Kløfta Legesenter

Gjerdrumsvegen 5 2040 Kløfta

Siste vurderinger av Kløfta Legesenter

Hyggelig, blid og dyktig

Lege: Anne-Kjersti Staveteig Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Staveteig! Jeg blir alltid tatt på alvor, og føler meg trygg hos henne. Hun har mye kunnskap, og tar seg god tid til pasientene sine. Derfor kan det være litt ventetid, men det er naturlig når hun gjør et så grundig arbeid.

Lyttende, vennelig og kunnskapsrik lege

Lege: Anne-Kjersti Staveteig Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Dr Staveteig. Hun tar seg tid til meg og lytter på hva jeg har å si. Hun ser meg som pasient og gir alltid gode råd. Jeg føler meg trygg med hennes anbefalinger. Og hun henviser fort videre om det er nødvendig.
Jeg syns også hun er en veldig blid lege.

Seriøs.

Lege: Ingebjørg Myre Hilstad Skrevet

Min datter og jeg har hatt Ingebjørg siden hun begynte på Kløfta. Føler oss veldig godt ivaretatt fra første stund. Tommel opp fra oss! Håper hun blir på Kløfta til vi er pensjonister 😁

Effektiv og hyggelig

Lege: Ingebjørg Myre Hilstad Skrevet

Holder tiden, henviser videre hvis hun er i tvil. Gir alltid kjapp tilbakemelding på prøver som er tatt, kjapp med fornyelse av resepter ( tilgjengelig på apoteket etter få timer). Føler meg trygg og ivaretatt.

En hyggelig og nøyaktig lege.

Lege: Ingebjørg Myre Hilstad Skrevet

Det var Ingebjørg Myre Hilstad som hadde vakt i Jula ved mitt legekontor hvor jeg har min fastlege. Til tross for mye å gjøre tok hun seg god tid til å lytte på mine plager. Det er første gang jeg har fått behandling hos henne. En lege jeg gjerne kunne ha valgt som fastlege, dersom det skulle bli nødvendig.