Shalala Badili

Voll Legesenter

2014

Voll Legesenter Telefonnummer62 53 66 0062 53 66 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Lundgutua 4 2319 Hamar
Shalala Badili er en av 34 fastleger i Hamar

1 vurdering

Siste vurderinger av Shalala Badili

Fantastisk lege som virkelig bryr seg om pasienten

Jeg byttet til denne legen da jeg flyttet og hun hadde akkurat startet som fastlege så hun hadde ledige plasser. Kan ikke få rost denne legen nok! Hun lytter og kommuniserer på en god måte og viser sin kunnskap. Hun vil virkelig hjelpe pasienten og bruker sin profesjonelle og menneskelige kompetanse for å få det til. Hun gir deg god tid hvis du trenger det. Henviser med en gang det er behov og deler informasjon slik at man føler seg trygg på at hun vet hva hun gjør. Denne legen tar pasienten på alvor og gjør alt hun kan for å hjelpe.

Veldig fornøyd

En lege som går grundig til verks og tar seg meget god tid til å forklare alt patienten ønsker å vite. Flink til å få gjort ting fort. Rask til å henvise til videre utredning/vurdering.

Lite imøtekomme.

Virker som om hun ikke bryr seg om pasienten. Hun hadde ikke sett på journalen før jeg kom. Hun ble veldig misfornøyd når jeg stilte spørsmål relatert til grunnen jeg hadde time.