Sandvika Legesenter

Tlf: 67 80 86 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Sandvika Legesenter

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Kenneth Sagedal Skrevet

Dr Sagedal er den beste fastlegen jeg har hatt.Til tross for at jeg har flyttet ut av Bærum bruker jeg han forsatt.Han er det jeg vil kalle et medmenneske samt at han er faglig dyktig.Flink til å forklare og ta deg på alvor.Jeg går alltid ut av kontoret hans med litt lysere syn på livet.

En av de beste.

Lege: Kenneth Sagedal Skrevet

Engasjert, morsom, kunnskapsrik, lærevillig og empatisk. Han er en lege som virkelig tar seg tid og vil finne ut av hvordan han best mulig kan hjelpe deg. Er han usikker, sier han i fra og undersøker for å finne ut.

Jeg savner han som fastlege og de som får han er heldige! Om jeg hadde bodd i Oslo/Akershus hadde jeg aldri byttet fastlege.

Du trenger aldri grue deg til å dra til Dr. Sagedal. Takk for alle fine årene.

Uinteressert, ikke engasjert

Lege: Astrid Boon Mundal Skrevet

Da jeg trenge noen, var til og med fastlegen fraværende. Jeg har brukt denne legen i noen år. De gangene jeg har oppsøkt henne fordi jeg trengte hjelp, har jeg opplevd henne som uinteressert og fraværende. Min bror døde bare 40 år gammel. Dødsfallet skjedde brått og uventet. Selvfølgelig et sjokk og et traume, spesielt siden jeg hadde mistet så mange bare få år tidligere. Jeg oppsøkte Mundal og forklarte situasjonen, blant annet fordi jeg trengte sykemelding. Jeg var nærmeste pårørende til avdøde, og i tillegg til sorgen var det mye praktisk som skulle håndteres etter dødsfallet. Legen virket helt uinteressert. Hun så inn i pc-skjermen da jeg snakket og virket uvillig til å gi meg sykemelding, selv da jeg forklarte at dødsfallet var ekstra belastende siden min eldste bror døde av leukemi noen år tidligere. Jeg hadde kanskje forventet at legen skulle foreslå hjelp, som sorggrupper eller lignende, men i stedet gikk jeg ut av legekontoret uten støtte og med sykemelding på fire dager! Dette er noen år siden, og jeg føler at jeg aldri fikk tid eller rom til å bearbeide sorgen på en ordentlig og verdig måte.

Fantastisk dyktig lege

Lege: Thomas Helvig Skrevet

Har hatt Thomas som lege siden februar, og er den beste legen jeg har hatt i mitt liv. Han tar deg seriøst, lytter, og er samarbeidsvillig. Minus med legesenteret er telefonkøen, som er umulig å komme gjennom til tider.

Dyktig, profesjonell og imøtekommende

Lege: Thomas Helvig Skrevet

Jeg har hatt Thomas Helvig som fastlege i 7 måneder nå, og har slitt med en del helserelaterte problemer. Thomas har tid på kort varsel, tar seg god tid, hører på deg som pasient og man merker at man blir tatt alvorlig og ivaretatt godt som pasient. Til tross for at jeg nå har flyttet ut av Bærum kommune, har jeg beholdt Thomas som fastlege grunnet hans behagelige vesen og nivå av profesjonalitet. Han er et medmenneske som ser deg som et individ, ikke kun en diagnose.