Bernt Magdy Salib

Allmennlegespesialist, fastlege og indremedisiner

• Allmennmedisin
  • Indremedisin

Autorisasjon (2005)

Bystranda legesenter Telefonnummer38 01 98 8038 01 98 ...
Østre Strandagate 76 A 4608 Kristiansand S
Bernt Magdy Salib er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Bernt Magdy Salib

Beste legen.

Bernt er den beste legen vi har vært hos. Han tar pasienten på alvor og sørger for at man forlater kontoret hans 100% betrygget. Han tar seg god tid på å lytte til problemene.
Det har aldri vært noe problem med å få time hos han på kort varsel. Personalet på Dronningen legesenter er veldig behjelpelige, hyggelige og alltid blide.

Helt fantastisk

Jeg vil anbefale Salib på det sterkeste! Han er en dyktig lege, tar seg god tid til å høre på det du sliter med og er utrolig behagelig å snakke med. Jeg ble oppriktig lei meg da jeg måtte bytte lege etter at jeg flyttet fra Kristiansand...

Lege som har tid til å bruke tid på deg!

Fantastisk lege. tar seg tid til å lytte og høre på hva diu sier og er int i hvordan du har det som menneske. folkelig mann og utøver sitt yrke proffesjonelt.ikke dømmende.konstruktiv kritikk-. stiller deg spørsmål som får en også til å tenke framfor at man selv sitter og klager til legen om helsen sin. stiller opp på møter med andre instanser. aldri opplevd makan til hvor bra service denne legen utøver- merker han er mer og mer opptatt . ift legebestillinger. alt i alt så er hele lege senteret veldig bra. gode rutiner. effektive folk som jobber der.

Beste fastlege

Bernt er den beste fastlegen jeg har hatt. Jeg får alltid fort time, han tar deg seriøst og henviser videre til andre ved nødvendighet. Flink til å lytte og er alltid interessert i å finne løsninger på det problemet jeg kommer med.

En fantastisk lege, men vanskelig når det gjelder arbeid

Dette er en fantastisk lege som har tid til deg som passient, god til å lytte og prøver å hjelpe deg.
Jeg gikk til Bernt i nesten 2,5 år og trivdes veldig godt med å ha han som lege. Han hadde alltid tid for meg, viste intersse for høre på det jeg hadde å si og prøvde å finne smertestillende tabletter som kunne hjelpe meg mot smertene jeg hadde i kroppen. Eller om det var andre ting ifh til helse, så var han alltid behjelpelig.
Han var alltid interessert i høre hvordan det gikk med meg, med trening/vekt, Psykiatriske sykepleier om det fungerte bra og om jeg ellers hadde det greit ifh. Angst/depresjon og mestringsfølelsen ifh jobb/venner/kollega osv.

Men når det kom til arbeid og Nav da var han utrolig vanskelig å ha med å gjøre. Du har jo jobbet 100% før og da kan du det nå også. Jeg sliter med verk i kroppen og er helt utslitt etter noen få timer på jobb pga verken. Så hadde meg, tillitsvalgte og arbeidsgiver snakket sammen før møte med lege og nav. Vi var blitt enig om at det beste for meg var å jobbe 50% videre, for da klarer jeg å fungere på jobb uten å være syk annen hver uke og ha ett liv utenom jobb. Men det skjønte han ikke.

Samlet sett så er dette en super lege, men når det kommer til arbeid så er han ikke lett å ha med å gjøre. Da ville han bare presse på!!!