle et medmenneske samt at han er faglig dyktig.Flink til å forklare og ta deg på alvor.Jeg går alltid ut av kontoret hans med litt lysere syn på livet.

En av de beste.

Lege: Kenneth Sagedal Skrevet

Engasjert, morsom, kunnskapsrik, lærevillig og empatisk. Han er en lege som virkelig tar seg tid og vil finne ut av hvordan han best mulig kan hjelpe deg. Er han usikker, sier han i fra og undersøker for å finne ut.

Jeg savner han som fastlege og de som får han er heldige! Om jeg hadde bodd i Oslo/Akershus hadde jeg aldri byttet fastlege.

Du trenger aldri grue deg til å dra til Dr. Sagedal. Takk for alle fine årene.

Uinteressert, ikke engasjert

Lege: Astrid Boon Mundal Skrevet

Da jeg trenge noen, var til og med fastlegen fraværende. Jeg har brukt denne legen i noen år. De gangene jeg har oppsøkt henne fordi jeg trengte hjelp, har jeg opplevd henne som uinteressert og fraværende. Min bror døde bare 40 år gammel. Dødsfallet skjedde brått og uventet. Selvfølgelig et sjokk og et traume, spesielt siden jeg hadde mistet så mange bare få år tidligere. Jeg oppsøkte Mundal og forklarte situasjonen, blant annet fordi jeg trengte sykemelding. Jeg var nærmeste pårørende til avdøde, og i tillegg til sorgen var det mye praktisk som skulle håndteres etter dødsfallet. Legen virket helt uinteressert. Hun så inn i pc-skjermen da jeg snakket og virket uvillig til å gi meg sykemelding, selv da jeg forklarte at dødsfallet var ekstra belastende siden min eldste bror døde av leukemi noen år tidligere. Jeg hadde kanskje forventet at legen skulle foreslå hjelp, som sorggrupper eller lignende, men i stedet gikk jeg ut av legekontoret uten støtte og med sykemelding på fire dager! Dette er noen år siden, og jeg føler at jeg aldri fikk tid eller rom til å bearbeide sorgen på en ordentlig og verdig måte.

Tar deg på alvor!

Lege: Håvard Tobias Andersen Skrevet

Har hatt mange dårlige erfaringer med fastleger, men ikke med Dr Andersen. Han undersøkte meg nøye, tok mange blodprøver og henvist meg til sykehuset. Dette er jeg veldig glad for. Tusen takk!