Sandvika Legesenter

Engervannsveien 29 1337 Sandvika

Siste vurderinger av behandlere ved Sandvika Legesenter

Trygghet

Lege: Håvard Tobias Andersen Skrevet

Dr. Andersen ger ett stöd, hjälp och trygghet i alla situationer. Jag är mer än nöjd med Håvards tillit till mig som patient.
Han får saker gjort och hänvisar direkt till rätt instans, samtidigt som han tar ansvar för aktuell situation.

Bästa legen jag haft, nånsin.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Siri Nicola Kirste Skrevet

Dr. Kirste er en utrolig dyktig og snill lege som tar seg tid til pasientene sine og hjelper dem med det som skulle trengs. Jeg har vært innom henne flere ganger og er alltid fornøyd etter hver time da jeg får hjelpen jeg trenger og jeg føler at hun lytter til meg. Har anbefalt henne til bekjente og de er selv like fornøyde som meg.

Trygg, hyggelig og kunnskapsrik

Lege: Kenneth Sagedal Skrevet

Trygg, hyggelig, omsorgsfull og kunnskapsrik lege. Setter seg godt i pasientens situasjon. Gir nødvendig informasjon og god forklaring som gjør det mulig for pasienten å få innsikt i sin helsetilstand, oppleve å bli ivaretatt og medvirke ved valg av helsehjelp.

Vurderingen er basert på erfaringer i forbindelse med drop-in timer ved akutt sykdom.

Hensynsfull ، troverdig

Lege: Thomas Helvig Skrevet

Selvom er han ung, kunne jeg stole på han på alle tilstander , bruker nok god tid til å lytte på , er hjelpsom og litt sta selvsagt til å overbevise deg for nok oppmerksomhet på din helsa.

Flink, jordnær, sympatisk og proffesjonell

Lege: Thomas Helvig Skrevet

Har hatt Thomas som lege siden 2016 etter at jeg byttet fra en håpløs lege. For en forskjell - Thomas lytter, sender en på det som er nødvendig for å være sikker på at alt er vurdert, kommuniserer prøvesvar direkte og ikke minst i mitt tilfelle som er inne i nav-suppa : Han følger opp mot de rask og profesjonelt! Har så langt ikke noe jeg oppfatter som negativt fra min side i forhold til hvordan han er som lege... Om noe skal nevnes som negativt må det være legesenterets tilgjengelighet på telefon, det kan være vanskelig å komme igjennom, men det går jo ikke på legen.. Thomas anbefales fra min side... :)