Shruti Prabhu Singh

Ensjø Legesenter

2010

Ensjø Legesenter Telefonnummer23 03 50 1023 03 50 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ensjøveien 22B 0661 Oslo
Shruti Prabhu Singh er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Shruti Prabhu Singh

Hyggelig men ikke så god lege

Hyggelig men litt distansert. Ikke så veldig interessert i pasienten. Er kjapp med å skrive ut resepter, hvilket er positivt i noen tilfeller og andre tilfeller ikke. Nøler ikke med å henvise videre, det er positivt. Kom med uttalelser rundt gravide og medisiner som kunne endt opp med at fosteret kunne blitt alvorlig feilutviklet dersom man fulgte hennes anvisning. Kanskje var hun stresset og tenkte seg ikke om. Ang. legekontoret generelt så er det noe slitt men rent der. De som jobber i ekspedisjonen fremstår som utrolig sure og lite hyggelige. Ble tatt blodprøve av uten at vedkommende sa et ord, og hun så ikke på meg en gang. Jeg forventer ikke service av en annen verden på et legekontor, men det stedet der reagerte jeg på.

Trygg og seriøs

Tar alt man sier seriøst. Undersøker mye dypere og mer grundig enn min forrige lege. Tar seg tid til hver enkelt pasient. Kjempe fornøyd!!

Opplever henne som vanskelig

Blir møtt med en vegg av mistro når jeg prøver å forklare at de ansatte som tar telefonen har sendt meg bort ved et tidligere tilfelle. Jeg blir veldig irritert når legen tydeligvis ønsker å forsvare sine kollegaer fremfor å faktisk ta tak i noe som kan være et alvorlig problem.

Bra

Byttet fastlege i fjor, og har blitt så positivt overrasket over Shrudi Prabhu Singh. Hun lytter, er forståelsesfull og tar seg god tid, og er komfortabel å snakke med. Har henne som fastlege selv + til sønnen min. Anbefales!

Høflig men stresset

Hun har vært min lege siden hun begynte på Ensjølegesenter, og har vært dårlig til å diagonsere.Anbefales ikke.