Kløfta Legesenter

Solbergvegen 13
2040 Kløfta

Solbergvegen 13 2040 Kløfta

Siste vurderinger av Kløfta Legesenter

Skaper tillit og fin å kommunisere med

Lege: Jone Vistnes Skrevet

Han er enkel å kommunisere med å skaper tillit. Ventetid på å komme inn er ofte på 1 time, men det er jeg klar over når jeg kommer. Han tar seg alltid tid og gir meg ingen følelse av å vær på et samelbånd.

Dårlig lege

Lege: Anne-Kjersti Staveteig Skrevet

Det er kjempe vanskelig å få timer hos henne og hun er alltid forsinket. Det virker ikke som hun skjønner problemene mine hun sitter bare i stolen sin og ser på meg med et dømmende blikk. Hun tar opp ting som ikke har noe med det du kom for og gir dårlige råd. Vanskelig å ta opp ting med henne.

Virkelig den beste legen !

Lege: Jone Vistnes Skrevet

En utrolig flink lege. Tar seg god tid, hører på det du har å si . Får deg alltid i godt humør selv om du er lei og har vondt.
Er veldig flink med barna også.

Lege: Espen Madsen Devold Skrevet

Jeg har vært så heldig å få Devold som fastlege, og deler overhode ikke de negative opplevelsene som er skrevet på denne siden. Han tar seg mer enn nok tid til meg, uansett om han er forsinket fra før. Han lytter og setter opp oppfølgingstimer, han er med på møter med nav og arbeidsgiver. Han er rett og slett fantastisk!
Og jeg er "bare" i starten av 20årene, så at han ikke passer til unge pasienter er bare tull.

Den VÆRSTE lege jeg har hatt

Lege: Espen Madsen Devold Skrevet

Mitt siste møte med denne såkalte lege. Før jeg fikk sagt hvorfor jeg hadde bedt om time, reiser han seg opp og sier - i vitnes nærvær - "nei nå må vi slutte av her, for jeg har pasienter å ta meg av jeg", og så går han bort til døren, tar opp denne og vifter meg elegant ut . . .
Jeg har annen fastlege nå . . .