Kjell Buvarp Dyrop

Lilletorget legekontor (Sarpsborg)

2013

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Kjell Buvarp Dyrop er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Kjell Buvarp Dyrop

Rolig og grundig

Har han som fastlege til meg og alle mine 3 barn. Han har et svært «behagelig vesen» og er rolig og betryggende i alle situasjoner. Nå har jeg gått til han i ulike situasjoner, og han er like rolig i akutt situasjoner som han er ellers. Han er grundig og henviser raskt videre dersom det er behov for det. Er svært takknemlig for å ha han som fastlege 😊

Ble sett - ble hørt!

Dr. Dyrop har virkelig vært der for meg gjennom angst, depresjon og ulike fysiske plager de siste 4 årene. Ikke lang ventetid og jeg har alltid blitt møtt med forståelse. Anbefaler han til alle som gruer seg til legebesøk generelt eller er redd for å ikke bli hørt. Er det en ting jeg har lært etter å ha vært pasient hos han, så er det at ingen spørsmål er dumme og ingen plager er for små til å tas opp :)

Flytter jeg tilbake til Sarpsborg, skal jeg definitivt bytte tilbake til han som min fastlege!

Trygged lege

Flink snill lege, hører godt på meg med, og klar å hjelpe over mine behov.
Han har mange alternativ og tips som kan vise med.
Takk kjell

Utrolig rolig og behageli person

Fikk akkutthjelp av ham, og fikk med en gang en indre ro. Tok god tid med meg. Tok ting nøye og lovte selv og følge meg opp.

Utrolig rolig og flink

Bruker han både til meg selv og barna. Han tar seg god tid, er nøye og flink! Anbefales på det sterkeste!