Shruti Prabhu Singh

Ensjø Legesenter

2010

Ensjø Legesenter Telefonnummer23 03 50 1023 03 50 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ensjøveien 22B 0661 Oslo
Shruti Prabhu Singh er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Shruti Prabhu Singh

Trygg og seriøs

Tar alt man sier seriøst. Undersøker mye dypere og mer grundig enn min forrige lege. Tar seg tid til hver enkelt pasient. Kjempe fornøyd!!

Opplever henne som vanskelig

Blir møtt med en vegg av mistro når jeg prøver å forklare at de ansatte som tar telefonen har sendt meg bort ved et tidligere tilfelle. Jeg blir veldig irritert når legen tydeligvis ønsker å forsvare sine kollegaer fremfor å faktisk ta tak i noe som kan være et alvorlig problem.

Bra

Byttet fastlege i fjor, og har blitt så positivt overrasket over Shrudi Prabhu Singh. Hun lytter, er forståelsesfull og tar seg god tid, og er komfortabel å snakke med. Har henne som fastlege selv + til sønnen min. Anbefales!

Høflig men stresset

Hun har vært min lege siden hun begynte på Ensjølegesenter, og har vært dårlig til å diagonsere.Anbefales ikke.

Kunnskapsrik, behagelig og empatisk

Har egentlig en annen lege ved senteret, men fikk time hos henne med tenåring da fastlegen hadde fri. Svært behagelig, respektfull og kunnskapsrik lege som er god til å lytte og kommunisere. Anbefales varmt.

Damene på laboratorium og i skranke er derimot et annet kapittel. Noen er tydelig sure og uhøflige, gir medisinsk feilinformasjon over telefon og vannbeholderen i resepsjonen er kronisk tom.