Kjell Buvarp Dyrop

Autorisasjon (2013)

Kjell Buvarp Dyrop er en av 58 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Kjell Buvarp Dyrop

Har aldri følt meg mer ivaretatt, sett og trygg.

Må være Norges beste lege, som mann har jeg ikke flydd ned dørene til legene gjennom årene.
Men livet snur fort når helsa får en real smell på flere måter, og det å ha Kjell som fastlege har reddet mitt liv.

Han bruker den tiden som trengs for å hjelpe pasientene, utrolig god til å lytte, ser og leser meg som en åpen bok.
Han er utrolig grundig, nøyaktig, kunnskapsrik, nyskjerrig og søkende etter svar og løsninger.
Ærlig og direkte, helt perfekt.

Kan ikke rose han godt nok rett og slett <3

Samme gjelder teamet på Legesenteret, utrolig god service.

Dyktig

Kjempedyktige lege, god til å lytte, har tid til å høre på det jeg har å si.gir gode råd, finner alltid en løsning

Fantastisk

En utrolig kompetent, godhjertet og ydmyk lege. En ekstraordinær person og lege! Han søker kunnskap hos andra da han selv er usikker å det er et tegn på skikkelighet.

Fantastisk

Kjell var min lege i 2 år, var ufattelig trist å måtte bytte lege. Han hadde alltod god tid til å lytte til pasienten,kom med gode råd, og var rett og slett fantastisk.
Jeg har vært borti leger jeg ikke har vært så fornøyd med, så å endelig få en som hadde god tid til meg og min baggasje var veldig godt.

Meget hyggelig

Flink lege som jeg følte meg trygg hos. Tok sin tid og gjorde nøye vurdering. Slike leger skulle det ha vært flere av.