Lena Belstad

Sørkedalsveien 150 A 0754 Oslo
Lena Belstad er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Lena Belstad

Uengasjert og helt utilgjengelig

Belstad har vært lege for begge mine foreldre I en periode som har vært svært medisinsk utfordrende for dem begge. Hun har vist null engasjement I å følge opp de mange epikrisene som har kommet fra spesialister og sykehus, og har ikke hatt noen kommunikasjon med kommunen, på tross av at kommunen peker tydelig på fastlegens ansvar. Det er umulig å komme I kontakt med henne direkte, alt går gjennom resepsjonister som snakker dårlig norsk. De har kun kontakt med henne via mail, og trekker bare på skuldrene når vi ringer. Det eneste hun responderer på er direkte timebestilling, hvor hun forsåvidt er hyggelig I selve timen, men hvor det skjer lite av konkret oppfølging I etterkant. Vil ikke anbefale henne for de som faktisk trenger faglig, medisinsk oppfølging. Nå tar vi konsekvensen og bytter fastlege.

Hjelpes!

Vil du bli din egen lege? Velg denne legen! Hun skriver sykemeldinger, ellers gjør hun ingenting. Hvis du ikke krever det da. Og hun husker aldri hva som feiler deg. Totalt uengasjert i din helse og framtid

Veldig flink til å lytte, forstå problemer etc. Veldig hyggelig på toppen av det hele. Hender at man får andre vikarer, men føler alle på legesenteret er flinke folk.

Flink lege, men elendig kontordame.

Var veldig fornøyd med min lege, desverre så var kontordamen som jobbet der så nedlatende og frekk at jeg bestemte meg for å bytte legekontor. Denne kontordamen trenger å lære seg at hun tar i mot syke mennesker som trenger hjelp og må derfor møte disse pasientene med empati og kommunikasjonsferdigheter. Ingen grunn til å ha denne legen når du aldri får time.

Verdt sin vekt i gull - burde veid mer!

Dr. Lena Belstad, lytter til meg som pasient. Jeg føler meg alltid velkommen og veldig godt ivaretatt. Setter svært stor pris på at hun prøver å løse mye uten å måtte bruke (tunge) medikamenter hvis det er mulig (f.eks via diett, forskjellige behandlinger, etc.) da jeg prøver å unngå medikamenter mest mulig selv. Føler at 90% av problemet forsvinner automatisk med en gang jeg setter meg i stolen, fordi hun er så hyggelig og sympatisk- selv om timen bare er 20 min lang føles det som om man fikk hele to timer. En slik lege er verdt sin vekt i gull da mye av et helseproblem faktisk er angst og uro. Har bare godt å si om denne fastlege.