Jon Arne Ødegaard

• Samfunnsmedisin

Autorisasjon (1984)

Siste vurderinger av Jon Arne Ødegaard

Tryggheten selv

Beste, snilleste og mest hjelpsomme lege jeg noen gang har vært borti. Tar deg alltid på alvor, tar prøver og sjekker alt. Han sender alltid om han er i tvil. Kommer til å savne han så veldig, når han velger å pensjonere seg. Ingen over, ingen ved siden. 👍

Verdens beste lege

Har hatt han som fastlege hele livet, og kommer ikke til å bytte før han gå av med pensjon. Jeg har vært langtidssykmeldt og har fått god oppfølgimg av han, ringer alltid når han skal og følger opp. Ellers er han omgjengelig og medmenneskelig, og forklarer på en pedagogisk og god måte slik at man forstår. Og ikke minst har han alltid god humor og en vits eller metafor på lur <3

Trygg og kunnskapshull!!!

Den beste legen jeg har møt! Han kan forklare hvordan kroppen fungerer og hva skal til for å være frisk!

Beste lege jeg har vært til

Han er hyggelig, imøtekommende, lytter, forstår viser deg omsorg. Han sender raskt videre, klusser ikke for lenge om han er i tvil. Livet mitt hadde ikke vært det samme visst ikke Jon Arne hadde vært min fastlege.

Beste legen jeg har hatt

Jon Arne er en utrolig dyktig lege, som tar pasientene sine på alvor og som får deg til å føle deg sett og hørt. Han forklarer godt, og er veldig trygg å forholde seg til. Det er med tungt hjerte at jeg er nødt til å bytte fastlege, da jeg desverre bor alt for langt unna. Ville gjerne ha fortsatt å ha han som lege, dersom det hadde vært mulig. Det eneste jeg har å si på ham er at man kan bli sittende og vente lenge på time når man sitter på venterommet. Men som person er han fantastisk, og en utrolig dyktig lege.