Kløfta Legesenter

Gjerdrumsvegen 5 2040 Kløfta

Siste vurderinger av Kløfta Legesenter

Veldig dyktig

Lege: Sasha Dushanov Skrevet

Jeg opplever han som meget dyktig lege, han vet hva han snakker om. Tar seg tid til å forklare hva som er årsak til problemet. Veldig fornøyd! Bare godt å si om denne legen!

Dyktighet fra A til Å

Lege: Ingebjørg Myre Hilstad Skrevet

Jeg har hatt Ingebjørg som fastlege i flere år. Hun er imøtekommende og tar deg og dine problemer på alvor. Flink til å henvise videre og også til å følge opp prøveresultater. Har bare positive erfaringer med henne så kjenner meg overhode ikke igjen i flere av tilbakemeldingene som har blitt gitt. Kan trygt anbefale henne til andre!

Trygg og seriøs!

Lege: Ingebjørg Myre Hilstad Skrevet

Min datter og jeg har nå hatt Dr.Hilstad i mange år. Vi vil meddele at vi fortsatt er meget godt fornøyd, og føler oss godt ivaretatt. Hun er også blid og omgjengelig.

Landets beste lege

Lege: Espen Madsen Devold Skrevet

En så fantastisk lege skulle man hatt overalt, tar seg alltid tid selv om det er forsinkelser, stiller opp i møter og følger opp tett. Utrolig kunnskapsrik og dyktig lege. Har selv hatt han i mange år og er super fornøyd.

Kunnskapsrik.

Lege: Espen Madsen Devold Skrevet

Kan ikke finne en bedre lege som følger opp sine pasienter. Han er fastlege for mine barn og meg. Jeg kan til og med ringe bort, legge igjen beskjed så ringer han utpå efta/ kveld. Følger også tett opp om man er langtissykemeldt.