Husebyskogen Medisinske Senter

Sørkedalsveien 150 A 0754 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Husebyskogen Medisinske Senter

Dyktig og lyttende

Lege: Jostein Berntsen Skrevet

Den beste fastlegen jeg har hatt. Kunnskapsrik, handlekraftig og empatisk. Flink til å forklare, og behandler meg samtidig som en likeverdig med selvbestemmelsesrett over egen helse.

Trygg og god lege

Lege: Jostein Berntsen Skrevet

Åpen og oppfatter hva jeg mener.
Får alltid god oppfølging.
Resultatet taler for seg selv da jeg er en eldre mann på 81 år og har hatt fast jobb på Rikshospitalet.

Kunnskapsrik og omsorgsfull

Lege: Naila Saddique Skrevet

Hun så meg fra første stund i en situasjon jeg ikke kjente megselv igjen i. Hun var tydelig, raus, lydhør og omsorgsfull i veiledning og sykeoppfølgingen min. Kommuniserer tydelig og gir klare råd og veiledning når veien for å bli frisk er lenger og mer krevende enn man skulle tro.

Også med barn er hun trygg, stødig og god. Barnet mitt, som er små-engstelig for helsesjekk-rutiner etter å ha hatt oppveksten under korona-pandemien der den eneste kontakten vi hadde med helsestasjon var i forbindelse med vaksinering, lar Naila undersøke kroppen. Hun snakker til barnet mitt med en vennlig og respektfull tone, forbereder henne på det som skal skje og da går det fint. Et vennlig smil og blikkontakt er viktig for de små og det bare gjør Naila

Tusen takk for helt nydelig oppfølging av en som var langtidssykemeldt, men som sammen med deg har funnet veien tilbake til et friskt liv i 100% jobb.

Bra lege, men lite tilgjengelig.

Lege: Naila Saddique Skrevet

Helt umulig å få time, så å være flink hjelper lite når du ikke når fram. Bruker flere dager på å svare via helsenorge.

Resepsjonisten er enda et større problem. Uproff, snakker i munn på deg, ingen service. Man føler seg liten, alt man vil er å få hjelp med behandligen sin. Får lyst til å gråte.

Tilstede og hyggelig

Lege: Lena Belstad Skrevet

Profesjonell, imøtekommende og hyggelig.
Ser pasienten.
Lytter og gir gode råd/ anbefalinger.
Følger opp.