Lindeberg Legesenter AS

Telefonnummer23 14 20 2023 14 20 ...
Jerikoveien 5 1067 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Lindeberg Legesenter AS

Effektiv og tillitsfull

Lege: Ali Noaman Ali Al-Ibadi Skrevet

Har hatt Ali som lege et års tid og er veldig fornøyd.
Har hatt helseutfordringer av fysisk og psykisk art, og opplever å bli møtt på en god måte uansett årsak for legebesøk.
Han henviser videre til spesialister og tar meg på alvor.
Jeg har hatt positive erfaringer med e-konsultasjon gjennom helsenorge, der jeg har fått rekvisisjoner og henvisninger med rask respons.
Kunnskapsrik og glimt i øyet, men effektiv og relativt kortfattet.
Restriktiv med hva han skriver ut av sterke medisiner, noe jeg synes er trygt og godt.

Lite pasientvennlig

Lege: Podimahatmaya Tharma Skrevet

Han oppleves som uinteressert og til tider arrogant. Dårlig til å ta pas seriøst, og til å videresende til spesialister/undersøkelser som MR osv.

Styr unna!

Lege: Ali Noaman Ali Al-Ibadi Skrevet

Jeg kom fem minutter for sent til min første time og ble avvist i døren. Deretter fikk jeg faktura for besøket. Veldig dårlig behandling!

Han ser deg, lytter og hjelper

Lege: Podimahatmaya Tharma Skrevet

Jeg har hatt Tharma som fastlege i noen år, og kunne ikke ønsket en bedre lege. Alltid til stedet, lyttende og ønsker oppriktig å hjelpe deg.

Dårligste legen

Lege: Nilam Shakeel Skrevet

Nilam må være den dårligste legen jeg noen gang har vært borti. Så uempatisk og useriøs lege skal du lete lenge etter.. uff.. Hun tar ikke mine plager på alvor og ler bort mye og det føles som hun gjør narr av deg og ikke tror på deg. Jeg ga henne flere sjanser da alle kan ha en dårlig dag, men det var ikke tilfelle her. Jeg bytter fastlege. Denne legen kan jeg ikke anbefale.