Oddvar Ådnanes

Oddvar Ådnanes er en av 33 fastleger i Hamar

1 vurdering

Siste vurderinger av Oddvar Ådnanes

Raus men rettferdig

Tar seg god tid, men leker ikke julenisse med verken henvisninger, medisiner eller sykmeldinger. Dette gjorde at jeg kom meg tilbake i jobb igjen, og fant ut hvilke deler av livet mitt jeg måtte ta tak i for å komme dit igjen.

Dette ble et vondt møte med helsevesenet

Aldri velg denne legen. De få timene jeg hadde med møte Oddvar følte jeg meg overkjørt. Jeg oppsøkte han for å få hjelp til å få sove i forbindelse med en langvarig klagesak med et helseforetak, som ikke angikk Oddvar i det hele tatt. Det er flere år siden nå, men konsekvensene av hva han sa til meg er at jeg har gått rundt å har det vondt inne i meg. Det knyter seg i magen og det har gått utover livskvaliteten i etterkant. Tilliten til helsevesenet fikk en skikkelig knekk.

Må vel være den beste legen på jord,

Faglig dyktig, lytter og bruker god tid. Men har av den grunn litt lang ventetid før du kommer inn. Anbefales!

Den beste legen jeg har hatt!

Tar pasienter på alvor, er flink til å følge opp pasienter utover konsultasjon, blid og hyggelig! Ikke redd for å videresende pasienter til andre instanser om dette kan være til bedre hjelp.