Lindeberg Legesenter AS

Telefonnummer23 14 20 2023 14 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Jerikoveien 5 1067 Oslo

Siste vurderinger av Lindeberg Legesenter AS

Lytter til deg og bryr seg

Lege: Podimahatmaya Tharma Skrevet

Han bruker tid på å lytte og forstå. Og tar deg på alvor, er utrolig glad for å ha han som lege. Har nå flyttet et godt stykke unna Lindeberg, men kommer ikke til å bytte han ut!

Dårlig, ikke seriøs

Lege: Nilam Shakeel Skrevet

Hun tar dessverre ingenting seriøst og på alvor. Hun tuller veldig mye bort og er fornærmende når skal prøve å forkalre, svært mangel på empati og høflighet

Trygg og kunnskapsrik - pasienten i riktig fokus.

Lege: Anders Bjørn Olsen Skrevet

Lege Bjørn Anders Olsen er en imøtekommende, informativ og hyggelig person - gir seg tid til å svare
på medisinske spørsmål på en forståelig måte for
pasienten - om nødvendig tar han telefonisk kontakt
i spesielle tilfelle for å gi en rask avklaring på uforutsette medisinske spørsmål, også i brevs form.
Han tilrettelegger den mest mulige effektive behandlingen rettet mot pasientens sykdomsbilde, også riktig bruk av henvisninger til spesialister med
gode referanser.

Meget godt fornøyd med Bjørn Olsen

Lege: Anders Bjørn Olsen Skrevet

Han følger godt opp, gode tilbakemeldinger etter undersøkelser .
løsningsorientert og en god motivator når det gjelder røykeslutt.

Grundig

Lege: Romana Barucija Skrevet

Romana er en grundig og seriøs lege som har undersøkt og henvist meg videre ved behov.
Når det kommer til området psykisk helse mener jeg at hun ikke strekker til. Med dette mener jeg at hun ikke har forstått mine utfordringer psykisk, samt at hun har valgt å seponere viktige medisiner uten at vi har laget en fremdriftsplan sammen.