Shruti Prabhu Singh

Ensjøveien 22B 0661 Oslo
Shruti Prabhu Singh er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Shruti Prabhu Singh

Hyggelig og lyttende

Jeg og barna har hatt henne som fastlege siden hun begynte på Ensjø legesenter og vi er veldig fornøyd med henne. Hun er løsningsorientert, lyttende og empatisk.
Jeg er dessverre helt enig i at servicen ellers på legesenteret ikke er optimal og trekker litt ned for helhetsinntrykket. Barna blir alltid høyt prioritert og får time kjapt.

Hyggelig og tilgjengelig lege

Har hatt henne som fastlege siden hun begynte på Ensjø legesenter og er veldig fornøyd med henne. Hun er alltid imøtekommende og hyggelig og tillater at konsultasjonen strekker seg ut over tilmålt tid, dersom det er nødvendig. Hun er også veldig tilgjengelig, og svarer stort sett alltid på telefonhenvendelser og sms samme dag. Dessverre er vikarer hennes ubrukelig, men det er mulig å få time hos noen av de andre legene på senteret, slik at man slipper å bruke vikarer når fastlegen er borte. Dessverre er også mange av de som sitter i luka lite serviceinnstilte, og det er ofte håpløst å komme gjennom på telefonen til de i luka tidlig på morgenen. Jeg har derfor vurdert å bytte fastlege på grunn av vikaren og de i luka, men er så fornøyd med Shruti at jeg ikke vil bytte til et annet legesenter.

Profesjonell og lyttende

Jeg har opplevd henne som en lyttende og profesjonell fastlege. Åpen for å høre på mine forslag. Empatisk, men samtidig rask og profesjonell. De som trenger en fastlege med god tid til å høre på sykdomshistorier vil kanskje ikke bli like fornøyd, men hun har vært midt i blinken for meg.

Profesjonell

Profesjonell og hyggelig lege.Hun tar deg på alvor og henviser deg videre til spesialist når du trenger det. Jeg byttet lege bare fordi legekontoret ble litt for langt unna der jeg nå bor.

Ikke trivelig

Sikkert ganske flink faglig, men stresset og uhøflig. Har ikke tid å lytte, kommer ikke med forslag til behandling. Anbefales ikke