Monica Hagen Voytovich

Fagernes Legesenter

2012

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Monica Hagen Voytovich er en av 9 fastleger i Nord-Aurdal

Siste vurderinger av Monica Hagen Voytovich

God lege

Alltid positive opplevelser der. Hun ringer også for å høre hvis noe kanskje bør følges opp. Jeg skvatt litt når hun ringte, da jeg ikke er vant til dette fra min forrige lege, men var jo bare positivt det.

Men jeg kunne tenkt meg at det hadde vært et bedre system for å bestille time. Har ikke alltid gått lett å kommunisere med legekontoret, da PatientSky kunne blitt benyttet på en bedre måte for både pasient og kontor. Dette for å spare tid og misforståelser

En lege som gir deg tid

Jeg har ikke vært borti maken til lege enn Monica. De fleste leger jeg har vært hos har det alltid travelt med å komme til neste pasient. Men Monica lar deg snakke ferdig og virker oppriktig interessert i hvordan du har det. Tommel og opp og seks på terningen fra meg.

Det eneste som drar ned helheltsintrykket er de som svarer i telefon på fagernes legesenter. Det virker som du er et stort bryderi for dem og du føler deg dum som ringer. Skal ikke disse som jobber her også være opptatt av hver enkelts helse?

En veldig bra lege

Da jeg hadde Monica som min lege var jeg veldig fornøyd. Hun tok meg seriøst, og brukte god tid til å finne ut av problemstillinger. Hun var dog litt usikker på noe lovverk som kunne fått ubehagelige følger for min del, men da jeg informerte henne om dette beklaget hun og var oppriktig takknemlig for at jeg informerte om dette. Alt i alt en veldig god lege som absolutt kan anbefales.