Caroline Christine Mowinckel

Otto Ruges vei 80 1361 Østerås
Caroline Christine Mowinckel er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Caroline Christine Mowinckel

dårlig på menneskelig kontakt

Føler hun ikke lytter ordentlig og er litt ovenpå og ned, sliter med å bli tatt alvorlig hos henne. tror hun er god på det teoretiske men må jobbe litt med sitt møte med mennesker

Flink og hyggelig

Hatt henne som fastlege i ca. 2 år. Husker deg som pasient, og jeg føler meg sett og hørt. Stresser ikke.

Veldig dyktig lege.

Jeg er veldig fornøyd med Caroline Mowinckel som min fastlege. Hun er dyktig, empatisk og grundig.

Ikke at det er så viktig, men jeg venter sjeldent lenge på venteværelse.

Hun anbefales!

Ikke fornøyd

Min erfaring med Caroline er dessverre dårlig.
Hun tar seg ikke tid til å lytte, og det føltes ut som hun var ferdig med sin diagnose før jeg hadde satt meg ned. Jeg har ikke følt meg så dårlig behandlet av noen lege før. Totalt respektløs. Min mor har også Caroline som fastlege og hun sitter også med den samme følelsen.

Hun burde faktisk lytte til det man har å si, hun burde vise respekt og hun burde huske å henvise/bestille time hos de rette instansene.

Kommunikativ og åpen

Har god evne til å kommunisere, inkludert evne til å stille åpne spørsmål. Informerer også godt slik at pasienten slipper å bekymre seg unødig. Hun er god til å følge opp.

Selve legekontoret kan gjøres mye mer tilgjengelig. Under ett besøk opplevde jeg å hjelpe til sammen tre pasienter gjennom tunge dører og over unødige terskler.