Sandvika Legesenter

Engervannsveien 29 1337 Sandvika

Siste vurderinger av behandlere ved Sandvika Legesenter

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Kenneth Sagedal Skrevet

En lege som alltid har tid. Han har kunnskap om det meste men vegrer seg ikke for å søke hjelp andre steder. Rett og slett en lege som hele familien føler seg ivaretatt av.

Amazing doctor

Lege: Siri Nicola Kirste Skrevet

Dr. Kirste is a real professional who is going to listen to you very carefully and explain everything in detail. As an expat I had no problem with the communication, and understanding of my medical conditions, which was the case in my previous fastlege. She has a great attitude towards her patients and you feel relaxed in her office. Would definitely recommend!

En fantastisk dyktig lege

Lege: Kenneth Sagedal Skrevet

Kenneth Sagedal er en veldig dyktig lege og et supert medmenneske. Han har alltid tatt god tid til meg og virket veldig profesjonell. Han er positiv, støttende og er veldig kunnskapsrik.

overfladisk

Lege: Thomas Helvig Skrevet

Har hatt han som fastlege i et par år, men han sjekker aldri blodtrykket, blodprøver blir tatt uhyre sjelden. Når jeg klager over smerter i muskulaturen klemmer han så hardt til at jeg skriker. Jeg blir ikke orientert om undersøkelser tatt hos sykehus eller spesialist, det har jeg krav på om resultatet er positivt eller negativt.
Føler at jeg kaster bort hans tid når jeg er der.

Dyktig

Lege: Håvard Tobias Andersen Skrevet

Dyktig og flink fastlege som er tolmodig, hyggelig og kunnskapsrik. Håvard er observant og oppdaget en ondartet føflekk hos meg uten at jeg engang ante at den eksisterte.