Bernt Magdy Salib

Dronningensgate Legesenter Mann, 40 år

Autorisert2005
SpesialiseringIndremedisin
Ledige plasser 9 av 900
Vil du bytte til denne fastlegen?

Dronningensgate Legesenter

Dronningens gate 4 4610 Kristiansand S
Bernt Magdy Salib er en av 80 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Bernt Magdy Salib

Beste legen jeg har hatt

Dette er vel den beste legen jeg har hatt på lenge. Det er med et tungt hjerte jeg må bytte han bort grunnet flytting. Han har alltid tatt meg på alvor og har vært utrolig flink i sin jobb. Er utrolig fornøyd med hns jobb!!

Dette er den BESTE LEGEN I NORGE !!

Jeg har ALDRI vert borti en så flink/snill/omsorgsfull fastlege !! Er så fornøyd at jeg vet rett og slett ikke hva æ skal skrive !!

10/10 stjerner for min del !! :D

Bernt Magdy salib !! ❤❤❤

Fantastisk lege, tar psykisk sykdom på alvor!

Bernt er en helt strålende fastlege! Han tar seg god tid til å snakke, og samtidig har jeg aldri opplevd å ha måttet vente på venteværelset i mer enn 5 minutter.

Jeg sliter mye psykisk, og jeg har opplevd ham som god lytter, god støtte og faglig dyktig. Selvfølgelig er han ikke psykolog, men de rådene han gir, og de samtalene vi har hatt har hjulpa meg mye gjennom den lange venteperioden det tar for å få psykolog. Han sjekker for det meste, konkluderer ikke for fort og stiller bra spørsmål, som får meg sjøl til å reflektere.

Bernt er litt tilbakeholden med å skrive ut medisiner om det ikke absolutt er nødvendig,men det ser jeg på som utelukkende bra, særlig i forbindelse med all den oppfølginga jeg får hos ham.

Jeg har fått veldig bra hjelp av ham med både henvisning til psykolog og søknader til NAV, og jeg føler at han lytter og inkluderer meg hele veien. Han er ikke bare en fantastisk lege, men også et bra medmenneske!

Selve legesenteret er fint, personalet ellers er hyggelig og imøtekommende, og det tar som regel ikke lang tid i telefonkøen (om det i det hele tatt er kø), og man kan få time ganske raskt dersom det trengs.

Eneste minus er at det ikke er mulig å bestille time via SMS, da legesenteret ikke bruker HelseRespons, men alt det andre veier veldig opp for det.

GOD

Høfleg, hyggeleg og kunnskapsrik .
God til å lytte, stille spørsmål og få pasienten "med på laget" i vidare behandling/utredning.
Flott som vikarlege ( for meg) og sannsynlegvis endå betre som fastlege.

Dyktig

Anbefales. han er også petroliums sertifisert lege, som er en fin kombinasjon mellom jobb og privat.