Hov Legesenter

Hovsbakken 3 2860 Hov

Siste vurderinger av Hov Legesenter

Fantastisk fastlege.

Lege: Reda Slavinskiene Skrevet

Varm og forståelsesfull. Lytter, forklarer og henviser til "spesialtjenester" ved behov; være seg CT, MR, røntgen, lungelege, psykolog, avd. for diagnostikk av osteoperose etc. Snakker, på tross av utenlandsk opprinnelse, perfekt norsk. Alt i alt; virkelig en fastlege jeg kommer til å "klore" meg fast til!

Fornøyd

Lege: Sherehan Shaban Maty Atya Skrevet

Veldig fornøyd med Sherehan, brukt henne lite men har virkelig blitt tatt seriøst de gangene det var nødvendig. Ringer andre instanser ved behov, tydelig og dyktig lege.

Veldig kunnskapsrik

Lege: Anna Brandslien Skrevet

Forståelsesfull, rolig, trygg og meget kunnskapsrik. Hun er hele tiden oppdatert på beskjeder/epikriser o.l

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Anna Brandslien Skrevet

Anna er en super lege. Føler meg sett og tatt på alvor. Henviser raskt videre. Utfører jobben sin på en utmerket måte

Meget dyktig fastlege!

Lege: Anna Brandslien Skrevet

Hun har vært fastlegen min i ca 7 år. Hun er en dyktig lege som kan jobben sin. Det er ikke ofte jeg må til en lege, men hver gang jeg har en time hos henne, så er hun effektiv og hjelper meg alltid. Hun lytter til alt jeg har å si samtidig som hun gjør jobben sitt utmerket. Jeg er så glad til at jeg byttet til henne!