Kløfta Legesenter

Tlf: 63 92 99 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Kløfta Legesenter

En flott fastlege!

Lege: Espen Madsen Devold Skrevet

Espen er en kjempegod fastlege! Trygg og kunnskapsrik. Et hyggelig menneske et han også😊 Det eneste som trekker ned er legekontorets eeeeeeviglange ventetider,både på å få time og når man sitter på venteværelset.

Veldig bra lege

Lege: Jone Vistnes Skrevet

Jeg har brukt Jone i ca 9 år nå trur jeg. Han er imøtekommende og tar seg god tid til å lytte på det du har å si og gjør de undersøkelser som må til. Han stresser ikke slik at du føler du må forte deg ut. Kan ofte være opptil 1 time forsinket, og selv om det kan være irriterende noen ganger så er det likevel verdt det. Vil ikke bytte ut legen min for alt i verden.

En god lege

Lege: Espen Madsen Devold Skrevet

Jeg har hatt dr. Devold som fastlege i flere år, og opplever han som en god lege. Han lytter, og er ikke redd for å sende videre til spesialist når det er nødvendig.

Fornuftig

Lege: Anne-Kjersti Staveteig Skrevet

Kort og presis. Kommer fort til poenget og ærlig. Pakker ikke ting inn.
Er hun usikker så sier hun det og sender videre til spesialist.
Hører på erfaring med egen sykdom.

Skaper tillit og fin å kommunisere med

Lege: Jone Vistnes Skrevet

Han er enkel å kommunisere med å skaper tillit. Ventetid på å komme inn er ofte på 1 time, men det er jeg klar over når jeg kommer. Han tar seg alltid tid og gir meg ingen følelse av å vær på et samelbånd.

Dårlig lege

Lege: Anne-Kjersti Staveteig Skrevet

Det er kjempe vanskelig å få timer hos henne og hun er alltid forsinket. Det virker ikke som hun skjønner problemene mine hun sitter bare i stolen sin og ser på meg med et dømmende blikk. Hun tar opp ting som ikke har noe med det du kom for og gir dårlige råd. Vanskelig å ta opp ting med henne.

Virkelig den beste legen !

Lege: Jone Vistnes Skrevet

En utrolig flink lege. Tar seg god tid, hører på det du har å si . Får deg alltid i godt humør selv om du er lei og har vondt.
Er veldig flink med barna også.

Lege: Espen Madsen Devold Skrevet

Jeg har vært så heldig å få Devold som fastlege, og deler overhode ikke de negative opplevelsene som er skrevet på denne siden. Han tar seg mer enn nok tid til meg, uansett om han er forsinket fra før. Han lytter og setter opp oppfølgingstimer, han er med på møter med nav og arbeidsgiver. Han er rett og slett fantastisk!
Og jeg er "bare" i starten av 20årene, så at han ikke passer til unge pasienter er bare tull.

Den VÆRSTE lege jeg har hatt

Lege: Espen Madsen Devold Skrevet

Mitt siste møte med denne såkalte lege. Før jeg fikk sagt hvorfor jeg hadde bedt om time, reiser han seg opp og sier - i vitnes nærvær - "nei nå må vi slutte av her, for jeg har pasienter å ta meg av jeg", og så går han bort til døren, tar opp denne og vifter meg elegant ut . . .
Jeg har annen fastlege nå . . .

En av de bedre

Lege: Anne-Kjersti Staveteig Skrevet

Blid, hyggelig, nøye. Du blir ordentlig fulgt opp. Kommer gjerne tilbake til henne. Men hun har ikke noen ledig for øyeblikket. Kanskje en vakker dag.

Den verste legen jeg har hatt.

Lege: Sasa Dusanov Skrevet

Jeg anbefaler ikke Dr. Dusanov. Jeg hadde gått på legesenteret i flere år da jeg fikk han da en annen lege sluttet. Jeg har en lang sykdomshistorie som jeg følte han ikke var det minste interessert i. Var ikke enig i forrige leges vurdering av meg, ville bytte ut alle medisinene mine (selv om han kunne lite om sykdommen min, og jeg var fornøyd med medisinene mine).
Skrev bare på pcen hele tiden, lyttet ikke, virket sur.
Eneste positive var at han hadde kort ventetid, men det var sikkert for at han ikke lyttet og ikke hadde fullt opp med pasienter.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Espen Madsen Devold Skrevet

Dr. Devold hører virkelig på pasienten, og setter pasientens helse først. Han er meget medfølende. Han er alltid blid også.

Flinkeste og mest hyggelige jeg har hatt

Lege: Sasa Dusanov Skrevet

Dette er det beste legesenteret jeg har brukt. Sjelden ventetid. Å legene tar seg tid til å høre på deg, stille spørsmål, undersøke osv.

Fin dame

Lege: Anne-Kjersti Staveteig Skrevet

Virker kompetent. Gir blikk kontakt, det er jo ingen selvfølge blant legene. Myndig men med et smil. Travel som alle leger og avslutter fort, men man blir møtt.

Beste legen

Lege: Cathrine Tølløfsrud Skrevet

Hatt den samme legen i 12 år og kan ikke bli mer fornøyd! Jeg er alltid velkommen og snakke med henne om alt.

Ikke fornøyd

Lege: Anne-Kjersti Staveteig Skrevet

Har hatt henne som fastlege i over ett år, og ikke fått noe særlig hjelp når jeg har slitt med smerter i kne og rygg. Hun tror rett og slett ikke på meg, og jeg føler at hun tror jeg er en hypokonder som ikke ønsker og jobbe. Alt jeg ønsker er og bli bra igjen, og jobbe igjen. Eneste hun har gitt meg er masse resepter på smertestillende, og sendt meg avgårde igjen.

Føler ikke at jeg har blitt tatt seriøst, og har nå byttet lege.

Anbefales ikke

Lege: Ingebjørg Myre Hilstad Skrevet

Jeg føler at jeg sjelden blir tatt på alvor. og når jeg blir det så er virker det som om hun ikke kan så mye selv. Hun slår opp og må lese om alt før hun svarer og henvender meg bare videre! Helsesøster på videregående skole kunne svare meg på mer enn min fastlege. Alt for stille og sjenert(?) til å være fastlege etter min mening...

Goood lege

Lege: Espen Madsen Devold Skrevet

Jeg deler ikke de negative meningene om dr devold,fikk han som lege da jeg flyttet til kløfta i 2003 siden da har jeg flyttet to ganger først til Oslo og nå til Eidsvoll kommune uten tanke på å bytte lege.behagelig å snakke med,flink til å lytte og gi diagnose.

Han kan uten tvil bli bedre

Lege: Espen Madsen Devold Skrevet

En lege som har liten tid til å lytte til pasienten, men som er meget rask til å henvise videre til spesialist Tar ekstra betalt for å måle blodtrykk f.eks. Når han ikke er interessert i å ta seg av kanskje litt vanskelige tilfeller er han meget rask til å si ifra at " nå må vi slutte av her, jeg har pasienter å ta meg av jeg" . . .

Bra oppfølging

Lege: Anne-Kjersti Staveteig Skrevet

Hun er alltid blid, føler hun føler godt opp og sjekker nøye så man føler seg trygg på henne. Riser og roser.