Kløfta Legesenter

Gjerdrumsvegen 5 2040 Kløfta

Siste vurderinger av behandlere ved Kløfta Legesenter

Fantastisk lege

Lege: Cathrine Tølløfsrud Skrevet

Hun er muligens Norges beste lege. Lytter, stiller spørsmål, undersøker grundig og tar med pasientens synspunkter i betraktning. Noe vanskelig å få time raskt hos hun, ikke rart når hun er så genuin og dyktig som hun er. Svarer raskt på e-konsultasjoner.

Overkjørt pasient, uempatisk lege

Lege: Stine Sandven-Thrane Skrevet

Stine er veldig effektiv, men viser lite forstålse for psykiske helseplager og medisinering for dem. 15 minutter er alt man får, følte meg ikke hørt, og overkjørt

Oppleves som partisk og arrogant, dog effektiv og skriver ut resept på dagen. Skulle ønske jeg hadde noe mer positivt og komme med, men om en bare har fysiske helseplager, så for all del gå til Stine, men om du sliter psykisk kanskje best og vurdere noen andre

Arrogant og selvopptatt

Lege: Stine Sandven-Thrane Skrevet

Stine er ikke en lege som forstår seg på andre å hva de sliter med.

Jeg føler å kjenner et ubehag når jeg har hvert i kontakt med henne.

Det verste er ikke at det aldri er ledige timer og når du får time så må du vente alt ifra 30 min til et par timer og ille nokk med det blor du sendt ut etter 5 minutter.

Det verste er at du ikke blir hørt av legen samt får du medisin for alt annet en det du sliter med.

Det første møte mitt med stine måtte jeg hå ut å betale på forrhånd siden jeg tydeligvis ikke hadde betalt for en e-konsultasjon?

Jeg anbefaler ikke Stine på noen mulige måter!!

Uinteressert og upersonlig

Lege: Ingebjørg Myre Hilstad Skrevet

Familien og jeg har hatt henne som fastlege i mange år. Vært igjennom noen runder med graviditet, samt sykdom hos både meg og barna, og allikevel føles det som det er første gangen hun ser meg hver gang jeg er der.
Virker uinteressert, er upersonlig og vil bruke minst mulig tid. Jeg har satt meg på venteliste hos en annen lege ved samme legekontor.

Hardworking and pleasant

Lege: Stine Sandven-Thrane Skrevet

Måtte bytte Stine pga flytting fra Kløfta, men min erfaring med henne som lege var stort sett hyggelig. Jeg fikk inntrykk av henne som en veldig empotisk person som lytter nøye. Fra to nylige ulykker: i den ene utførte hun alle nødvendige kontroller, ga meg en henvisning til en spesialist og anbefalte en god lege å gå; i det andre tilfellet fikk jeg ikke en henvisning jeg ønsket, men hun var veldig tålmodig med å svare på mine spørsmål og tvil, behandlingen fungerte til slutt. Anbefales:)