Stine Sandven-Thrane

Autorisasjon (2011)

Kløfta Legesenter Telefonnummer63 92 99 0063 92 99 ...
Gjerdrumsvegen 5 2040 Kløfta
Stine Sandven-Thrane er en av 42 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Stine Sandven-Thrane

Overkjørt pasient, uempatisk lege

Stine er veldig effektiv, men viser lite forstålse for psykiske helseplager og medisinering for dem. 15 minutter er alt man får, følte meg ikke hørt, og overkjørt

Oppleves som partisk og arrogant, dog effektiv og skriver ut resept på dagen. Skulle ønske jeg hadde noe mer positivt og komme med, men om en bare har fysiske helseplager, så for all del gå til Stine, men om du sliter psykisk kanskje best og vurdere noen andre

Arrogant og selvopptatt

Stine er ikke en lege som forstår seg på andre å hva de sliter med.

Jeg føler å kjenner et ubehag når jeg har hvert i kontakt med henne.

Det verste er ikke at det aldri er ledige timer og når du får time så må du vente alt ifra 30 min til et par timer og ille nokk med det blor du sendt ut etter 5 minutter.

Det verste er at du ikke blir hørt av legen samt får du medisin for alt annet en det du sliter med.

Det første møte mitt med stine måtte jeg hå ut å betale på forrhånd siden jeg tydeligvis ikke hadde betalt for en e-konsultasjon?

Jeg anbefaler ikke Stine på noen mulige måter!!

Hardworking and pleasant

Måtte bytte Stine pga flytting fra Kløfta, men min erfaring med henne som lege var stort sett hyggelig. Jeg fikk inntrykk av henne som en veldig empotisk person som lytter nøye. Fra to nylige ulykker: i den ene utførte hun alle nødvendige kontroller, ga meg en henvisning til en spesialist og anbefalte en god lege å gå; i det andre tilfellet fikk jeg ikke en henvisning jeg ønsket, men hun var veldig tålmodig med å svare på mine spørsmål og tvil, behandlingen fungerte til slutt. Anbefales:)

Lite hyggelig

Føler meg hverken sett eller hørt. Hun bruker minst mulig tid med meg. Hun slår meg som uempatisk, ikke forståelsesfull, lite hyggelig, hverken imøtekommende eller koselig.

Oppmerksom og tillitsvekkende

Har akkurat byttet fastlege, og var spent da jeg møtte frem til første time. Den gikk over all forventning, jeg er meget fornøyd. Stine stilte spørsmål, lyttet og virket oppriktig interessert. Det er kjekt å oppleve at man blir tatt på alvor - at legen bryr seg. Dessuten ga hun ikke uttrykk for å ha det for travelt.
Et ekstra pluss i boka fra meg for at hun var så hyggelig, og lett å snakke med.