Waleed Ben Saleem

Autorisasjon (2010)

Schouslegene DA Telefonnummer23 15 61 0023 15 61 ...
Trondheimsveien 2, Postboks 4778 Sofienberg 0506 Oslo
Waleed Ben Saleem er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Waleed Ben Saleem

Uinteressert, sløv

Etter mitt andre besøk hos denne fastlegen, ser jeg meg nødt til å bytte snarest.

Jeg opplever at man må tigge, trygle og be for at han skal forstå hvilke behov jeg har. Jeg føler meg uglesett og mistenkeliggjort fra første sekund.

Etter en vond og komplisert tanntrekking, der jeg ikke har klart å jobbe, ble keg fortalt at en tanntrekk som han selv har gjort tidligere i livet, ikke kan være så mye verre for meg enn ham selv, dermed var en utvidet sykemelding helt uaktuelt.

Et hvert spørsmål om medisiner blir også møtt med skepsis og laber interesse.

Han virker sløv og lite interessert i annet enn å sluse meg gjennom et raskest mulig møte.

Dette er ikke en fastlege jeg vil anbefale noen å møte den dagen dere har behov for hjelp.

Det hjelper ikke at resepsjonsdamen snakker svært dårlig norsk, noe som har ført til missforståelser som har skapt stres og uro.

Faglig meget dyktig

Vi som familie har hatt Waleed Ben Saleem som fastlege siden 2013. Mor er født i 1976, far er født i 1965, vår sønn er født i 2004 og vår datter er født i 2019. Vår familie har hatt andre leger i denne perioden da Waleed jobbet i Trømsø ett år og han flyttet praksis fra Trøgstad til Oslo. Vi har vært og er så fornøyd med denne legen at vi har alle valgt å reise til Oslo for legetime. Dette sier vel det meste? Han har alltid pasienten i fokus, tar seg tid til å lytte og undersøke. Er det nødvendig, sendes man videre til spesialister. Ingen av oss har hatt noen negative erfaringer på noen som helst måte og denne legen kan anbefales på det varmeste.

Anbefales ikke

Jeg føler ikke at jeg blir tatt på alvor som pasient da han oppleves som likegyldig. Det hadde vært bedre om han tok seg tid til å lese nøye gjennom min pasientjournal og være løsnignsorientert.
Det er vanskelig å kommunisere med ham.
Kommunikasjon med ham er som regel en negativ opplevelse.

Omsorgsfull og empatisk

Hadde Haaverstad, så fikk jeg Waleed. Er strålende fornøyd med Waleed. Makan til god service skal man leite lenge etter. Svarer kjapt på meldinger, er direkte (noe jeg digger), alltid blid og imøtekommende. Han er kunnskapsrik og lyttende.

Veldig fornøyd

Dyktig og hyggelig lege. Veldig fornøyd med behandlingen som sønnen vår fikk av han. Anbefaler på det sterkeste