Lindeberg Legesenter AS

Telefonnummer23 14 20 2023 14 20 ...
Jerikoveien 5 1067 Oslo

Siste vurderinger av Lindeberg Legesenter AS

Dårligste legen

Lege: Nilam Shakeel Skrevet

Nilam må være den dårligste legen jeg noen gang har vært borti. Så uempatisk og useriøs lege skal du lete lenge etter.. uff.. Hun tar ikke mine plager på alvor og ler bort mye og det føles som hun gjør narr av deg og ikke tror på deg. Jeg ga henne flere sjanser da alle kan ha en dårlig dag, men det var ikke tilfelle her. Jeg bytter fastlege. Denne legen kan jeg ikke anbefale.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Shivendra Nath Kakar Skrevet

Beste legen😀 altid kort venting og god behandling. Han er hensynsfull og lyttende. Han er veldig rolig og høflig.

Lytter til deg og bryr seg

Lege: Podimahatmaya Tharma Skrevet

Han bruker tid på å lytte og forstå. Og tar deg på alvor, er utrolig glad for å ha han som lege. Har nå flyttet et godt stykke unna Lindeberg, men kommer ikke til å bytte han ut!

Dårlig, ikke seriøs

Lege: Nilam Shakeel Skrevet

Hun tar dessverre ingenting seriøst og på alvor. Hun tuller veldig mye bort og er fornærmende når skal prøve å forkalre, svært mangel på empati og høflighet

Grundig

Lege: Romana Barucija Skrevet

Romana er en grundig og seriøs lege som har undersøkt og henvist meg videre ved behov.
Når det kommer til området psykisk helse mener jeg at hun ikke strekker til. Med dette mener jeg at hun ikke har forstått mine utfordringer psykisk, samt at hun har valgt å seponere viktige medisiner uten at vi har laget en fremdriftsplan sammen.