Lindeberg Legesenter AS

Jerikoveien 5 1067 Oslo
Tlf: 23 14 20 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Lindeberg Legesenter AS

Trygg og kunnskapsrik - pasienten i riktig fokus.

Lege: Anders Bjørn Olsen Skrevet

Lege Bjørn Anders Olsen er en imøtekommende, informativ og hyggelig person - gir seg tid til å svare
på medisinske spørsmål på en forståelig måte for
pasienten - om nødvendig tar han telefonisk kontakt
i spesielle tilfelle for å gi en rask avklaring på uforutsette medisinske spørsmål, også i brevs form.
Han tilrettelegger den mest mulige effektive behandlingen rettet mot pasientens sykdomsbilde, også riktig bruk av henvisninger til spesialister med
gode referanser.

Meget godt fornøyd med Bjørn Olsen

Lege: Anders Bjørn Olsen Skrevet

Han følger godt opp, gode tilbakemeldinger etter undersøkelser .
løsningsorientert og en god motivator når det gjelder røykeslutt.

Grundig

Lege: Romana Barucija Skrevet

Romana er en grundig og seriøs lege som har undersøkt og henvist meg videre ved behov.
Når det kommer til området psykisk helse mener jeg at hun ikke strekker til. Med dette mener jeg at hun ikke har forstått mine utfordringer psykisk, samt at hun har valgt å seponere viktige medisiner uten at vi har laget en fremdriftsplan sammen.

Den beste og mest pliktoppfyllende lege jeg hadde hatt

Lege: Romana Barucija Skrevet

Jeg var meget fornøyd med legen.
Legens faglige kunnskaper,
Viljen til å hjelpe.

Resepsjonsdamene var alltid vennlige og svarte på telefonen.
Ventetiden for å ha timen hos legen kunne ha vært lang.
Ventetiden på venteværelset kunne også ha vært lang.

Jeg fikk alltid den hjelpen, jeg trengte.
Jeg ble alltid alltid forklart resultatene på prøver.
Frem til i dag fant jeg ikke legen som henne. ( Jeg sluttet hos legen i 2015)

Beste legen😊

Lege: Shivendra Nath Kakar Skrevet

Kjempe fornøyd med Kakar👍🏻👍🏻 Flink, lytter til dine pasienter, tar deg alvorlig og er rolig ig ryddig 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👏🏻👏🏻👏🏻

den beste lege jeg har hatt

Lege: Podimahatmaya Tharma Skrevet

kunne ikke få en bedre lege en han jeg er veldig førnøy veldig. jeg har hatt som faste lege i noen år og ville altid vare hans pasiente fordig eneste lege som kunne finne ut alle minne helse problemes det var han .

Dyktig,empatisk,anerkjennende og løsningsorientert

Lege: Anders Bjørn Olsen Skrevet

Jeg var så spent på min nye fastlege på ny legesenter. Det første inntrykket mitt var meget positivt.Jeg ble lyttet,trodd og sendt til flere undersøkelser. Motiverer pasienter til positive helse tiltak.Gir ros og diskuterer med pasienter for å komme til en god løsning.Anbefales sterkt.

Profesjonell, blid og hyggelig

Lege: Nilam Shakeel Skrevet

... og får stort sett gjort det hun skal innenfor den tiden som er avsatt er mitt inntrykk. Hun vikarierer for min fastlege, og jeg kjenner til henne fra tidligere også, noen måneder ca. 2 år tilbake.

Er missfornøyd med legen

Lege: Podimahatmaya Tharma Skrevet

føler at han ikke gir meg hjelp/veiledning for at problemene skal bli borte for gått. Istedenfor så får jeg betennelsesdemende piller. hvert der opptil 3 ganger for 2 problemer og det jeg får er piller og eventuelt en sykemelding som jeg takker nei til. 'problemene blir ikke bedre når jeg er borte fra jobb.

Veldig hygglig og ta seg tid til pasienter

Lege: Podimahatmaya Tharma Skrevet

Veldig dyktig og snill mot pasienter.
Veldig flink til å lytte til pasienter.
Alltid til stedet. Sender til speselist ved behov.

Ikke bruk han.

Lege: Anders Bjørn Olsen Skrevet

Jeg, og mine søsken har hatt Dr. Olsen som vår fastlege i ca 10 år nå. Jeg har aldri vært fornøyd med han. Han virker ofte fraværende, og han vil helst få deg ut av døren så fort du kommer inn. Han er veldig nøye på å minne deg på at det er en pasient per time, og at du kun kan få hjelp med en sykdom/skade om gangen. Er det noen flere plager må du bestille ny time. Jeg prøver å unngå å dra til lindeberg, og spør ofte etter en annen lege isteden for doktor Olsen. Jeg er kjempe nervøs og redd hver gang jeg skal dit. Jeg har vært syk i mange år med leddplager, men får bare beskjed om at meg er det ikke noe galt med.

