Thomas Helvig

Sandvika Legesenter Mann, 32 år

Autorisert2012
Ledige plasser 50 av 1300
Vil du bytte til denne fastlegen?

Sandvika Legesenter

Engervannsveien 29 1337 Sandvika
Thomas Helvig er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Thomas Helvig

Fantastisk dyktig lege

Har hatt Thomas som lege siden februar, og er den beste legen jeg har hatt i mitt liv. Han tar deg seriøst, lytter, og er samarbeidsvillig. Minus med legesenteret er telefonkøen, som er umulig å komme gjennom til tider.

Dyktig, profesjonell og imøtekommende

Jeg har hatt Thomas Helvig som fastlege i 7 måneder nå, og har slitt med en del helserelaterte problemer. Thomas har tid på kort varsel, tar seg god tid, hører på deg som pasient og man merker at man blir tatt alvorlig og ivaretatt godt som pasient. Til tross for at jeg nå har flyttet ut av Bærum kommune, har jeg beholdt Thomas som fastlege grunnet hans behagelige vesen og nivå av profesjonalitet. Han er et medmenneske som ser deg som et individ, ikke kun en diagnose.

Snill og flink lege, forferdelig legesenter

Når jeg har vært hos han har han vært veldig grei og forståelsesfull. Veldig proff og hyggelig! Men jeg har byttet nå rett og slett fordi helsesekretæren er veldig uproffesjonell. Ringte inn i en krisesituasjon og ble nærmest latterliggjort da jeg lurte på om det var mulig å få akuttime på dagen. Vedkomne satt også og så på fotballkamp i skranken første gang jeg var der... Lokalet er også veldig lite forsseggjort. Gir derfor 4 stjerner fordi legen fortjener 5, men legesenteret må virkelig gjøres noe med!

Utrolig flink lege

Har hatt Thomas som fastlege i 2 år og kunne ikke vært mer fornøyd. Han setter seg virkelig inn i problemene jeg kommer med, og bistår alltid med god hjelp.

Den beste lege vi har hatt

Både min mann og jeg har hatt Helvig som fastlege de to siste årene. Han er en dyktig lege, tar seg tid til å snakke og undersøker alltid de problemer vi kommer med. Han har et behagelig vesen og gir tillit sin unge alder til tross.