Sandvika Legesenter

Engervannsveien 29 1337 Sandvika

Siste vurderinger av Sandvika Legesenter

Hyggelig/trygg/kunnskapsrik/snill

Lege: Kenneth Sagedal Skrevet

Kjempehyggelig lege, hører på pasienten er er positiv og gir gode råd. Tror jeg bytter lege til sønnen min , veldig bra at fastlegen hans hadde ferie sånn at vi kunne komme i kontakt med Kenneth :)

Tar ikke pasienten seriøst

Lege: Astrid Boon Mundal Skrevet

Fastlegen min var bortreist så jeg fikk time med Astrid isteden.
Jeg hadde ligget syk i to uker på ferie og dro med det første til legesenteret etter jeg landet.
Legen er totalt uinteressert i deg som pasient og gir deg inntrykket at hun ikke hører eller tror på det du forteller av symptomer du gått igjennom. Jeg fikk høre min betennelse jeg hatt i hals og bihuler i 14 dager, med slim og oppkast, bare var "en liten forkjølelse", og jeg fikk ikke noe resept for å bli bedre.
Hun virker useriøs i sin rolle.

Fornøyd

Lege: Astrid Boon Mundal Skrevet

Jeg har brukt henne som fastlege i 12 år, og er fornøyd. Hun henviser videre der det er nødvendig og lytter selv om hun skriver i journalen samtidig. Man kan betro seg til henne og hun lytter. Hun viser ikke så mye empati, men det er ikke så rart når man i et slikt yrke treffer bare syke mennesker og har et tidspress i jobben sin. Hun forholder seg nøytral og tar pasienten på alvor og gir nødvendig hjelp. Hun er flink til å holde tiden, så det er sjelden noe mer enn 10 min ventetid (som regel ingen ventetid). Helsesekretærene på Sandvika legekontor er flinke og hyggelige. Man blir møtt med respekt fra de og fra Mandal. Pluss at man kan møte opp kl. 8 og få akuttime.

Ikke bra

Lege: Astrid Boon Mundal Skrevet

Vikrer absolutt ikke interessert i passienten. Er vanskelig å prate med eller få tillit til. Vikrer som hun jobberfor staten og ikke for passienten. Byttet lege etter dette.

Tafatt

Lege: Håvard Tobias Andersen Skrevet

Om du ikke vet selv hva det feiler deg har du ikke noe hos ham å gjøre! Han er derimot kjapp til å henvise til andre om du har noe å foreslå, men du bør helst komme med et innspill selv.