Ali Noaman Ali Al-Ibadi

Autorisasjon (2013)

Ali Noaman Ali Al-Ibadi er en av 566 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ali Noaman Ali Al-Ibadi

Dårlig opplevelse

Verste legen jeg har vært hos. Måtte Dra til han fordi fastlegen min hadde ferie, men det skulle Jeg aldri gjort. Han lytter ikke og bryr seg lite om problemene Jeg har i forhold til helsen min. Avviser dem veldig fort og tar det IKKE seriøst. STYR unna.

Effektiv og tillitsfull

Har hatt Ali som lege et års tid og er veldig fornøyd.
Har hatt helseutfordringer av fysisk og psykisk art, og opplever å bli møtt på en god måte uansett årsak for legebesøk.
Han henviser videre til spesialister og tar meg på alvor.
Jeg har hatt positive erfaringer med e-konsultasjon gjennom helsenorge, der jeg har fått rekvisisjoner og henvisninger med rask respons.
Kunnskapsrik og glimt i øyet, men effektiv og relativt kortfattet.
Restriktiv med hva han skriver ut av sterke medisiner, noe jeg synes er trygt og godt.

Styr unna!

Jeg kom fem minutter for sent til min første time og ble avvist i døren. Deretter fikk jeg faktura for besøket. Veldig dårlig behandling!

Beste legen jeg har hatt.

Jeg har hatt Ali som lege i noen få år. Han er en dyktig og lyttende lege. Han henviser videre om det er noe han ikke kan hjelpe med. Han er flink med psykiske lidelser. Han forstår og prater vennlig med pasientene. Jeg har løpt gråtende ut fra en annen lege i Drammen. Da var det godt å bli hørt av Ali. Jeg skal ikke bytte lege og håper han blir i Eiker. Takk for støtten!

Jeg har fått et liv.

Jeg har gått fra lege til lege uten å få hjelp. Hatt mange diagnoser.
Ali har trodd på meg, han har hørt på meg og han har sendt meg videre når det er nødvendig. Jeg har hatt to viktige operasjoner på ett års tid pga av hans handlekraft og støtte. Jeg var veldig syk og overvektig.
Nå kan jeg gå tur og jeg har gått ned 25 kg. Jeg har fått ett liv. Mine plager har vart i en årrekke - nå er jeg nesten frisk på ett års tid.
Jeg anbefaler denne legen på det varmeste. Han er spesielt god på
diabetes og overvekt med komplikasjoner.
Jeg opplever Ali som en alvorlig, tenkende mann som også kan le og
spøke. Vi har en god dialog og han er god til å gi eksempler og forklare ting for meg så jeg skjønner det.. Jeg kan trygt anbefale legen min videre.