Qasim Afzal

Autorisasjon (2012)

Qasim Afzal er en av 36 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Qasim Afzal

Har valgt feil fastlege.

Legen jatter med uten å lytte til det jeg sier. Han er aldri forberedt til timer og vet ikke hvorfor jeg er der. Han sitter en del på mobilen istedet for å lytte til meg når jeg snakker. Han skriver ikke ut viktige medikamenter når han skal hvilket har skapt mye problemer for meg.

Hører ikke etter, ingen hjelp å få

Trivelig og hyggelig kar, men det stopper der.

Ikke forberedt på møte med pasient, da dokumenter blir slengt i en bunke uten å bli lest på forhånd. Måtte lete gjennom bunken med dokumenter sammen med lege, for han visste ikke hvor det var.

Fikk diagnose, så lege ringte og fortalte at jeg hadde "det" og ingenting mer, ingen informasjon om hva det var. Så måtte google det selv.

Bestiller time hos lege med to viktige ting, møter opp og får 10 min inne hos lege der jeg bare får tatt opp den ene tingen. Blir dyttet ut før jeg blir ferdig, føler meg ikke velkommen her. Lege prøver også å unngå henvisninger, ingen hjelp å få her.

Husker deg, alltid hyggelig og tar deg seriøst.

Han kommer alltid og møter deg i døra, tar deg i hånda og ønsker deg velkommen. Han er dyktig, og sjekker alltid ting nøye. Hvis noe er kjipt, psykisk eller fysisk, blir man tatt seriøst. Han er lett å prate med. Glimt i øyet. Jeg er veldig fornøyd!

Blid og bruker god tid

Virker forståelsesfull. Bruker god tid. Har gode erfaringer. Bruke legeskjønn. Tar ikke for mange blodprøver.

Likegyldig

Bare jatter med, hører ikke etter - ikke no egentlig hjelp å få... 2 mnd. ventetid på en gastroskopi som visstnok hastet pga. bakterier i blodet???