Kjell Buvarp Dyrop

Autorisasjon (2013)

Kjell Buvarp Dyrop er en av 51 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Kjell Buvarp Dyrop

Hyggelig

En lege som snakker og hører på hva du har på hjertet. Hyggelig og godt humør, han er en flink lege. Kan anbefales.

Kunnskapsrik, hyggelig og blid

Imøtekommende, blid, flink til å stille spørsmål, har humor, kan alt og tar seg tid til pasienten han har foran seg.

Tommel opp!

Behagelig og tydeligvis kunnskapsrik! Føler meg heldig i valg av fastlege! Han tar til og med småkirurgisk inngrep ( fjerning av føflekker etc på stedet) noe jeg tidligere alltid har blitt henvist til andre med og med masse ekstra kostnad.

Rolig og grundig

Har han som fastlege til meg og alle mine 3 barn. Han har et svært «behagelig vesen» og er rolig og betryggende i alle situasjoner. Nå har jeg gått til han i ulike situasjoner, og han er like rolig i akutt situasjoner som han er ellers. Han er grundig og henviser raskt videre dersom det er behov for det. Er svært takknemlig for å ha han som fastlege 😊

Ble sett - ble hørt!

Dr. Dyrop har virkelig vært der for meg gjennom angst, depresjon og ulike fysiske plager de siste 4 årene. Ikke lang ventetid og jeg har alltid blitt møtt med forståelse. Anbefaler han til alle som gruer seg til legebesøk generelt eller er redd for å ikke bli hørt. Er det en ting jeg har lært etter å ha vært pasient hos han, så er det at ingen spørsmål er dumme og ingen plager er for små til å tas opp :)

Flytter jeg tilbake til Sarpsborg, skal jeg definitivt bytte tilbake til han som min fastlege!