Sandvika Legesenter

Engervannsveien 29 1337 Sandvika

Siste vurderinger av behandlere ved Sandvika Legesenter

overfladisk

Lege: Thomas Helvig Skrevet

Har hatt han som fastlege i et par år, men han sjekker aldri blodtrykket, blodprøver blir tatt uhyre sjelden. Når jeg klager over smerter i muskulaturen klemmer han så hardt til at jeg skriker. Jeg blir ikke orientert om undersøkelser tatt hos sykehus eller spesialist, det har jeg krav på om resultatet er positivt eller negativt.
Føler at jeg kaster bort hans tid når jeg er der.

Dyktig

Lege: Håvard Tobias Andersen Skrevet

Dyktig og flink fastlege som er tolmodig, hyggelig og kunnskapsrik. Håvard er observant og oppdaget en ondartet føflekk hos meg uten at jeg engang ante at den eksisterte.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Håvard Tobias Andersen Skrevet

Jeg hadde akutt behov for lege og fikk time raskt. Slapp å vente. Ble tatt blodprøver etc., fikk riktig medisin og nå er jeg frisk.
Veldig flink fastlege.

Effektiv og handlingskraftig

Lege: Håvard Tobias Andersen Skrevet

Opplevde at mine problemer ble godt hørt, og legen skaffet henvisning til videre undersøkelser for å finne ut av problemet. Han var handlingskraftig og oppmerksom, og alt i alt hadde jeg en positiv opplevelse med Håvard.

Kjempegod!

Lege: Thomas Helvig Skrevet

Jeg byttet til Helvig for 4-5 år siden, etter å ha vært svært misfornøyd med tidligere leger.
I mine øyne er han super; han tar seg tid til å høre på problemene mine, han er enkel, rolig, og behagelig å snakke med. Han er veldig jordnær og hjelper deg med hva enn du skulle trenge (han har til og med gitt meg anbefalinger på steder å dra da jeg skulle på backpacking :D ). Han tar tester for ting for "sikkerhets skyld", selv om han kanskje tror det ikke er noe farlig. Dette synes jeg er veldig beroligende.
Dessverre så må jeg bytte fastlege nå, grunnet flytting, men om jeg flytter tilbake skal jeg definitivt ha ham som fastlege igjen!

Dette er en Pluss-tjeneste.