Navnit Singh Rattan

Autorisasjon (2013)

Navnit Singh Rattan er en av 30 fastleger i Ringsaker

Siste vurderinger av Navnit Singh Rattan

Kjempe og hyggelig lege

Vi var litt skuffet med de legene vi hadde tidligere, og satset på ny. Første gang vi traff Navnit var når vår 3åring trengte en vurdering på huden sin. Lege tok en bra vurdering på det han var sikkert på, og sendte til nærmere inspeksjon til lege som spesialiserer seg på dette i sted for å bare skrive noen medikamenter som ikke nødvendigvis var riktig (som gjort annen fastlege vi hadde)

Vår sønn hadde det veldig rolig med lege, og det var beste indikator. Vi opplevd lege som veldig positiv og at han bryr om deg og din problem.

Navnit var også utrolig flink med kommunikasjon gjennom helsenorge med raske svar, og fant ut en ledig time i slutt av fredag som passet oss best.

Anbefales på det sterkeste!

Flink og trygg

Flink til å lytte, og komme med råd i en vanskelig situasjon for pasienten. Alltid følt at jeg blir tatt på alvor. Lett å kommunisere og være ærlig. Omtenksom og effektiv, alltid vært fornøyd etter legebesøk.

Dårlig lege

Tar seg ikke tid, bryr seg ikke, helhetlig en veldig dårlig opplevelse av kommunikasjonen. Føler seg latterliggjort når man ikke blir lyttet til og en følelse av at legen har dårlig tid

Reddende engel.

Jeg har hatt flere leger - både på sjukehus og fastleger - hvorav ingen tok meg på alvor, ble "kastet" hit og dit uten noen ordentlig utredning eller forsøk på å finne ut hva som var galt med meg. Så møtte jeg Rattan, endelig en lege som trodde på meg, hørte på meg uten å gjøre mange ting samtidig, tok meg på alvor og startet prosessen med å sende henvienvisninger og utredninger til riktige steder. Flere operasjoner og behandlinger senere er livet noe helt annet, takket være han.
Rattan er en fantastisk lege med mye kunnskap, men han er også ydmyk og innrømmer når han ikke vet svaret - da ringer han de som vet for å være sikker på at det blir riktig!
Forbereder seg godt til timen, er rolig å snakke med, og du føler ikke at han stresser igjennom timen for å rekke nestemann.
Han er også veldig flink med barna mine, han er rett og slett prakteksemplar på hva en lege skal være.

Trygg, føler meg sett.

Tar seg tid til å høre på pasienten. Føler meg alltid imøtekommet. Synes vi har god kommunikasjon. Ofte på tiden.