Ali Noaman Ali Al-Ibadi

Autorisasjon (2013)

Ali Noaman Ali Al-Ibadi er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ali Noaman Ali Al-Ibadi

Fornøyd pasient

Hatt Ali som lege i noen år nå.

Han lytter til problemene jeg fremstiller og tar meg som pasient på alvor. Henviser når nødvendig og er hyggelig. For eksempel når jeg hadde blokk i øret pga. ørevoks ville han i utgangspunktet sende meg til spesialist, men jeg tryglet han om at de prøvde å skylle øret mitt der. Øret ble skylt og problem løst.

Opplever at han får krass kritikk her på siden, kanskje han har tatt det til seg. :)

Anbefaler ikke denne legen til noen!

Jeg har hatt denne legen siden min lege gikk av på pensjon. Min tidligere har jeg vært veldig fornøyd med og opplevd at han tok meg på alvor (min tidligere lege).

Denne legen er jeg ikke fornøyd med og har ikke byttet helt enda. Legen er ganske frekk og kan i noen tilfeller avbryte meg midt i en setning. Legen kan si ting som «nei du har ikke vondt» selv om jeg gjentatte ganger har beskrevet samme problem. Legen tar meg ikke på alvor i det hele tatt. Han kan i noen tilfeller prøve å nekte meg blodprøve selv om det har gått 1 år.

De årene jeg har hatt han, har jeg gruet meg til å gå til timen min. Jeg har i noen tilfeller bare unngått å bestille time. Jeg er i et punkt hvor jeg heller vurdere å gå til en privat lege enn å gå til timen min med denne legen. Jeg vil også understreke at denne legen unngår å snakke om alt med kvinnelig helse. Virker nesten som om han er ukomfortabel med det. Når jeg tar opp noe med kvinnelig helse så avbryter han meg. Dette har skjedd flere ganger! Som en lege forventer jeg at legen ikke blir ukomfortabel når jeg tar opp ting som er relatert til en kvinne.

Jeg opplever at legen ikke vil nesten ha meg i kontor som pasient, prøver å haste meg ut av kontoret og sier ting som «bestill en annen time for det». Jeg har veldig lite behov for lege time, går kanskje 1-3 ganger i året og ofte har jeg samme problemet. Man ville ha trodde at legen ville ha tatt meg på alvor når jeg tar opp samme ting.

Jeg opplever legen lite respektfullt, fort irritabel og ukomfortabel med kvinnelig helse utfordringer. Jeg anbefaler denne legen ingen i det hele tatt. De gangene jeg har gått ut av timen min har jeg vårt utrolig lei meg og mistet troen på medisinsk hjelp.

dårlig fastlege

En utrolig dårlig lege. Jeg har vært hos han flere ganger og det samme gjentar seg gang på gang. Han er frekk, lite forståelsesfull og utrolig vanskelig å ha med å gjøre. Nesten uansett hva du tar opp med han så begynner han å nekte, kverulere osv. Jeg kommer til å bytte fastlege.

Utrolig dårlig lege!

Hatt denne legen i 4 år, og dessverre vært lat med å bytte lege bare - i dag byttet jeg lege.

Du sier til legen du har vondt i hodet og spesielt noen punkter som stikker seg spesielt ut.
Han sier: har du tatt Paracet?
Jeg sier: ja
Han sier: Prøv Ibux

«Ha en fin dag»

Det er ikke mulig å være så dårlig lege.

JOBBKONSULENT ELLER LEGE?

Jeg sliter ekstremt med depresjon, angst og har fysiske plager med UTI/urinvei ( smerter ved urinering) , gallestein og er sliten/trøtt konstant. Denne "legen" mente at jeg ikke var deprimert og var kun lei meg pga arbeidsledighet.

Jeg dro til fastlegen for å få hjelp med mine symptomer og ikke jobbkonsulent?