Ali Noaman Ali Al-Ibadi

EIKER LEGEKONTOR as
nybruvn 3 3055 Krokstadelva
Ali Noaman Ali Al-Ibadi er en av 18 fastleger i Nedre Eiker

Siste vurderinger av Ali Noaman Ali Al-Ibadi

Beste legen jeg har hatt.

Jeg har hatt Ali som lege i noen få år. Han er en dyktig og lyttende lege. Han henviser videre om det er noe han ikke kan hjelpe med. Han er flink med psykiske lidelser. Han forstår og prater vennlig med pasientene. Jeg har løpt gråtende ut fra en annen lege i Drammen. Da var det godt å bli hørt av Ali. Jeg skal ikke bytte lege og håper han blir i Eiker. Takk for støtten!

Jeg har fått et liv.

Jeg har gått fra lege til lege uten å få hjelp. Hatt mange diagnoser.
Ali har trodd på meg, han har hørt på meg og han har sendt meg videre når det er nødvendig. Jeg har hatt to viktige operasjoner på ett års tid pga av hans handlekraft og støtte. Jeg var veldig syk og overvektig.
Nå kan jeg gå tur og jeg har gått ned 25 kg. Jeg har fått ett liv. Mine plager har vart i en årrekke - nå er jeg nesten frisk på ett års tid.
Jeg anbefaler denne legen på det varmeste. Han er spesielt god på
diabetes og overvekt med komplikasjoner.
Jeg opplever Ali som en alvorlig, tenkende mann som også kan le og
spøke. Vi har en god dialog og han er god til å gi eksempler og forklare ting for meg så jeg skjønner det.. Jeg kan trygt anbefale legen min videre.

Den beste legen.

Dette er en lege som er lett og komme i kontakt med.han tar pasienten på alvor.han er veldig nøye med det han driver med.

Meget dyktig lege

Ali Noaman Ali Al-Ibadi er en meget dyktig fastlege. Han er opptatt av å finne årsak til plager fort, henviser raskt videre det han ønsker mer utredninger på og følger opp meg som pasient på en ypperlig måte.
Fremstår som svært faglig trygg.
Er god til å lytte og gir gode råd.

Kan anbefales på det varmeste.

Fantastisk dyktig lege

Den beste fastlegen jeg har hatt. Lytter til problemer og svarer på alle spørsmål som kommer hans vei.
Ali er en fantastisk lege som alltid tar deg seriøst, han trur på det du sier å gjør alt for å kunne hjelpe deg best mulig. Han henviser deg dit du skal, og har alltid en hjelpsom hånd. Utrolig hyggelig og dyktig.
Får time på dagen Anbefales!!