Jon Arne Ødegaard

Tlf: 61 32 46 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Jon Arne Ødegaard er en av 9 fastleger i Lunner

Siste vurderinger av Jon Arne Ødegaard

Fantastisk god lege!

Vært fastlegen min i 16 år. Veldig godt faglig nivå og eksemplarisk oppfølging. Tenk en lege som ringer deg på kvelden og sjekker hvordan det går.
Det er med stor beklagelse jeg bytter fastlege, men når jeg bor mange mil fra legen min har jeg til slutt måtte bytte lege. Med sorg i hjertet.

Det finnes ikke ord for hvor mye dette mennesket betyr for meg

Han er ikke bare en lege, han er et medmenneske, og tvers igjennom godhjertet.
I tillegg følger han alltid opp, ringer når han skal.
Uten ham, ville jeg ikke stått på bena i dag.
20 år som min lege, og det skal han heldigvis være så lenge han fortsatt arbeider.
Jeg kan trygt anbefale ham.

Norges flinkeste lege

Han er tilstedeværende og hører på hva du har å si og gir seg ikke før han finner ut hva som feiler deg. Henviser til de rette instansene hvis han ikke finner ut av det selv. Retter opp feilbehandlinger og feilmedisinering fra andre leger . Bortsett fra at det er lang ventetid på timer hos han så er du garantert å få riktig behandling av han. Han tar deg på alvor om det bare skulle være en flis i fingeren eller den alvorligste diagnose. Anbefales på det varmeste.

En fantastisk, hjertevarm lege

Ødegaard er en kunnskapsrik og hjertevarm lege som lytter til deg og tar deg på alvor. Følger opp evt. sykdommen og forklarer dersom det er noe du ikke forstår. Tar godt vare på sine medmennesker.
Anbefaler han på det sterkeste.

En lege jeg stoler på

Han har vært min fastlege så lenge jeg kan huske, og finner raskt ut hva som feiler meg. Han er en lege jeg stoler på, da han er den som har rettet opp i feil andre leger har gjort i henhold til mine problemer.

Ødegaard viser en omtanke og interesse for å få meg til å forstå hva som faktisk feiler meg, og hva vi kan gjøre for å bli kvitt plager. En lege jeg anbefaler sterkt til andre!!

Fantastisk!

Fastlege i mange år, for hele familien.
Super service, et ekte menneske.

Fantastisk!

Beste legen! Får ikke fullrost han nok. Tar meg alltid seriøst og ringer alltid tilbake om jeg ber han kontakte meg. Dyktig! Proff! Stoler 100% på han. Har veldig mye å takke han for.

Viser omsorg for meg

Han er absolutt den beste legen jeg har vært innom.
Han viser en omtanke for meg, og viser at han bryr seg. Ødegaard finner raskt ut hva som feiler meg slik at jeg blir frisk så tidlig som mulig.

En lege som tar vare på sine pasienter og liker jobben sin!

skikkelig dårlig!!

Virker som om han bare ler av problemene til folk! tar ingenting seriøst! han skulle ha funnet seg en ny jobb!!!

ubrukelig

meget misfornøyd , en lege som bør ta hatten sin å gå av..
treg med henvisninger , tilbakemeldinger på prøver osv
føler ikke at man blir tatt på alvor og får riktig oppfølgning.

En fantastisk lege og medmenneske

En lege som alltid tar deg seriøst og gjør sitt ytterste for å få deg på beina igjen. Om det er små eller store problemer så føler du deg ivaretatt og betydningsfull. Gode forklaringer på behandlinger og prøveresultater, oppmuntrende og tillittsfull. Uten denne legen hadde jeg ike vært der jeg er i dag, han er alltid en trygghet å ha i ryggen om noe skulle skje helsemessig.