Hov Legesenter

Hovsbakken 3 2860 Hov

Siste vurderinger av behandlere ved Hov Legesenter

Svært fornøyd!

Lege: Anna Brandslien Skrevet

Jeg har slitt med migrene i mange år, og har hatt ueffektive nesesprayer og tabletter gjennom årene. Anna Brandslien var veldig dyktig på dette området, og gav meg nye tabletter, og nå får jeg svært mindre kraftige anfall. Hun var veldig forståelsesfull, tilgjengelig og dyktig, fantastisk fastlege, har ikke tenkt å bytte hun ut så lenge hun jobber på Hov eller i nærheten!

Fantastisk fastlege.

Lege: Reda Slavinskiene Skrevet

Varm og forståelsesfull. Lytter, forklarer og henviser til "spesialtjenester" ved behov; være seg CT, MR, røntgen, lungelege, psykolog, avd. for diagnostikk av osteoperose etc. Snakker, på tross av utenlandsk opprinnelse, perfekt norsk. Alt i alt; virkelig en fastlege jeg kommer til å "klore" meg fast til!

Fornøyd

Lege: Sherehan Shaban Maty Atya Skrevet

Veldig fornøyd med Sherehan, brukt henne lite men har virkelig blitt tatt seriøst de gangene det var nødvendig. Ringer andre instanser ved behov, tydelig og dyktig lege.

Veldig kunnskapsrik

Lege: Anna Brandslien Skrevet

Forståelsesfull, rolig, trygg og meget kunnskapsrik. Hun er hele tiden oppdatert på beskjeder/epikriser o.l

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Anna Brandslien Skrevet

Anna er en super lege. Føler meg sett og tatt på alvor. Henviser raskt videre. Utfører jobben sin på en utmerket måte