Kløfta Legesenter

Gjerdrumsvegen 5 2040 Kløfta

Siste vurderinger av behandlere ved Kløfta Legesenter

Lite interessert når det er komplisert

Lege: Anne-Kjersti Staveteig Skrevet

Byttet til Staveteig for noen år siden da jeg ble anbefalt henne. Etter å ha gått igjennom long covid, føler jeg at hver gang jeg konsulterer med henne blir jeg bare feid unna med en holdning som sier «ta deg sammen». Ved ett par anledninger har jeg oppsøkt legevakta for å få den hjelpen jeg trenger med pusten min, da jeg ikke får noen hjelp av Staveteig. Flere i min familie har henne og er fornøyd, men virker som hun ikke tar seg tid til de litt mere kompliserte pasientene.

Svært hyggelig, dyktig, effektiv og forståelsesfull

Lege: Stine Sandven-Thrane Skrevet

Jeg har jobbet som fysioterapeut på Kløfta i ca 25 år, men aldri vært hos fastlege. Så for ca 4 år siden sjekket jeg hvem som var fastlegen min. Det var en med et uforståelig navn på Furuset Senter. Jeg byttet da til en ny lege på Kløfta legesenter;;; Stine Sandve-Thrane som fikk en ny fastlegestilling og hadde masse ledige plasser. Jeg er utrolig fornøyd med henne og har anbefalt henne til mange av mine pasienter. Anbefales på det sterkeste

Super lege!

Lege: Jone Vistnes Skrevet

Vistnes er så godt og komme til. Han dømmer deg ikke og svar får jeg på det jeg lurer på.
Anbefales.en resept.
Men han er en opptatt lege. Lang ventetid for og få time og tar litt for lenge og fornye en resept. Må bestille en uke før tiden og da hender det ofte at kontoret stopper resepten og da blir det bare krøll. Men ta det opp med Vistnes så går det bra en stund.
E konsultasjon er nesten en vits haha men bytter ALDRI

Dårlig kommunikasjon

Lege: Jone Vistnes Skrevet

Jeg Får aldri svar på det jeg sender til han,virker slik han er ikke orientert nok om sine pasienter og sette seg ikke godt nok i dems sykehistorie, har aldri noen gang følte meg så lite bevart av en lege som jeg har gjort med denne legen.

genuint opptatt av pasientens ve og vel

Lege: Stine Sandven-Thrane Skrevet

Har hatt Stine som fastlege i snart 2 år. og er veldig fornøyd med henne. Føler at hun klarer å ivareta meg de 15 minuttene som vi har satt av. Opplever henne som effektiv men ikke travel . Kjempepositivt at hun skriver henvisninger mens man er på time. Resepter kommer år de skal.Henviser dersom det er nødvendig . Bare posive opplevelser til nå

h