Shalala Badili

Autorisasjon (2014)

Shalala Badili er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Shalala Badili

Utrolig dyktig

Jeg har byttet mange fastleger de siste årene, det er første gang jeg møter på en så kunnskapsrik og dyktig lege. Hun er tålmodig, setter av tid og følger nøye opp. Veldig fornøyd med byttet mitt, og kunne ikke bedt om en bedre fastlege.

Trygg og kunnskapsrik

Fantastisk lege som følger godt opp pasienten sin. Viser at hun bryr seg, og lytter.
Utrolig fornøyd med byttet mitt. Effektiv også.

Grundig og dyktig lege

Jeg er veldig godt fornøyd med Shalala. Hun er grundig, kunnskapsrik, bryr seg og tar pasientenes bekymringer på alvor.

Fantastisk lege!!

Fantastisk lege som alltid tar seg god tid til pasienten, henviser raskt videre om det trengs og er flink til å lytte og komme med råd. Angrer ikke på at jeg byttet til Shalala som fastlege.

Fantastisk lege som virkelig bryr seg om pasienten

Jeg byttet til denne legen da jeg flyttet og hun hadde akkurat startet som fastlege så hun hadde ledige plasser. Kan ikke få rost denne legen nok! Hun lytter og kommuniserer på en god måte og viser sin kunnskap. Hun vil virkelig hjelpe pasienten og bruker sin profesjonelle og menneskelige kompetanse for å få det til. Hun gir deg god tid hvis du trenger det. Henviser med en gang det er behov og deler informasjon slik at man føler seg trygg på at hun vet hva hun gjør. Denne legen tar pasienten på alvor og gjør alt hun kan for å hjelpe.