Bernt Magdy Salib

Tlf: 38 07 91 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Bernt Magdy Salib er en av 83 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Bernt Magdy Salib

Annbefaler han ikke.

Jeg kom til han med smerter i kroppen. Hsn fant ikke noe på blodprøver, så han mente det måtte være psykisk. Gikk til han mange ganger, men tok meg ikke seriøst.ringte meg heller aldri opp. Byttet lege og det viste seg at smertene ikke var psykisk!!! Er så glad jeg byttet.

Nei takk

Jeg kan dessverre ikke anbefale denne legen til noen.
Første gangen jeg var der, virket det helt topp. Dessverre var det et engangstilfelle.
Jeg valgte å bytte lege, og det er noe jeg er veldig glad for at jeg gjorde!

Veldig fornøyd med denne legeh

Han har muligens litt for mange pasienter pr dag 😇 litt usikker på om han får beskjeder fra kontordahen😢

Beste legen jeg har hatt

Dette er vel den beste legen jeg har hatt på lenge. Det er med et tungt hjerte jeg må bytte han bort grunnet flytting. Han har alltid tatt meg på alvor og har vært utrolig flink i sin jobb. Er utrolig fornøyd med hns jobb!!

Dette er den BESTE LEGEN I NORGE !!

Jeg har ALDRI vert borti en så flink/snill/omsorgsfull fastlege !! Er så fornøyd at jeg vet rett og slett ikke hva æ skal skrive !!

10/10 stjerner for min del !! :D

Bernt Magdy salib !! ❤❤❤

Fantastisk lege, tar psykisk sykdom på alvor!

Bernt er en helt strålende fastlege! Han tar seg god tid til å snakke, og samtidig har jeg aldri opplevd å ha måttet vente på venteværelset i mer enn 5 minutter.

Jeg sliter mye psykisk, og jeg har opplevd ham som god lytter, god støtte og faglig dyktig. Selvfølgelig er han ikke psykolog, men de rådene han gir, og de samtalene vi har hatt har hjulpa meg mye gjennom den lange venteperioden det tar for å få psykolog. Han sjekker for det meste, konkluderer ikke for fort og stiller bra spørsmål, som får meg sjøl til å reflektere.

Bernt er litt tilbakeholden med å skrive ut medisiner om det ikke absolutt er nødvendig,men det ser jeg på som utelukkende bra, særlig i forbindelse med all den oppfølginga jeg får hos ham.

Jeg har fått veldig bra hjelp av ham med både henvisning til psykolog og søknader til NAV, og jeg føler at han lytter og inkluderer meg hele veien. Han er ikke bare en fantastisk lege, men også et bra medmenneske!

Selve legesenteret er fint, personalet ellers er hyggelig og imøtekommende, og det tar som regel ikke lang tid i telefonkøen (om det i det hele tatt er kø), og man kan få time ganske raskt dersom det trengs.

Eneste minus er at det ikke er mulig å bestille time via SMS, da legesenteret ikke bruker HelseRespons, men alt det andre veier veldig opp for det.

GOD

Høfleg, hyggeleg og kunnskapsrik .
God til å lytte, stille spørsmål og få pasienten "med på laget" i vidare behandling/utredning.
Flott som vikarlege ( for meg) og sannsynlegvis endå betre som fastlege.

Dyktig

Anbefales. han er også petroliums sertifisert lege, som er en fin kombinasjon mellom jobb og privat.

Veldig hyggelig og behjelpelig

Hjelper deg med hva som helst, tar deg på alvor og henviser ved nødvendighet. Anbefales virkelig! Har ikke hatt en bedre lege til nå! Tommel opp for Dr. Salib.

Skikkelig bra fastlege ...

Dette er en av de bedre fastlegene jeg har hatt. Han følger opp pasientene telefon eller e-post ved behov.

Storfornøyd pasient

Bernt er den snilleste, mest forståelsesfulle og grundige fastlegen jeg noen gang har hatt. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Hvis du trenger en fastlege som tar seg god tid til deg, som kan lytte og som er løsningsorientert, så anbefaler jeg på det sterkeste denne legen.

Helt kanon

Denne fastlegen tar seg god tid og bryr seg virkelig om pasientene sine, han har veldig mye kunnskap og hører på hva man sier.

en blir tatt på alvor

Kjempe god lege jeg ikke nøle med å anbefale videre. Han er rolig og vet om mange forskjellige behandlingsmetoder og tilbud i byen.

Det finnes ikke bedre lege!

En fantastisk lege, han er en meget dyktig lege som er lyttende og tar deg på alvor. Flink til å henvise videre også. Veldig hyggelig. Faglig dyktig.

En virkelig flott lege

Faglig dyktig, lyttende og empatisk. Veldig god til å følge opp. Man føler seg godt ivaretatt. Kan virkelig anbefales!

Dyktig og lyttende lege!

Salib er som de andre legene ved Dronningensgate legesenter faglig dyktige, lyttende og handlene. Det som er best med Salib, utenom faglig dyktighet, er at man som pasient blir både motivert og satt i stand til å mestre de tiltak man bør gjøre med egen helse. Han er ikke nedlatende, men bunn ærlig og redelig. Salib husker små detaljer fra sist besøk, små for han, men viktig og betryggende for meg som pasient. Føler at han er en ener i sitt fag! Flott han fortsatte på Dronningensgate legesenter etter å ha vikariert for Wirak. De vet å plukke leger som virkelig kan forholde seg til ulike pasientgrupper. Salib ansvarliggjør meg som pasient, samtidig som han har totaloversikt over helsa mi uansett hva jeg måtte være der for. Han er også sympatisk og empatisk,men mest av alt en lege som holder seg faglig oppdatert og ikke surfer på gammel kunnskap og medisin. Det har jeg som pasient profittert på, selv om jeg ikke er der så ofte...

Veldig fin lege!

Han hører etter når du prater og vil ditt beste. Han er indremedisiner og ellers meget kompetent. Sympatisk og lyttende.

En dyktig lege

Jeg følte meg hørt. Han var lett omgåelig og en dyktig lege