Kløfta Legesenter

Telefonnummer63 92 99 0063 92 99 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gjerdrumsveien 5 2040 Kløfta

Siste vurderinger av Kløfta Legesenter

Meget dyktig.

Lege: Cathrine Tølløfsrud Skrevet

Jeg har hatt Cathrine som fastlege i mange år. Hun er en meget dyktig og grundig lege. Aldri fornøyd før alle undersøkelser er fullført etter føre var prinsippet. En ENESTÅENDE lege og person.

Lite medmenneskelig og lytter ikke

Lege: Ingebjørg Myre Hilstad Skrevet

Hun får pssienten til å føle seg dum fordi hun ikke viser noe form for forståelse og gir sjelden uttrykk for at hun bryr seg. Vært hos henne mye, og har egentlig bare følt meg som en hypokonder. Byttet lege og etter det har jeg funnet ut av flere av tingene jeg kom til henne for flere ganger. Hu tar ikke pasientene sine på alvor og har etter min mening ingenting som lege å gjøre da hun er mer hoven og lite medmenneskelig enn de fleste menneskene jeg har møtt

Beste fastlegen

Lege: Jone Vistnes Skrevet

Har hatt denne fastlegen i flere år. Fornøyd med at han lytter, tilstedeværende, nøyaktig, fint med svar på blodprøver innen kort tid. Følger opp resepter innen tiden.
Vil anbefale denne fastlegen.
Liker Kløfta legekontor generelt. Systemet på nett for timebestilling , akutt timer , sekretærer og sykepleiere. Velfungerende.

Trygg og imøtekommende

Lege: Anne-Kjersti Staveteig Skrevet

Hyggelig lege, får raskt time, får henvisning til spesialist når det er påkrevd. Alltid smilende og imøtekommende.

Lege: Sasha Dushanov Skrevet

En fastlege som ser deg, hele deg. Ser deg i øynene og lytter til hvert eneste ord. Meget kunnskapsrik og trygg.