Mantas Zemaitis

Hov Legesenter

2009

Hov Legesenter Telefonnummer61 12 65 0061 12 65 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hovsbakken 3 2860 Hov
Mantas Zemaitis er en av 6 fastleger i Søndre Land

Siste vurderinger av Mantas Zemaitis

Trygg, hyggelig, en du kan betro deg til!

En fantastisk lege som bryr seg om deg og er alltid en humørspreder! Han gir seg ikke før han har funnet ut alt som trengs å vite! Enestående!

Veldig fornøyd, pasienten i fokus.

Etter å ha hatt en del fastleger i løpet av årene, flere steder i landet, har jeg endelig funnet en som jeg føler ser meg som pasient og som tar veloverveide beslutninger. Skulle det være noe han ikke kan gi svar på så henviser han deg til noen som kan. Tror dette først og fremst kommer av, slik jeg opplever han, at han er flink til å ikke stresse og dermed skaper en trygg og rolig stemning med pasienten i fokus.

Hvis det skulle være noe å utsette må det være at han omtrent alltid er noe forsinket, imidlertid jeg ser på dette som greit. Det fordi han alltid bruker god tid hvis man trenger det. Noen ganger ser jeg at pasienter også bare bruker 5 min inne hos han, så han bruker nok ikke unødvendig mye tid hvis ting lar seg gjøre raskt og enkelt.

Dette med at han alltid har brukt god tid på meg gjør at jeg synes det er mye lettere å forstå at han kan være noe forsinket, nettopp fordi jeg verdsetter stort at han faktisk bruker god tid og ikke stresser når pasienten behøver den roen. Stressende leger som omtrent kaster deg ut døra 5-10 min før timen er slutt er noe av det verste jeg vet. Dette gjelder ikke Mantas. Til tider kan det være noe lang ventetid, men dette tror jeg også skyldes populariteten hans, pasientlisten er som oftest fylt opp og er det noen jeg har hørt andre i bygda anbefale, er det Mantas.

Når det kommer til kontorpersonalet har jeg derimot en helt annen oppfatning. De virker lite interresert, stiller spørsmål de ikke har noe å gjøre med, samt at jeg har opplevd de frekke både mot meg, men også mot andre. Rommet hvor man står for å skulle snakke med personalet i skranken, spesielt skyvedøren som går opp bare man beveger seg der inne burde vært gjort noe med. Den ordningen gjør at folk på venterommet fort ufrivillig får med seg hva de faktisk snakker om, samt at jeg har sett eldre og andre med dårlig funksjonsevne bli klemt i skyvedørsåpningen.

Men Mantas som fastlege er absolutt å anbefale ut i fra mine erfaringer :)

Til stede !

Meget kompetent og helt til stede i konsultasjoner.
Setter av den tid som trengs. Er alltid sindig.
Samt trivelig kar !

God lege

han tar seg tid og hører på pasientene, bruker ikke sykemeld som valg uten at dette er nødvendig så sjansen for og gå hjemme for "vondt i viljen" blir vanskelig noe som er bra,

bra lege

jeg er stor fornøyd med leggen min han tar seg god tid til sine pasienter :) og dette er ikke mange leger som gjør i dag dem har det for travelt med pasientene sine og det er ikke bra i det lange løp