Shruti Prabhu Singh

Autorisasjon (2010)

Shruti Prabhu Singh er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Shruti Prabhu Singh

Empatisk, dyktig og grundig

Jeg er ikke en person som pleier å gå til legen ofte, men i fjor fikk jeg dessverre ganske tidlig frikort. Dr Singh har tatt meg på alvor hver gang jeg har vært der, enten det har vært snakk om fysiske eller psykiske plager og klart å se ulike symptomer i sammenheng som jeg ikke engang hadde tenkt på selv. Hun er empatisk, grundig og dyktig. Jeg stoler på henne 100% og er aldri redd for å ta kontakt uansett hva det måtte være. Hun følger opp på telefon når man er sykemeldt og gir gode råd for å blant annet redusere bruken av antibiotika mest mulig. Hun er også flink med barn. Eneste som trekker ned er tilgjengeligheten, dessverre er det ofte lang ventetid for time, men det er et problem i hele Oslo.

Veldig dårlig lege!

Jeg hadde hu som lege i ca ett år. Jeg var ikke en som løp ned dørene, men kom når jeg var så syk at jeg trengte antibiotica etc. Hun viste lite empati ved de utfordringene jeg brakte til bordet, så nesten ikke på meg under konsultasjonen og fikk meg til å føle meg lite verdig som menneske. Hun stilte også ved to anledninger spørsmålstegn ved mine symptomer på en slik måte at det virket som hun ikke trodde på meg. Da jeg sa jeg ikke følte vi hadde god kommunikasjon, svarte hun skarpt ‘hva er det du mener med det?’.
Finn dere en annen lege!

Emptisk og dyktig

Singh har vært legen min i 5 år. Har ingenting negativt å si om henne. Hun er svært dyktig, emptisk, grundig og interessert.
Noe hun har litt potensiale med er tid, er ofte litt ekstra ventetid. Men hun er absolutt verdt det.

Anbefales på det sterkeste.

Mistet tilliten

For meg var hun ikke der når jeg havnet i situasjon hvor jeg virkelig trengte hennes støtte inn mot bla. arbeidsgiver og nav. Mitt sinn og kropp brukte lengre tid enn anntatt på å komme seg opp igjen når jeg ikke opplevde en lyttende og tilstedeværende lege. For meg ble det en vond opplevelse.

Lyttende, kunnskapsrik og effektiv

Shruti har vært min fastlege siden jeg flyttet til Oslo for 3 år siden. Jeg valgte henne basert på tilbakemeldinger på legelisten.no, og er utrolig fornøyd med valget.

Fra første møte med Shruti ble jeg møtt med en inderlig og profesjonell nysgjerrighet både som person (hvem var jeg, hva gjorde jeg og hvordan jeg hadde det) og som pasient (sykehistorikk og fysisk og psykisk helse).

Hver gang jeg kommer tilbake til henne stiller hun godt forberedt, som om vi sist traff hverandre forrige uke, når det egentlig har gått mer enn ett år.

Ved e-konsultasjon på kvelden fikk jeg to timer senere et godt og informativt svar på hendvendelsen min.

Hos Shruti føler jeg meg alltid trygg på hennes medisinske kompetanse, og opplever at hun stiller gode spørsmål. I tillegg er hun et utrolig hyggelig menneske som er lett å snakke med og gir inntrykk av at hun virkelig bryr seg om meg som både menneske og pasient. Hun er meget empatisk.

Når venner har flyttet til byen har jeg anbefalt Shruti som fastlege, pga. hennes kompetanse og personlighet.

Jeg er veldig fornøyd med fastlegen min og vil på det varmeste anbefale henne til alle.