Sandvika Legesenter

Engervannsveien 29 1337 Sandvika

Siste vurderinger av behandlere ved Sandvika Legesenter

Lite interessert

Lege: Line Sommerfeldt Skrevet

Første besøk hos Dr Sommerfeldt og jeg fikk inntrykk av at hun var lite interessert i min helsehistorikk og oppfølging av tidligere diagnoser of behandlingsprotokoller.
Kanskje hun er bedre på mindre krevende "hverdagsproblemer" enn å ta tak i større problemer - følte meg ikke godt imottatt eller ivaretatt og har byttet fastlege etter første besøk.

Great doctor!

Lege: Line Sommerfeldt Skrevet

I am demanding when it comes to health. That’s a cultural thing in the country I come from 😅 I want to talk through details, challenge the fastlege as needed and even visit a private doctor for a second opinion without the fastlege being somehow offended.

Well, you can imagine that, with these expectations, it wouldn’t be easy to settle with a fastlege. I changed it two times last year they couldn’t suit my needs.

The silver lining is: I found an excellent doctor in my third attempt! That’s Line Sommerfeldt, at Sandvika Legesenter. She spends necessary time to listen to you, and doesn’t feel offended if I want to chat with other doctors and take a different course of action. So far, so good! I am happy to recommend her work. Ah - goes without saying, she’s great in communicating in English as well. ☺️

Innsikt og tillit

Lege: Aasmund Norheim Skrevet

Jeg opplever å bli veldig godt fulgt opp av denne fastlegen. Viser innsikt i mine utfordringer og gir gode råd. I tillegg er han tydelig i kommunikasjonen, men også meget vennlig.

Beste fastlegen jeg har hatt!

Lege: Siri Nicola Kirste Skrevet

Siri er en utrolig dyktig fastlege! Hun lytter, stiller gode spørsmål, følger opp, og svarer raskt på henvendelser. Hun er rolig og trygg og man føler seg ikke rushet. Flink til å legge behandlingsplaner.
Hele familien går nå hos henne. Veldig flink med barn er hun også! Jeg har ingenting å utsette, og gir Siri min varmeste anbefaling.

Dyktig og samarbeidsvillig

Lege: Sumit Dhir Skrevet

Seriøs, hjelpsom, lytter godt til pasienten og pårørende. Han har empati og kommuniserer på en god måte med barn. Er der med barna 4-5 ganger i løpet år.