Jon Arne Ødegaard

Roa Legefellesskap

• Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin

1984

Roa Legefellesskap Telefonnummer61 32 46 0061 32 46 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sandsveien 5 2740 Roa
Jon Arne Ødegaard er en av 9 fastleger i Lunner

Siste vurderinger av Jon Arne Ødegaard

Beste legen jeg har hatt

Jon Arne er en utrolig dyktig lege, som tar pasientene sine på alvor og som får deg til å føle deg sett og hørt. Han forklarer godt, og er veldig trygg å forholde seg til. Det er med tungt hjerte at jeg er nødt til å bytte fastlege, da jeg desverre bor alt for langt unna. Ville gjerne ha fortsatt å ha han som lege, dersom det hadde vært mulig. Det eneste jeg har å si på ham er at man kan bli sittende og vente lenge på time når man sitter på venterommet. Men som person er han fantastisk, og en utrolig dyktig lege.

Fantastisk god lege!

Vært fastlegen min i 16 år. Veldig godt faglig nivå og eksemplarisk oppfølging. Tenk en lege som ringer deg på kvelden og sjekker hvordan det går.
Det er med stor beklagelse jeg bytter fastlege, men når jeg bor mange mil fra legen min har jeg til slutt måtte bytte lege. Med sorg i hjertet.

Det finnes ikke ord for hvor mye dette mennesket betyr for meg

Han er ikke bare en lege, han er et medmenneske, og tvers igjennom godhjertet.
I tillegg følger han alltid opp, ringer når han skal.
Uten ham, ville jeg ikke stått på bena i dag.
20 år som min lege, og det skal han heldigvis være så lenge han fortsatt arbeider.
Jeg kan trygt anbefale ham.

Norges flinkeste lege

Han er tilstedeværende og hører på hva du har å si og gir seg ikke før han finner ut hva som feiler deg. Henviser til de rette instansene hvis han ikke finner ut av det selv. Retter opp feilbehandlinger og feilmedisinering fra andre leger . Bortsett fra at det er lang ventetid på timer hos han så er du garantert å få riktig behandling av han. Han tar deg på alvor om det bare skulle være en flis i fingeren eller den alvorligste diagnose. Anbefales på det varmeste.

En fantastisk, hjertevarm lege

Ødegaard er en kunnskapsrik og hjertevarm lege som lytter til deg og tar deg på alvor. Følger opp evt. sykdommen og forklarer dersom det er noe du ikke forstår. Tar godt vare på sine medmennesker.
Anbefaler han på det sterkeste.