Kløfta Legesenter

Solbergvegen 13 2040 Kløfta
Tlf: 63 92 99 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Kløfta Legesenter

Beste legen jeg har hatt

Lege: Jone Vistnes Skrevet

Jone har vært min lege i 9 år. Jeg føler meg trygg,ivaretatt.selv om han er forsinket så gjør det meg ingen ting.han tar seg alltid god tid. Veldig dyktig og blid.stå på Jone!!!

Lege: Cathrine Tølløfsrud Skrevet

Jeg har hatt Dr. Tølløfsrud som fastlege i 12 år. Hun er herlig person og dyktig lege. Jeg er kjempe fornøyd og håper å ha henne som fastlege så lenge det er mulig!

En flott fastlege!

Lege: Espen Madsen Devold Skrevet

Espen er en kjempegod fastlege! Trygg og kunnskapsrik. Et hyggelig menneske et han også😊 Det eneste som trekker ned er legekontorets eeeeeeviglange ventetider,både på å få time og når man sitter på venteværelset.

Veldig bra lege

Lege: Jone Vistnes Skrevet

Jeg har brukt Jone i ca 9 år nå trur jeg. Han er imøtekommende og tar seg god tid til å lytte på det du har å si og gjør de undersøkelser som må til. Han stresser ikke slik at du føler du må forte deg ut. Kan ofte være opptil 1 time forsinket, og selv om det kan være irriterende noen ganger så er det likevel verdt det. Vil ikke bytte ut legen min for alt i verden.

En god lege

Lege: Espen Madsen Devold Skrevet

Jeg har hatt dr. Devold som fastlege i flere år, og opplever han som en god lege. Han lytter, og er ikke redd for å sende videre til spesialist når det er nødvendig.