Ali Noaman Ali Al-Ibadi

EIKER LEGEKONTOR as Mann, 43 år

Autorisert2013
Ledige plasser 1629 av 2000
Vil du bytte til denne fastlegen?

EIKER LEGEKONTOR as

nybruvn 3 3055 Krokstadelva
Ali Noaman Ali Al-Ibadi er en av 18 fastleger i Nedre Eiker

Siste vurderinger av Ali Noaman Ali Al-Ibadi

Den beste legen.

Dette er en lege som er lett og komme i kontakt med.han tar pasienten på alvor.han er veldig nøye med det han driver med.

Meget dyktig lege

Ali Noaman Ali Al-Ibadi er en meget dyktig fastlege. Han er opptatt av å finne årsak til plager fort, henviser raskt videre det han ønsker mer utredninger på og følger opp meg som pasient på en ypperlig måte.
Fremstår som svært faglig trygg.
Er god til å lytte og gir gode råd.

Kan anbefales på det varmeste.

Fantastisk dyktig lege

Den beste fastlegen jeg har hatt. Lytter til problemer og svarer på alle spørsmål som kommer hans vei.
Ali er en fantastisk lege som alltid tar deg seriøst, han trur på det du sier å gjør alt for å kunne hjelpe deg best mulig. Han henviser deg dit du skal, og har alltid en hjelpsom hånd. Utrolig hyggelig og dyktig.
Får time på dagen Anbefales!!

føler man er til bry

Når man kommer inn hos han føler jeg at jeg er der til bry. Han er flink når han først ser at du er syk, men de sykdommene som ikke synes fra utsiden er han veldig dårlig på.
Det er som om han tenker er det h*n igjen.
Tror han klarer å se gjennom pasienter. Presiserer flere ganger at pasienten ikke er syk :(
Alt i alt veldig dårlig erfaring. veldig vanskelig å åpne seg opp for han. Sender deg ut på jobb for tidlig så faller man tilbake til det samme igjen og det blir evig rundgang med smerter og legebesøk igjen og igjen