Husebyskogen Medisinske Senter

Sørkedalsveien 150 A 0754 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Husebyskogen Medisinske Senter

Gullstandarden for hvordan fastleger skal være

Lege: Jostein Berntsen Skrevet

Berntsen har vært familiens fastlege i mange år. I løpet av den tiden har han vært legen gjennom små og ubetydelige sykdommer, til de alvorligste. Hver gang vi møter opp er han trivelig, profesjonell, hardt arbeidende og ustresset med et smil. Etter å ha brukt litt ulike fastleger i Oslo, kommer jeg nok aldri til frivillig å bytte fastlege. Han har utmerket oversikt over spesialister, når vi henvises til disse er spesialistene på minst like godt nivå som Berntsen.

Etter å ha lest noen av de negative anmeldelsene her, slår det meg at de har en forventning om at Berntsen skal være en nikkedokkelege som er enige med dem i alt. Det er han ikke. Dersom du dukker opp med noe som best betegnes med «vondt i viljen», vil du nok ikke få det du ønsker.

Men Berntsen er svært observant og har tidlig funnet svært alvorlig sykdom i familien, på tegn som mange leger nok hadde oversett. Og det er det viktigste.

Svært dyktig

Lege: Einar Alexander Bøhmer Skrevet

Einar Bøhmer er uvanlig kunnskapsrik og hjelper deg i større grad enn andre leger. Vi er svært fornøyd med Einar som vår fastlege.

Ikke interresert

Lege: Kristine Selmer Solbakken Skrevet

Dårlig til å lytte på hva problemet er. Avbryter og virker irritert. Bruker kort tid. Gir ikke riktig hjelp. Virker ikke interresert i å løse problemet.

Flott lege!

Lege: Jostein Berntsen Skrevet

Opplever Jostein som en fantastisk lege. Han stiller faglig sterkt i sitt yrke og tar de undersøkelsene som trengs for å komme til bunns i mine helseproblemer. Jostein spør også alltid hvordan jeg har det ellers. Han tar seg tid og hører på meg som pasient. Har bare gode erfaringer han.

Rolig, allsidig og faglig dyktig lege

Lege: Einar Alexander Bøhmer Skrevet

Einar Bøhmer er fastlegen til meg og min datter. Vi er svært fornøyd og synes han alltid tar seg god tid og har glimt i øyet.
Han var veldig flink med vår datter på 3 år. Han lytter og kommer med gode råd og er løsningsorientert. Når jeg selv har legetime synes jeg også det er bra at han tørr å stille faglige gode kritiske spørsmål og ikke bare samtykker. Det er det som gir de beste resultater. I starten hadde han ikke så mange tilgjengelige timer, men nå er han lett å få time hos og ringer opp med resultater på prøver med en gang. Kan varmt anbefales!

Dette er en Pluss-tjeneste.