Caroline Christine Mowinckel

Østerås Legekontor

2005

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Østerås Legekontor
Otto Ruges vei 80 1361 Østerås
Caroline Christine Mowinckel er en av 107 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Caroline Christine Mowinckel

Anbefaler ikke

Din behov for hjelp er ikke i prioritet. Det er mulig at du får ikke hjelp når det trenges. Jeg traff slik behandling to ganger og nå bytter jeg lege.

Helt ok fastlege

Byttet fastlege til Kristin. Hun er hyggelig, men har ellers ikke gjort et spesielt bra inntrykk. Ble informert om noe av henne som ikke stemte i det hele tatt, og sitter igjen med inntrykk av at hun ikke har veldig god kontroll.. var heller ikke spesielt fornøyd med legekontoret, så jeg bytter nokk fastlege igjen

Ingen hjelp å få

Ble ikke trodd, selv ikke etter jeg hadde vært lagt inn på sykehus fikk jeg noe forståelse. Fikk høre «det kunne vært verre». Anbefaler ikke.

Omhyggelig, Omsorgsfull, Oppmerksom

Mowinckel tar meg som pasient alvorlig, og jeg trenger aldri uroe meg for at hun misforstår eller syns jeg overdriver ... Hun forstår at helse angår hele mennesket. Hun er nøyaktig og effektiv, men tar seg også tid til å berolige og oppmuntre. Jeg syns jeg er heldig som har fått Mowinckel som min fastlege.

Meget fornøyd med Caroline som fastlege

Caroline har vært min fastlege i tre år. Hun er faglig dyktig og effektiv. Caroline har min fulle tillitt som fastlege, har beholdt henne etter at jeg flyttet til Oslo.