Hov Legesenter

Hovsbakken 3 2860 Hov

Siste vurderinger av behandlere ved Hov Legesenter

Dårlig

Lege: Esben Selmer Buhl Skrevet

-Det var mitt første og siste besøk hos denne legen. Han kommer ikke til å huske meg, for, han så meg ikke. Han var uempatisk og arrogant, og bagatelliserte mine plager. Jeg følte bare at jeg plaget ham, og siden jeg var hans siste pasient for dagen, virket han mest interessert i å få meg ut døren fortest mulig. Forslagene han kom med til meg, var direkte fornærmende, jeg ble veldig lei meg da jeg gikk derfra og hadde aller mest lyst til å grine. Av mine to fantastiske leger på en annen kant av landet, er jeg vant til å bli behandlet med verdighet og respekt, så jeg krysser fingrene for at jeg har mer hell med meg nå når jeg bytter til en annen fastlege.

Forferdelig opplevelse!

Lege: Mantas Zemaitis Skrevet

Denne legen tar deg ikke seriøs, etter flytting til Hov byttet jeg til denne fastlegen i og med det var så mange gode tilbakemeldinger på siden her om han.
Jeg opplevde det motsatte. Han lyttet ikke til det jeg hadde å si og hjalp meg ikke videre, byttet til annen lege jeg er mye mer fornøyd med som ikke minst lytter og prøver å sette seg inn i din situasjon.

Gjør jobben sin

Lege: Sherehan Shaban Maty Atya Skrevet

En som virkelig tar tak i de problemer en måtte ha.
Dyktig og effektiv.
Gir hastetimer om det trengs.
Sender deg til full sjekk på sykehus eller annen institusjon, veldig raskt.

Svært fornøyd!

Lege: Anna Brandslien Skrevet

Jeg har slitt med migrene i mange år, og har hatt ueffektive nesesprayer og tabletter gjennom årene. Anna Brandslien var veldig dyktig på dette området, og gav meg nye tabletter, og nå får jeg svært mindre kraftige anfall. Hun var veldig forståelsesfull, tilgjengelig og dyktig, fantastisk fastlege, har ikke tenkt å bytte hun ut så lenge hun jobber på Hov eller i nærheten!

Fantastisk fastlege.

Lege: Reda Slavinskiene Skrevet

Varm og forståelsesfull. Lytter, forklarer og henviser til "spesialtjenester" ved behov; være seg CT, MR, røntgen, lungelege, psykolog, avd. for diagnostikk av osteoperose etc. Snakker, på tross av utenlandsk opprinnelse, perfekt norsk. Alt i alt; virkelig en fastlege jeg kommer til å "klore" meg fast til!

Dette er en Pluss-tjeneste.