Lindeberg Legesenter AS

Telefonnummer23 14 20 2023 14 20 ...
Jerikoveien 5 1067 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Lindeberg Legesenter AS

Anbefaler ikke denne legen til vulvodynipasienter

Lege: Ali Noaman Ali Al-Ibadi Skrevet

Jeg sliter med vulvodyni og opplevde ikke å bli møtt på en god måte av denne legen. Jeg opplevde at han manglet kunnskap om vulvodyni, og videre at han avfeide vulvodyni som en psykisk lidelse. Det oppleves svært frustrerende og sårende når man har en tabubelagt lidelse. Han lyttet ikke til meg, og viste ikke interesse for å undersøke og forstå sykdommer med mindre de var enkle å finne svar på. Jeg stiller meg også kritisk til hans faglige kompetanse.

Dårlig opplevelse

Lege: Ali Noaman Ali Al-Ibadi Skrevet

Verste legen jeg har vært hos. Måtte Dra til han fordi fastlegen min hadde ferie, men det skulle Jeg aldri gjort. Han lytter ikke og bryr seg lite om problemene Jeg har i forhold til helsen min. Avviser dem veldig fort og tar det IKKE seriøst. STYR unna.

Effektiv og tillitsfull

Lege: Ali Noaman Ali Al-Ibadi Skrevet

Har hatt Ali som lege et års tid og er veldig fornøyd.
Har hatt helseutfordringer av fysisk og psykisk art, og opplever å bli møtt på en god måte uansett årsak for legebesøk.
Han henviser videre til spesialister og tar meg på alvor.
Jeg har hatt positive erfaringer med e-konsultasjon gjennom helsenorge, der jeg har fått rekvisisjoner og henvisninger med rask respons.
Kunnskapsrik og glimt i øyet, men effektiv og relativt kortfattet.
Restriktiv med hva han skriver ut av sterke medisiner, noe jeg synes er trygt og godt.

Lite pasientvennlig

Lege: Podimahatmaya Tharma Skrevet

Han oppleves som uinteressert og til tider arrogant. Dårlig til å ta pas seriøst, og til å videresende til spesialister/undersøkelser som MR osv.

Styr unna!

Lege: Ali Noaman Ali Al-Ibadi Skrevet

Jeg kom fem minutter for sent til min første time og ble avvist i døren. Deretter fikk jeg faktura for besøket. Veldig dårlig behandling!