Kløfta Legesenter

Gjerdrumsvegen 5 2040 Kløfta

Siste vurderinger av behandlere ved Kløfta Legesenter

Tillitsskapende førsteinntrykk

Lege: Stine Sandven-Thrane Skrevet

Jeg har legeskrekk og er derfor veldig avhengig av å ha en lege jeg har tillit til. Nå måtte jeg bytte fastlege pga en viktig undersøkelse, og var veldig spent på hvordan byttet skulle gå. Men det kunne ikke gått bedre! Jeg ble møtt av vennlige helsesekretærer på telefonen, som viste forståelse for situasjonen og ville hjelpe meg. Jeg fikk time dagen etter fastlegebyttet, og ble møtt av en veldig hyggelig lege som tok meg og bekymringene mine på alvor. Hun tok den tiden jeg trengte, undersøkte meg grundig, kommuniserte godt og henviste meg videre. Hun svarte også veldig raskt på melding/ e-konsultasjon og fulgte meg opp med telefonkonsultasjon. Førsteinntrykket var så tillitsskapende at jeg gruer meg ikke til å ta kontakt igjen. Jeg er glad for at Stine hadde ledig plass til meg.

Overaskende negativ

Lege: Sasha Dushanov Skrevet

Jeg har hatt denne legen nå i flere år og dermed gitt legen flere sjanser, dersom du er overvektig kan du bare glemme å få noe hjelp uansett hva som feiler deg, for dersom du er litt overvektig får du ordrett bare beskjeden "Det er fordi du er feit" slik skal ikke en lege holde på.
Har kunn opplevd en gang å bli tatt seriøst og det var en gang jeg fikk totalt sammenbrudd på kontoret annet en det så skal vist ingenting sjekkes skikkelig bare få flest mulig gjennom kontoret, der ligger prioriteter.

Dyktig, men man føler seg til bry

Lege: Anne-Kjersti Staveteig Skrevet

Virker kunnskapsrik. Men de siste gangene jeg har kontaktet henne, oppleves hun som stresset og lei. Hun ønsker å bli fortest mulig ferdig med timen, og jeg føler ikke at jeg kan ta opp ting som bekymrer meg. Jeg føler meg til bry.

Trygg

Lege: Ingebjørg Myre Hilstad Skrevet

Opplever at jeg er trygge hender når jeg er hos Hilstad. Alt blir sjekket og tatt på alvor! Prøver blir tatt hvis det er nødvendig og hun henviser videre når det er behov for det.

BEDRE KUNNE IKKE VÆRE

Lege: Sasha Dushanov Skrevet

Han lytter, ser på deg, på alle dine problemer, han virker veldig interessert ut, tar alle prøvene og forklarer detaljert om hva som hendt med deg. Tar telefon til å ringe videre, sender hengvisning med enn gang ved behov og husker absollut alt fra før! Han er definitiv det beste jeg kunne ha!

Anbefaler 100%!!