Caroline Christine Mowinckel

Otto Ruges vei 80 1361 Østerås
Tlf: 67 16 75 70 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Caroline Christine Mowinckel er en av 107 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Caroline Christine Mowinckel

Meget fornøyd med Caroline som fastlege

Caroline har vært min fastlege i tre år. Hun er faglig dyktig og effektiv. Caroline har min fulle tillitt som fastlege, har beholdt henne etter at jeg flyttet til Oslo.

Stresset/sint

Stiller diagnose før halvparten av symptomene er kjent. Tar deg ikke seriøst og gjør ikke jobben sin skikkelig. Skjelver mye og dette gjør det ubehagelig ved enkelte undersøkelser og prosedyrer der det trengs en stødig hånd. Gjør halve jobben, kjefter fordi man bruker opp hennes tid og tar betalt for alt.

Dr. Quik fix!

Diagnosen var tatt før jeg hadde rukket å sette meg i stolen. Var ikke interessert i å undersøke eller spørre så mye. Manglet sosiale antenner og evnen til å kommunisere. Verste legen jeg har vært hos. Heldigvis er det mange andre flotte leger på Østerås som har evnen til å møte sine pasienter. Dr. Mohwinkel har litt å lære fra de andre.
Anbefales ikke!

En god lege som tar meg på alvor

Jeg har i min tid som kronisk syk (har blitt mange år nå) hatt flere fastleger, Dr. Mowinckel opplever jeg tar meg på alvor. Hun er god til å lytte og jeg opplever hennes empatiske evne som meget god. Hun får meg i min situasjon til og føle meg "hørt og lagt merke til" da jeg opplever hun stiller meg de rette spørsmålene. ANBEFALES

dårlig på menneskelig kontakt

Føler hun ikke lytter ordentlig og er litt ovenpå og ned, sliter med å bli tatt alvorlig hos henne. tror hun er god på det teoretiske men må jobbe litt med sitt møte med mennesker