Monica Hagen Voytovich

Autorisasjon (2012)

Monica Hagen Voytovich er en av 10 fastleger i Nord-Aurdal

Siste vurderinger av Monica Hagen Voytovich

Trygg og omsorgsfull.

Hatt Monica som fastlege i mange år, møter en alltid med et smil og vennlig tone. Hun tar seg god tid å setter alltid pasienten først, hun lytter og snakker et språk som pasienten forstår. Om man ønsker en lege med forståelse og et vennlig hjerte så er Monica det selvsagte valg.

Superlegen

Monica er folkelig og klok. Hun bruker kunnskapen sin på en måte som gir tillit. Er hun i tvil henvises man videre. Følger opp, og purrer på andre behandlingsinstitusjoner med stø hånd. Superlegen med stor S.

Imøtekommende, dyktig og tillitsskapende

Er forståelsesfull, empatisk og lyttende. Jeg opplever henne som faglig dyktig og hun inngir tillit og trygghet.

Tilgjengeligheten kunne vært bedre, men det skyldes nok i hovedsak rutiner og opplegg på legesenteret, som hun ikke kan noe for.

God lege

Alltid positive opplevelser der. Hun ringer også for å høre hvis noe kanskje bør følges opp. Jeg skvatt litt når hun ringte, da jeg ikke er vant til dette fra min forrige lege, men var jo bare positivt det.

Men jeg kunne tenkt meg at det hadde vært et bedre system for å bestille time. Har ikke alltid gått lett å kommunisere med legekontoret, da PatientSky kunne blitt benyttet på en bedre måte for både pasient og kontor. Dette for å spare tid og misforståelser

En lege som gir deg tid

Jeg har ikke vært borti maken til lege enn Monica. De fleste leger jeg har vært hos har det alltid travelt med å komme til neste pasient. Men Monica lar deg snakke ferdig og virker oppriktig interessert i hvordan du har det. Tommel og opp og seks på terningen fra meg.

Det eneste som drar ned helheltsintrykket er de som svarer i telefon på fagernes legesenter. Det virker som du er et stort bryderi for dem og du føler deg dum som ringer. Skal ikke disse som jobber her også være opptatt av hver enkelts helse?