Hov Legesenter

Hovsbakken 3 2860 Hov

Siste vurderinger av behandlere ved Hov Legesenter

Faglig meget dyktig.

Lege: Anna Brandslien Skrevet

Tar seg tid til og lytte. Rask til og lese seg opp på epikriser og vurderinger som kommer fra andre instanser. Faglig dyktig.

Veldig bra

Lege: Esben Selmer Buhl Skrevet

Veldig dyktig og grundig lege med mye kunnskap. Rask til å henvise videre. Føler at han ser meg og tar meg på alvor. Beste fastlegen jeg har hatt.

Dårlig

Lege: Esben Selmer Buhl Skrevet

-Det var mitt første og siste besøk hos denne legen. Han kommer ikke til å huske meg, for, han så meg ikke. Han var uempatisk og arrogant, og bagatelliserte mine plager. Jeg følte bare at jeg plaget ham, og siden jeg var hans siste pasient for dagen, virket han mest interessert i å få meg ut døren fortest mulig. Forslagene han kom med til meg, var direkte fornærmende, jeg ble veldig lei meg da jeg gikk derfra og hadde aller mest lyst til å grine. Av mine to fantastiske leger på en annen kant av landet, er jeg vant til å bli behandlet med verdighet og respekt, så jeg krysser fingrene for at jeg har mer hell med meg nå når jeg bytter til en annen fastlege.

Forferdelig opplevelse!

Lege: Mantas Zemaitis Skrevet

Denne legen tar deg ikke seriøs, etter flytting til Hov byttet jeg til denne fastlegen i og med det var så mange gode tilbakemeldinger på siden her om han.
Jeg opplevde det motsatte. Han lyttet ikke til det jeg hadde å si og hjalp meg ikke videre, byttet til annen lege jeg er mye mer fornøyd med som ikke minst lytter og prøver å sette seg inn i din situasjon.

Gjør jobben sin

Lege: Sherehan Shaban Maty Atya Skrevet

En som virkelig tar tak i de problemer en måtte ha.
Dyktig og effektiv.
Gir hastetimer om det trengs.
Sender deg til full sjekk på sykehus eller annen institusjon, veldig raskt.