Caroline Christine Mowinckel

Autorisasjon (2005)

Østerås Legekontor Telefonnummer67 16 75 7067 16 75 ...
Otto Ruges vei 80 1361 Østerås
Caroline Christine Mowinckel er en av 127 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Caroline Christine Mowinckel

Imøtekommende, omsorgsfull og effektiv

Blitt veldig godt ivaretatt gjennom en vanskelig tid. Hun har vist stor forståelse og gitt den nødvendige støtte. Veldig rask og effektiv uten for mye "dill". Veldig fornøyd med min fastlege.

Flink, effektiv og omsorgsfull

Har hatt Caroline Mowinckel som fastlege i flere år nå, både selv og til barna. Er veldig fornøyd med henne og anbefaler henne videre.
Noe ventetid må ofte påregnes.

Beste legen jeg har hatt

Caroline er virkelig den beste fastlegen jeg har hatt. Hun tar meg seriøst, og finner riktige medisiner til meg uten så mye om og men. Hun hjelper meg med det meste, og jeg føler meg virkelig «sett» og tatt vare på av henne. Flere i familien min har brukt/ bruker Mowinckel nå, og alle er like fornøyde. Anbefales på det sterkeste!

Anbefaler ikke

Din behov for hjelp er ikke i prioritet. Det er mulig at du får ikke hjelp når det trenges. Jeg traff slik behandling to ganger og nå bytter jeg lege.

Helt ok fastlege

Byttet fastlege til Kristin. Hun er hyggelig, men har ellers ikke gjort et spesielt bra inntrykk. Ble informert om noe av henne som ikke stemte i det hele tatt, og sitter igjen med inntrykk av at hun ikke har veldig god kontroll.. var heller ikke spesielt fornøyd med legekontoret, så jeg bytter nokk fastlege igjen