Husebyskogen Medisinske Senter

Sørkedalsveien 150 A 0754 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Husebyskogen Medisinske Senter

Veldig flink lege

Lege: Naila Saddique Skrevet

Empatisk, hyggelig og dyktig. Behandlet mitt barn med stor respekt og vi sitter begge igjen med en veldig god følelse etter behandling hos Naila.

Dårlig kommunikasjon

Lege: Naila Saddique Skrevet

Føler jeg er nødt til å bytte lege nå dessverre. Helsesituasjonen min er kompleks og sammensatt, føler dessverre ikke at denne legen strekker til. Har en ovenfra-og-ned holdning, er forutinntatt og lite tålmodig. Henvisning til spesialist ble avvist pga manglende info, uten at hun anerkjenner det eller gjør noe mer med det. Sikkert en god allmennlege for mange, men kommunikasjon er alfa omega, om man ikke skal føle seg ydmyket når personen tross alt blir betrodd ens innerste svakheter.

Rasjonell, konsentrert og effektiv, men alltid lydhør og forståelsesfull.

Lege: Jostein Berntsen Skrevet

Husebyskogen medisinske senter er meget ryddig og vel organisert. Det aller meste fungerer sømløst og effektivt, fra resepsjonen til fastlegen, laboratoriet, og andre tjenester som ECG, vaksinasjoner etc., og oftest uten forsinkelser. Det kan være mulig å få time på dagen, men som oftest med korte frister.
Min erfaring, som 93-åring og pasient over lang tid, er at jeg også får den medisinske hjelpen jeg trenger, og kan få, hos denne fastlegen og det på en måte som for meg inngir tillit og en følelse av å bli tatt hånd om på en til enhver tid betryggende, men også rasjonell måte hvor hypokondriske tendenser ikke blir honorert.

Omsorgsfull, dyktig og klar

Lege: Naila Saddique Skrevet

Jeg er svært fornøyd med Naila Saddique som lege både til meg selv og
mine to barn. Hun er tilstedeværende, lytter og viser varme og omsorg. Hun er faglig dyktig og følger deg opp tett som pasient. Hun er veldig dyktig med barn. Ser dem og lytter til dem. Ja, hun er av og til forsinket, men det er fordi hun bruker TID på pasientene sine, noe som er sjelden vare nå om dagen!
Jeg kan varmt anbefale henne som lege og fikk hun selv anbefalt av bekjente.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Einar Alexander Bøhmer Skrevet

Dr. Bøhmer er meget kunnskapsrik og opptatt av å finne løsninger. Han er også flink med barn, til å snakke direkte til barna og lytte til dem.
Han er service-orientert og stiller opp mye mer en det man kan forvente av en fastlege.