Husebyskogen Medisinske Senter

Sørkedalsveien 150 A 0754 Oslo

Siste vurderinger av Husebyskogen Medisinske Senter

Hyggelig og inkluderende

Har vært min fastlege i 17 år. Lydhør, og for meg også
meget kommuniserende! De få gangene han måtte være i tvil om min helsetilstand, formidler han meg videre til like dyktige spesiallister innen sine yrker.

Har ingen konstruktiv kritikk. 5+

Hilsen

Man føles å bli tatt på alvor!

Lege: Lena Belstad Skrevet

Lena Belstad er lyttende, efftektiv og opptatt av å finne årsaker, ikke nødvendigvis bare kurere symptomene. I tillegg tar hun seg den tiden det trenger.
Jeg er meget takknemlig for at jeg byttet til henne som fastlege!

Helhetlig

Lege: Philipp Sung-Kun Moon Skrevet

Ser helheten i mennesket. Kan virke streng, men det er for at jeg skal bli frisk. Virker faglig dyktig, føler at jeg er i de beste hender.

Empatisk, dyktig og grundig.

Lege: Jostein Berntsen Skrevet

En lyttende og sympatisk lege som alltid gir meg en følelse av bli tatt på alvor. En som følger med og er oppdatert og henviser videre dersom det er nødvendig.
Gjør sitt ytterste for at du skal få time raskt hvis det haster. Jeg har i løpet av livet vært hos en god del fastleger i Oslo, og Jostein Berntsen stiller virkelig i en klasse for seg.
Dessuten er legesenteret også befolket av trivelig personale som alltid møter deg med et smil.
Anbefaler denne legen på det varmeste.

En fantastisk fastlege

Lege: Jostein Berntsen Skrevet

Jostein har fulgt meg gjennom en tøff tid i livet. Han er en lege som har tatt meg på alvor, fulgt meg godt opp, og ikke minst brydd seg. Jeg har bare gode ord å komme med. Berntsen får tommelen(e) opp fra meg!