Han er også ekspert på å søke opp sykdommer, eller slå dem opp i boken mens han mumler ting til deg på dansk. Null empati.

Kjempefornøyd

Lege: Podimahatmaya Tharma Skrevet

Hyggelig og flink lege som kan mye og gir mye og god informasjon slik at jeg forstår hva jeg kan gjøre for å holde meg frisk.

Veldig bra lege

Lege: Podimahatmaya Tharma Skrevet

Han lytter til pasienten, han sjekker det han kan og sender deg videre hvis han mener det er riktig. I tillegg tar han seg tid til pasienten.

Dårlig førsteinntrykk og virket utilgjengelig i kontakt

Lege: Anders Bjørn Olsen Skrevet

I utgangspunktet har jeg en annen fastlege, men på grunn av ferieavvikling fikk jeg tildelt Olsen, og var noe skeptisk.
Men under/ etter timen satt jeg igjen med en meget stor lettelse over at noen endelig forsto noe jeg ikke har klart å sette ord på selv i alle år.

Det er mange år siden jeg fikk hjelp og min livskvalitet har økt betraktelig etter at jeg fikk riktig behandling fra Olsen.

I mine øyne er han en engel!

den beste lege har hatt.

Lege: Shivendra Nath Kakar Skrevet

Kjempe hyggelig lege, gir deg tid og konsentrasjon er med han alltid når er hos han..
Hvis noe alvorlig sender han meg med engang til spesialist. Og bra til å lytte når jg gir info om meg selv eller barne.
Har han til meg og mine barn, veldig snill lege og gode erfaringer.

ikke så veldig bra nei..

Lege: Anders Bjørn Olsen Skrevet

jeg har vært hos olsen 2 ganger, jeg måtte få ny time 2 ganger, når jeg kom til han om hjelp så søkte han opp hva jeg hadde så sa han du har det og det men det visste jeg allerede.. jeg har gjort research på forhånd men problemet var at han ga meg en ny time så på disse 2 øktene fikk jeg ikke gjort noe som helst nesten bare betale 600kr for ingen grunn.

andre gangen jeg gikk til han så spurte jeg han om 2 spørsmål, ene var om han kunne skrive en beskjed for meg, det gjorde han nå etter det så var det noe viktig jeg hadde lyst til å spørre han om.. og det var noe med huden min som jeg kunne trengt hjelp med fort og da fikk jeg et nei bare et spørsmål per kunde.
nå betalte jeg 600 totalt for et spørsmål. som student så er dette veldig dyrt og jeg fikk nesten ikke noe hjelp til det jeg trengte hjelp med. og ikke bare med det 4ukers vente tid.

nå på disse 4ukene jeg må vente til neste time igjen for å spørre om noe som skjedde med huden min så hadde det blitt så mye at det gikk gjennom nesten hele ryggen min osv. så hadde han hjulpet meg og vært der og latt meg spørre et spørsmål til så hadde det gått fint. så derfor byttet jeg lege. fordi jeg trengte behandling fort for det som skjedde med huden min.
og jeg måtte også vente 1 time ekstra på legekontoret for at han skulle bli ferdig med pasienten sin.

så jeg betalte totalt 600kr, for bare et spørsmål. og han lot meg ikke stille det viktigste spørsmålet som jeg skulle spørre etter det brevet han skrev til meg men han sa "nå skal du ut, bestill en ny time det er maks et spørsmål per pasient" og i tillegg ventet jeg 1 time i skoletid.

Ikke en fem stjerners!

Han er tilstedeværende

Opplever at han tar jobben som 8-16 jobb, og har lite empati for deg som pasient.

Er det noe han ikke forstår faglig, sender han deg til legevakten!

Dyktig, lyttende, løsningsorientert og kunnskapsrik

Lege: Anders Bjørn Olsen Skrevet

Meget fornøyd med Olsen, som har vist en evne til å involvere seg og finne løsninger. Dyktig og kunnskapsrik. Man opplever seg sett og ikke bare en "pasient".

Empatisk og veldig "tilstede"

Lege: Podimahatmaya Tharma Skrevet

Får opplevelsen av å ikke være på "samlebånd" selv om hver pasient har tilmålt tid. Tilstede, empatisk, lyttende. Men også grensesettende, og gir konstruktiv tilbakemelding.

Vår familielege igjennom snart tyve år.

Lege: Anders Bjørn Olsen Skrevet

Dr.Olsen har møtt meg, mannen min og barna mine med klokskap, faglig dyktighet og innsikt. Han er god på sende oss til dyktige spesialister når det er det som behøves. Jeg forsøker å forsikre meg om at han ikke flytter tilbake til Danmark, men blir i Norge og på Lindeberg legesenter. Takk for all god behandling i mange år!