Husebyskogen Medisinske Senter

Sørkedalsveien 150 A 0754 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Husebyskogen Medisinske Senter

Omsorgsfull og meget dyktig

Lege: Naila Saddique Skrevet

Fantastisk hyggelig lege. Faglig dyktig, men også ydmyk i forhold til å henvise til spesialister. Jeg gruer meg ikke lenger til Zoladex sprøyten, takket være den profesjonelle gode holdningen din. Du utstråler en trygghet som er super viktig for meg som er alvorlig syk. Den beste legen jeg har vært hos!

Dyktig og nøye

Lege: Jostein Berntsen Skrevet

Jostein er sympatisk og faglig oppdatert og tar seg alltid tid til å lytte, selv om han er forsinket. Han tar heller en test for mye enn for lite og har i tillegg en god dose humor.

Eneste negative er at det er vanskelig å få time uten å måtte vente et par uker hvis det ikke er kritisk.

Utrolig lite empatisk

Lege: Einar Alexander Bøhmer Skrevet

Denne legen må styres unna. Han er ikke interessert i å hjelpe pasienter (ikke med respter, men med potensielt livsendrende problemer). Han har lite empati, er mobbende i tonen og snakkker ned til pasienten.

Han er også mindre tilgjengelig enn Kongen for den vanlige person.

Styr unna!

Overfakturerer og lite til stedet

Lege: Kristine Selmer Solbakken Skrevet

Lite forberedt, ikke ordentlig til stede, glemmer at jeg har to barn og diagnose/sykehistorikk. Hører ikke ordentlig etter og undersøker ikke grundig ved fysiske plager. Hun sendte fakturaer for timer som skulle vært dekket (svangerskapsrelatert). Måtte til slutt bytte lege da det toppet seg da hun dobbeltfakturerte en time jeg hadde til datteren min på 2 måneder. Hun mente jeg måtte betale for meg også (vanlig egenandel) fordi hun gav meg ett råd i timen om å også behandle meg fordi jeg ammer (for å unngå å smitte frem og tilbake). Mistet helt tillit til henne og legekontoret, som er lite imøtekommende når det gjelder klage.

Fullstendig kommunikasjonssperre og lite grundig

Lege: Naila Saddique Skrevet

Dette er en lege som ikke hører på pasienten, og gjerne stanser opp samtalen halvveis i pasientens setning og forklaring før man er ferdig. Dermed tar det veldig lang tid å forklare selv grunnleggende ting. Denne legen mer eller mindre sitter og rister på hodet og sier at slik er det ikke, og man ender opp med en debatt om alt før hun undersøker og motvillig innfinner seg med fakta. Tonen i samtalen er dårlig og misforståelser hyppige, gjerne fulgt opp med en syrlig kommentar basert på en misforstått situasjon. Hun tar ikke ekstra undersøkelse i form av prøver selv om diagnosen er "kanskje" på noe som skal medisineres i ukesvis. Besøkte henne bare fordi fastlegen er på ferie men neste gang blir den Volvat eller legevakten for dette er bare bortkastet tid.