Lindeberg Legesenter AS

Telefonnummer23 14 20 2023 14 20 ...
Jerikoveien 5 1067 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Lindeberg Legesenter AS

Kjempe dyktig!

Lege: Nuriyah Noori Skrevet

Kunnskapsrik, i møtekommende, empatisk og effektiv . Veldig flink til å diagnostisere og finne riktig behandling. Hun tar sine pasienter på høyeste alvor. Beste fastlegen !

Super fastlege

Lege: Nuriyah Noori Skrevet

Respektfull, lytter og tar TAK! Gjør faktiske tester og ikke bare synser som jeg har opplevd av tidligere leger. Hun er kjapp og har mye kunnskap både om fysiske og psykiske lidelser. Her føler man seg ivaretatt. Selvsagt også da litt dårlig tilgjengelighet siden hun er populær ;)

Fornøyd pasient

Lege: Ali Noaman Ali Al-Ibadi Skrevet

Hatt Ali som lege i noen år nå.

Han lytter til problemene jeg fremstiller og tar meg som pasient på alvor. Henviser når nødvendig og er hyggelig. For eksempel når jeg hadde blokk i øret pga. ørevoks ville han i utgangspunktet sende meg til spesialist, men jeg tryglet han om at de prøvde å skylle øret mitt der. Øret ble skylt og problem løst.

Opplever at han får krass kritikk her på siden, kanskje han har tatt det til seg. :)

dårlig fastlege

Lege: Ali Noaman Ali Al-Ibadi Skrevet

En utrolig dårlig lege. Jeg har vært hos han flere ganger og det samme gjentar seg gang på gang. Han er frekk, lite forståelsesfull og utrolig vanskelig å ha med å gjøre. Nesten uansett hva du tar opp med han så begynner han å nekte, kverulere osv. Jeg kommer til å bytte fastlege.

Utrolig dårlig lege!

Lege: Ali Noaman Ali Al-Ibadi Skrevet

Hatt denne legen i 4 år, og dessverre vært lat med å bytte lege bare - i dag byttet jeg lege.

Du sier til legen du har vondt i hodet og spesielt noen punkter som stikker seg spesielt ut.
Han sier: har du tatt Paracet?
Jeg sier: ja
Han sier: Prøv Ibux

«Ha en fin dag»

Det er ikke mulig å være så dårlig lege.